منو
سبد خرید شما

پرسش های متداول

شهر تهران:

نحوه ارسال برای شهر تهران (برای مناطق ۲۲ گانه تهران و مشخص شده بر روی نقشه موجود در صفحه  قوانین و مقررات است) با پیک های موتوری داروکالا نهایتا ظرف 24 کاری ساعت ارسال خواهند شد.

 

نکته مهم:

در صورت بارش باران و برف و شرایط نامساعد جوی ممکن است سفارشات تا 72 ساعت با تاخیر مواجه شوند.

 

اطراف تهران:

برای شهرهای اطراف تهران از جمله اسلامشهر، شهر ری، شهریار، ورامین، دماوند و ... ارسال با پست پیشتاز صورت می گیرد و زمان تحویل بین 1 الی 3 روز کاری بعد از تحویل به پست می باشد.

 

سایر استان ها:

برای سایر استان ها ارسال توسط پست پیشتاز انجام می شود که بین 3 الی 8 روز کاری پس از روز ثبت سفارش تحویل خواهد شد.

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های داروکالا بوده است و داروکالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

با توجه به ماهیت محصولات داروخانه ای از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل ها و شیر خشک و ... امکان مرجوع کردن به دلیل پشیمانی از خرید محصول وجود ندارد.اما مواردی وجود دارد که محصول بازگشت داده خواهد شد. این شرایط به شرح زیر می باشد.

 

شرایط بازگشت کالا:

- در صورتی که محصول ارسالی با محصول سفارش داده شده همخوانی نداشته باشد.

- محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا روز اول قابل برگشت به داروکالا است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. داروکالا در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.

- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 

شرایط ارسال کالاهای برگشتی:

- ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان داروکالا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده داروکالا است. (به این نکته دقت کنید که تمام محصولات ارسالی سالم می باشند و محصول ناقص یا با ایراد ظاهری برای شما ارسال نخواهد شد)

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به داروکالا ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان داروکالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

- تنها راه مرجوع کردن کالا مراجعه به دفتر پست و تحویل محصول به پست می باشد.

- در صورت تایید مرجوعی کالا توسط کارشناسان داروکالا، وجه پرداختی مشتری طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب سفارش دهنده مرجوع خواهد شد.

شما می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق دسته بندی و یا با جستجو کردن در باکس جستجو پیدا کنید. بعد از انتخاب تعداد مورد نیاز گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید.

 

محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می شود. با کلیک بر روی گزینه «تسویه حساب» به صفحه ورود به حساب/ایجاد حساب کاربری رفته و در صورتی که قبلا حساب کاربری ایجاد کردید در قسمت ورود ایمیل یا شماره تلفن خود را به همراه رمز عبور وارد کنید و یا می توانید از طریق ورود با پیامک شماره تلفن همراهی که با آن حساب خود را ایجاد کرده اید را وارد کرده تا رمز یکبار مصرف برای شما ارسال شود.

در صورتی که قبلا حساب کاربری در داروکالا ایجاد نکرده اید، می توانید به راحتی آن را ایجاد کنید.

روش ثبت نام در داروکالا در صفحه روش خرید به همراه تصویر توضیح داده شده است.

 

 

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

شما می توانید به روش های زیر سفارش خود را پیگیری کنید:

- در صورتی که در داروکالا ثبت نام کردید،‌می توانید از طریق پروفایل کاربری، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین کد رهگیری پستی نیز بعد از ارسال محصول از طریق پست پیشتاز، در پروفایل کاربری قابل رویت است.

- تماس با شماره تلفن های داروخانه به شماره های 77882823 - 77703234

- ثبت یک پیام در شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09915207234

- ارسال تیکت به ایمیل داروکالا به نشانی naserkhosro@gmail.com

ارسال فوری قابلیتی است که داروکالا برای مشتریانی که برای دریافت محصول یا محصولات خود عجله دارند، تعبیه کرده است. مشتریانی که این گزینه را انتخاب می کنند با پرداخت هزینه اندکی نسبت به ارسال عادی،  سفارش خود را در همان روز دریافت خواهند کرد.

 

 

شرایط استفاده از ارسال فوری:

  • ارسال فوری فقط برای مشتریانی است که ساکن مناطق تعریف شده در بخش قوانین و مقررات (نقشه ارسال با پیک موتوری) باشند. (مناطقی که امکان ارسال پیک موتوری در آن مناطق وجود داشته باشد)
  • برای مناطقی از جمله اسلامشهر، ورامین، شهر ری، دماوند و ... امکان ارسال فوری وجود ندارد و ساکنین محترم این مناطق می بایست سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند تا ارسال از طریق پست انجام شود.
  • ارسال فوری تنها برای روزهای غیر تعطیل و فقط بین ساعات 9 الی 18 در دسترس شما عزیزان قرار دارد. (روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان استفاده از ارسال فوری وجود ندارد).
  • برای استفاده از ارسال فوری می بایست هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید تا امکان ارسال توسط پیک های اینترنتی وجود داشته باشد.

در حال حاضر سقف ارسال رایگان در داروخانه اینترنتی داروکالا، 800000 هزار تومان است.

مشتریانی که بیشتر از مبلغ فوق را سفارش دهند، ارسال آنها به تمام نقاط کشور به صورت رایگان انجام می گیرد.

هزینه ارسال زیر سقف ارسال رایگان (800000 تومان)، برای تهران مبلغ 40000 تومان است.

 

هزینه ارسال فوری نیز بسته به منطقه دریافت کالا از 65.000 تومان تا 180.000 تومان متغیر است.

 

هزینه ارسال پست پیشتاز نیز 40.000 تومان است. در صورتی که سفارش شما جزو محصولات وزن دار باشد و وزن آن بیش از 200 گرم باشد، هزینه ارسال بر اساس وزن متغیر خواهد بود.

تعداد اندکی از محصولات داروکالا (کمتر از ۲۰ محصول) به دلیل حاشیه سود پایین و شیر خشک ها به دلیل وزن بالا جزو محصولات ارسال هزینه دار هستند. مبلغ ارسال این محصولات نیز همان مبلغ ارسال زیر سقف خرید است. این محصولات با جمله «دارای هزینه ارسال» در صفحه محصول مشخص شده اند.

 

نکته:

اگر محصولی از محصولات هزینه دار در سبد خرید شما باشد، هزینه ارسال بر روی فاکتور اعمال خواهد شد.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید در قسمت ورود به حساب کاربری گزینه «فراموشی رمز عبور» را کلیک کرده و ایمیل خود را در قسمت خواسته شده وارد کنید.

به این صورت رمز جدید به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بعد از دریافت رمز از طریق ایمیل می توانید وارد حساب کاربری خود شده و رمز عبور را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

روش دوم برای بازیابی رمز عبور،‌ تماس با پشتیبانی داروخانه اینترنتی داروکالا می باشد. شما می توانید با تماس با داروکالا درخواست تغییر رمز عبور خود را بدهید تا توسط کارشناسان داروکالا،‌ رمز عبور شما تغییر و به شما اعلام شود.

در داروکالا 4 روش پرداخت را در نظر گرفتیم.

 

روش اول - پرداخت در محل:

این گزینه فقط مختص به مشتریان داخل تهران (نقشه مناطق ارسال با پیک موتوری و امکان تحویل در محل را مشاهده کنید) است و می توانند سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش توسط دستگاه کارت خوان پرداخت کنند.

 

روش دوم - پرداخت اینترنتی:

پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانک صورت می گیرد و مشتریان می توانند با تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت خود را به صورت امن و مطمئن از طریق درگاه بانک انجام دهند.

 

روش سوم - انتقال وجه:

این روش برای کاربرانی است که به صورت تلفنی قصد ثبت سفارش خود را دارند و یا مشتریانی که از طریق درگاه بانکی موفق به پرداخت وجه محصول خود نشده اند و برای پرداخت محصول خود می توانند هزینه آن را از طریق انتقال وجه به شماره کارت اعلامی کارشناسان فروش، پرداخت نمایند. برای دریافت شماره کارت با داروکالا تماس بگیرید.

 

روش چهارم - دریافت حضوری سفارش:

روش جدیدی است که برای کاربران و اهالی تهران در دسترس است. مناطق تهران می توانند از این گزینه استفاده کنند و بعد از ثبت سفارش و انتخاب روش دریافت حضوری سفارش، به داروخانه مراجعه کنند و محصول خود را به صورت حضوری دریافت و مبلغ آن را در داروخانه پرداخت کنند. آدرس داروخانه و ساعات کاری داروخانه داروکالا در قسمت «تماس با ما» وجود دارد. همچنین در صورت عدم مراجعه ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش، سفارش لغو می گردد.

قوانین مربوط به این روش در صفحه تسویه حساب وجود دارد که بهتر است آن را مطالعه کنید.

 

در صورتی که برای خرید خود نیاز به راهنمایی و اطلاعات در رابطه با محصول دارید می توانید با شماره تلفن های داروخانه 77703234 - 77882823-021 تماس حاصل کنید تا با مشاورین دارویی یا  آرایشی و بهداشتی ما صحبت کنید.

 

همچنین می توانید صفحه «روش خرید» را مطالعه کنید.

 

در صورتی که در ثبت سفارش خود مشکلی دارید نیز می توانید با شماره های قید شده در بالا و در صفحه «تماس با ما» مسئله خود را با بخش پشتیبانی فنی داروکالا مطرح کنید.

داروخانه اینترنتی داروکالا، دارای مجوز های لازم برای فروش اینترنتی محصولات و همچنین دارای نماد تجارت الکترونیک «اینماد» است. در اختیار داشتن این نماد نشان‌دهنده امن بودن محیط داروکالا برای سفارش‌گذاری هم ‌میهنان گرامی است.

 

همچنین داروخانه دکتر عزیزی به صورت فیزیکی در دسترس تمام مردم عزیز به آدرس «تهران / تهرانپارس/ خ باغدارنیا / روبروی بیمارستان زنان آرش»  قرار گرفته است که این شرایط را فراهم می کند تا به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید.

بله، شما می توانید بعد از ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی و انتخاب روش دریافت حضوری سفارش، برای دریافت محصول خود به داروخانه دکتر عزیزی مراجعه کرده و محصول خود را دریافت کنید. ساعات کاری داروخانه دکتر عزیزی همه روزه (به غیر از روزهای تعطیل و جمعه) از ساعت 9 صبح الی 22 می باشد. آدرس داروکالا نیز در بخش «تماس با ما» همراه با نقشه گوگل وجود دارد.

لطفا در صورت انتخاب این گزینه، قوانین و مقررات مربوط به این بخش را مطالعه بفرمایید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. ممکن از بازگشت وجه به حساب شما حاوی پیامک واریز یا اصلاحیه نباشد، لذا می بایست از طریق موجودی حساب خود از بازگشت وجه اطمینان حاصل کنید.

 

در صورت نیاز و عدم بازگشت وجه بعد از 72 ساعت، می توانید با شماره تلفن 02177882823 برای بررسی مشکل از جانب داروکالا تماس بگیرید.

پرسش های متداول

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات