منو
سبد خرید شما

سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی | حفظ سلامت قلب و سیستم عصبی

خرید سافت ژل امگا 3 1000 کارن
سافت ژل امگا 3 1000 کارن 60 عددی | حفظ سلامت قلب و سیستم عصبی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Karen Omega-3 1000mg - 60 softgels
  • بارکد: 626140514553
96,700 تومان
اشتراک گذاری در :

سافت ژل امگا 3 کارن 1000 میلی گرم Karen Omega-3 1000mg حاوی روغن ماهی به میزان 1000 میلی گرم است. کپسول امگا ۳ کارن حاوی 300 میلی گرم امگا ۳ در هر کپسول ژلاتینی است که باعث حفظ سلامت قلب و عروق و همچنین حمایت از سیستم عصبی بدن می شود.

 

از مزایای دیگر سافت ژل امگا ۳ کارن می تواند به وجود EPA و DHA اشاره کرد. این دو ترکیب، ترکیباتی هستند که مستقیم در بدن جذب شده و برای استفاده بدن از آنها نیاز به تجزیه شدن ندارند. در هر سافت ژل اما ۳ ۱۰۰۰ کارن 180 میلی گرم EPA و 120 میلی گرم DHA وجود دارد. امگا ۳ کارن همچنین باعث کمک به کاهش التهاب بدن و همچنین کمک به کاهش کلسترول در بدن می شود.

 

سافت ژل امگا ۳ ۱۰۰۰ کارن به صورت کپسول ژلاتینی و در اندازه ۶۰ عددی تولید شده است. برای جلوگیری از احساس طعم ماهی در کپسول امگا ۳ کارن، طعم پرتقال نیز به این محصول اضافه شده است. همچنین در ترکیبات این محصول از گلوتن استفاده نشده است تا کسانی که به گلوتن حساسیت دارند نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند.

 

سایر مکمل های امگا ۳ بدون جیوه را مشاهده کنید.

 

امگا ۳ ۱۰۰۰ کارن

 


 

مشخصات کپسول امگا ۳ ۱۰۰۰ کارن:

  • کمک به کاهش التهابات بدن
  • کمک به حفظ سلامت قلب و عروق
  • کمک به کاهش کلسترول
  • حاوی EPA و DHA
  • فاقد گلوتن
  • با طعم پرتقال
  • ارتقاء سلامت عمومی

 

 


 

نحوه مصرف کپسول امگا ۳ ۱۰۰۰ کارن:

روزانه 1 تا 3 عدد کپسول همراه غذا یا طبق نظر متخصص تغذیه یا پزشک مصرف شود.

 

 


 

ترکیبات سافت ژل امگا ۳ کارن (در هر کپسول ژلاتینی):

نام ترکیب

مقدار

Total Omega 3:

300 mg

Omega 3 EPA (Eicosapentaenoic Acid)

180 mg

Omega 3 DHA (Docosahexaenoic Acid)

120 mg

 

 


 

اسیدهای چرب امگا ۳ چه کاری برای بدن انجام می دهند؟

امگا 3 مواد مغذی هستند که از غذا (یا مکمل ها) دریافت می کنید و به ساخت و حفظ بدنی سالم کمک می کنند. آنها کلید ساختار هر دیوار سلولی هستند. آنها همچنین یک منبع انرژی هستند و به حفظ قلب، ریه ها، رگ های خونی و سیستم ایمنی شما کمک می کنند تا همانطور که باید کار کنند.

 

آنهایی که بسیار مهم هستند - EPA و DHA - عمدتاً در ماهی های خاصی یافت می شوند. ALA (آلفا-لینولنیک اسید)، یکی دیگر از اسیدهای چرب امگا 3، در منابع گیاهی مانند مغزها و دانه ها یافت می شود. سطح DHA به خصوص در شبکیه (چشم)، مغز و سلول های اسپرم بالاست. بدن شما نه تنها برای عملکرد به این اسیدهای چرب نیاز دارد، بلکه فواید زیادی برای سلامتی نیز دارد.

 

فواید امگا ۳ در بدن

 

فواید سلامتی اسیدهای چرب امگا 3

چربی خون (تری گلیسیرید):

روغن ماهی می تواند سطح تری گلیسیرید بالا را کاهش دهد. داشتن سطوح بالای این چربی خون شما را در معرض خطر بیماری قلبی و سکته قرار می دهد.

روماتیسم مفصلی:

مکمل های روغن ماهی (EPA+DHA) ممکن است سفتی و درد مفاصل را کاهش دهند. به نظر می رسد مکمل های امگا 3 نیز اثربخشی داروهای ضد التهابی را افزایش می دهند.

افسردگی:

برخی از محققان دریافته‌اند که فرهنگ‌هایی که غذاهایی با سطوح بالای امگا 3 مصرف می‌کنند، سطوح پایین‌تری از افسردگی دارند. اثرات مکمل های روغن ماهی بر افسردگی متفاوت بوده است. تحقیقات بیشتری لازم است تا ببینیم آیا می تواند تفاوت ایجاد کند یا خیر.

رشد کودک:

به نظر می رسد DHA برای رشد بینایی و عصبی در نوزادان مهم است.

آسم:

رژیم غذایی سرشار از امگا 3 باعث کاهش التهاب می شود که یک جزء کلیدی در آسم است. اما مطالعات بیشتری مورد نیاز است تا نشان دهد آیا مکمل‌های روغن ماهی عملکرد ریه را بهبود می‌بخشند یا مقدار داروی مورد نیاز فرد برای کنترل این بیماری را کاهش می‌دهند.

بیش فعالی:

برخی از مطالعات نشان می دهد که روغن ماهی می تواند علائم ADHD را در برخی از کودکان کاهش دهد و مهارت های ذهنی آنها مانند تفکر، به خاطر سپردن و یادگیری را بهبود بخشد. اما تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است و مکمل های امگا 3 نباید به عنوان درمان اولیه استفاده شوند.

بیماری آلزایمر و زوال عقل:

تحقیقات نشان می دهد که امگا 3 ممکن است به محافظت در برابر بیماری آلزایمر و زوال عقل کمک کند و تأثیر مثبتی بر کاهش تدریجی حافظه مرتبط با پیری داشته باشد.

 

فواید امگا ۳ در بدن

 

از کجا امگا 3 را دریافت کنیم:

در صورت امکان، سعی کنید اسیدهای چرب امگا 3 را از غذاها به جای مکمل ها دریافت کنید. سعی کنید حداقل دو بار در هفته ماهی غیر سرخ شده و روغنی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 DHA و EPA مصرف کنید.

این منابع شامل:

  • آنچوی
  • ماهی آبی
  • شاه ماهی
  • ماهی خال مخالی
  • مارلین
  • نارنجی خشن
  • ماهی سالمون
  • ساردین
  • ماهیان خاویاری
  • قزل آلای دریاچه
  • ماهی تن

در حالی که خوردن بیشتر ماهی های چرب ایده خوبی است، برخی احتمالاً دارای سطوح بالاتری از جیوه، بی فنیل های پلی کلره (PCB) یا سایر سموم هستند. اینها شامل ماهی خال مخالی، اره ماهی وحشی، کاشی ماهی و کوسه است. ماهی های دیگری که جیوه بالایی دارند عبارتند از: مارلین، نارنجی رافی و ماهی تن درشت چشم.

ماهی هایی مانند قزل آلای وحشی و سالمون وحشی ایمن تر هستند.

 

فواید امگا ۳ در بدن

 

منابع غذایی خوب ALA عبارتند از:

  • گردو
  • بذر کتان و روغن بذر کتان
  • روغن کانولا
  • روغن سویا
  • دانه های چیا

در حالی که غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا 3 فواید سلامتی دارند، برخی مانند روغن ها و آجیل ها می توانند کالری بالایی داشته باشند. پس آنها را در حد اعتدال مصرف کنید.

 

 

آیا باید مکمل امگا 3 مصرف کرد؟

روغن ماهی دارای هر دو EPA و DHA است. روغن جلبک دارای DHA است و ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که ماهی نمی خورند. ابتدا در مورد مصرف مکمل با پزشک خود صحبت کنید. بسته به سلامتی شما و سایر داروهایی که مصرف می کنید، ممکن است توصیه ها یا هشدارهای خاصی داشته باشند.

نسخه های امگا 3 نیز موجود است. Epanova، Lovaza، Omtryg و Vascepa حاوی DHA/EPA هستند و برای بزرگسالان با تری گلیسیرید 500 میلی گرم در دسی لیتر یا بالاتر توصیه می شود. برخلاف مکمل های روغن ماهی، این داروها از نظر کیفیت و ایمنی توسط FDA برای استفاده خاص تایید و نظارت می شوند.

ممکن است به برخی از افراد مبتلا به بیماری قلبی توصیه شود که روزانه 1 گرم (1000 میلی گرم) از ترکیب DHA/EPA از روغن ماهی مصرف کنند. افراد مبتلا به سایر بیماری ها ممکن است دوزهای تا 4 گرم در روز مصرف کنند.

اما اگر بیماری قلبی عروقی (قلب و عروق خونی) و سطوح بالای تری گلیسیرید دارید، مکمل های امگا 3 ممکن است خطر فیبریلاسیون دهلیزی را در شما افزایش دهند. فیبریلاسیون دهلیزی شایع ترین نوع ریتم معیوب قلب (آریتمی قلبی) است.

به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از مصرف مکمل های امگا 3 با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر داروهای دیگری مصرف می کنید یا مشکلات سلامتی دارید.

 

خرید امگا ۳ بدون جیوه کارن

 

عوارض جانبی امگا ۳ چیست؟

شایع ترین عوارض جانبی روغن ماهی سوء هاضمه و نفخ است. دریافت مکمل با پوشش ممکن است کمک کند.

مکمل های امگا 3 (DHA/EPA) می توانند خونریزی را بیشتر کنند. اگر بیماری خونریزی دارید -- یا داروهایی مصرف می کنید که می توانند خونریزی را افزایش دهند، مانند آپیکسابان (Eliquis)، بتریکسابان (Bevyxxa)، کلوپیدوگرل (Plavix)، پراسوگرل (Effient)، ریواروکسابان (Xarelto)، تیکاگرلور (Brilinta)، وارفارین (Coumadin). و برخی از NSAID ها - قبل از استفاده از مکمل های امگا 3 با پزشک مشورت کنید.

منبع: webmd.com

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف امگا ۳:

  • این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی باشد.
  • مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.
  • در افراد مبتلا به اختلالات کبدی و افرادی که تحت درمان با داروهای ضد انعقاد خون هستند، احتیاط دارند، منع مصرف دارد.
  • ممکن است منجر به اسهال، یبوست، اختلالات گوارشی، تهوع و استفراغ شود.
  • زنان باردار، شیرده، افراد زیر 18 سال و افرادی که هرگونه داروی خاص (به ویژه داروهای رقیق کننده خون، فشار خون و ضد التهاب های غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن) مصرف می کنند، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایند.
  • در صورت وجود هرگونه پارگی یا مفقود شدن درپوش داخلی، از مصرف محصول خودداری نمایید.
  • این فرآورده مکمل است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نمی باشد.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول ژلاتینی: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی7479794887052128
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6261405145534

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات