شیر خشک هیپ:

 شیرخشک هیپ دارای تاییدیه سلامت جهانی و بصورت کاملا ارگانیک  می باشد که طعم عالی و دلچسبی دارد. شیرمادر بهترین گزینه تغذیه کودک به حساب می آید به همین خاطر در تولید شیرخشک هیپ سعی شده از پروتئین شیر و همچنین ویتامین ها و عناصر موجود شیرمادر  استفاده شود. به همین دلیل دارای کالری بسیار بالا بوده و در غذا ها نیز میتوان استفاده نمود.شیرخشک آلمانی هیپ حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده جهت رشد مغز و بینایی و پروبیوتیک جهت کنترل دستگاه گوارش،جلوگیری از اسهال و یبوست و رفع اختلالات روده می باشد. در تولید شیر خشک ارگانیک هیپ از هیچ ماده افزودنی شیمیایی استفاده نشده است.

 

خرید اینترنتی شیرخشک هیپ ۱ در داروخانه آنلاین   شیر خشک هیپ ۲ در داروخانه آنلاین داروکالا  شیر خشک هیپ جونیور در داروخانه آنلاین داروکالا


    برای خرید شیر خشک هیپ ۱ و شیر خشک هیپ ۲ و شیر خشک هیپ 3 بر روی تصاویر یا نوشته آنها کلیک کنید.


نوزادان به مواد غذایی سالم نیاز دارند که طعم عالی دارند و حاوی مواد ناخواسته نیستند. والدین می دانند که می توانند برای یک طیف محصول که به بهترین اصول علم تغذیه تبدیل شده است ، به HiPP اعتماد کنند. شیر خشک هیپ غذایی مناسب برای کودک شما  و با دقیق ترین بررسی های کیفیت ارگانیک تولید می شوند.

به همین دلیل است که هیپ به مواد اولیه و مواد تشکیل دهنده مورد استفاده بسیار توجه می کند.  همین مراقبت با گاو های ارگانیک مورد استفاده در شیر خشک HiPP نیز انجام می شود. به همین دلیل محصولات ارگانیک ما از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و مطابق آیین نامه اتحادیه اروپا برای تولید ارگانیک ، بدون ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی تولید می شوند.

 

 

 


شیر خشک ارگانیک هیپ:

فرمول شیر ارگانیک HiPP از کجا به دست می آید؟

HiPP فقط از شیر دام مزارع استفاده می کند که کاملاً مطابق دستورالعمل های کشاورزی ارگانیک است. گاوها در شرایط مناسب، با گونه های خاص خود نگهداری می شوند. آنها بر روی چمنزارهای طبیعی که در آن از کودهای معدنی یا مواد شیمیایی و مصنوعی استفاده نمی شوند ، تغذیه می کنند.

چمن طبیعی ، یونجه و دانه هایی که می خورند بهترین کیفیت ارگانیک را برای شیر هیپ تولید می کند که از نظر مواد مغذی بسیار غنی است. این باعث می شود شیر ارگانیک برای فرمول های شیر HiPP چنین غذای با ارزشی باشد.

همچنین شیر ارگانیک HiPP در معرض سخت ترین بررسی ها قرار دارد.  این کارها توسط مؤسسات صدور مجوز مستقل انجام می شود. علاوه بر این ، HiPP تمام محصولات را در پارامترهای فیزیکی و شیمیایی بیشماری کنترل می کند که بسیار سخت تر از نمونه هایی است که طبق قانون تعیین شده است. این بررسی های دقیق تضمین می کند که فقط از بهترین شیرهای ارگانیک برای تغذیه کودک استفاده می شود.

 


موارد رعایت شده برای ارگانیک بودن شیر خشک هیپ:

        در ماده اولیه مورد استفاده برای تهیه این شیرخشک از شیردامی استفاده شده است که برای ازدیاد شیردهی و رشد سریعتر دام هیچ هورمونی به آن تزریق نمی شود.
        باقی مانده آنتی بیوتیک در شیر ارگانیک یافت نمی شود.
        از کودهای شیمیایی نیتروژنی و آفت کش شیمیایی در زمین کشاورزی استفاده نشده است.
        علف های هرز به روش های غیر شیمیایی حذف می شوند.
        به هیچ عنوان محصولات دستکاری ژنتیکی نشده اند.
        در چرخه ی محیط زیست دخالت ندارند.
        از انرژی های تجدید پذیر استفاده می شود و درصورت استفاده از انرژی تجدید ناپذیر به صورت محدود می باشد.
        رفاه حال دام الویت دارد.



کامبیوتیک بودن (شامل بایو پروبایوتیک)

    به دلیل دارا بودن پری بایوتیک(غذای باکتری) و پروبایوتیک(باکتری مفید) به صورت همزمان به صورت چشمگیری از ابتلای کودکان به بیماری های گوارشی و عفونتی(مانند اسهال)جلوگیری می نماید.
    سبب بهبود عملکرد میکروب های مفید روده شده و به سیستم ایمنی بدن کودکان کمک بزرگی می نماید.



پروتئین پایین:

    دارای پروتئین با کیفیت بالا و میزان لازم
    بیشترین شباهت به شیر مادر
    میزان پروتئین شیر مادر 1.7
    میزان پروتئین شیرخشک هیپ 1.89


حاوی امگا 3 و امگا 6

    توسعه و گسترش قوای شناختی کودک
    توسعه قدرت بینایی

 



نحوه مصرف شیرخشک ارگانیک هیپ:

    دستها را بشویید و تمام ظروف را استریل کنید. آب آشامیدنی تازه را بجوشانید و آن را نگه دارید تا دمای آن به ۵۰ – ۴۰ درجه سانتی گراد برسد.
    مقدار توصیه شده از آب جوشیده را (با توجه به جدول پشت قوطی) در بطری بریزید.
    میزان توصیه شده از پودر را در داخل پیمانه پر کنید و از پشت یک چاقوی تمیز برای صاف کردن سر پیمانه استفاده کنید.
    پودر اضافی را به درون پیمانه فشار ندهید، سپس محتوای پیمانه را به داخل بطری بریزید.
    در بطری را ببندید و به خوبی تکان دهید.
    مطمئن شوید محتوی بطری تا رسیدن به دمای مناسب تغذیه، خنک شود. (تقریبا ۳۷ درجه سانتیگراد)

 


دامپروری مناسب مطابق با رفتار و زیستگاه اصلی حیوانات:


خصوصیات دامپروری مناسب چیست؟

دامپروری مناسب و تغذیه دام از عناصر اصلی کشاورزی ارگانیک است. مقررات قانونی بسیار دقیق رعایت می شود. علوفه باید از مزارع آلی تهیه شود و حاوی هیچگونه آنتی بیوتیک ، مواد تقویت کننده عملکرد یا مواد اولیه اصلاح شده ژنتیکی نباشد. سلامت حیوانات همچنین با انتخاب مناسب نژادها ، آزادی کافی در حرکت ، انبارهای بزرگ و نور کافی تأمین می شود.

کارمندان HiPP به طور مرتب رعایت کلیه الزامات حمایت از حیوانات را که توسط سایت HiPP مورد نیاز است، بررسی می کنند. این بررسی های جامع فرآیند به هیپ این امکان را می دهد تا به مصرف کنندگان خود را تضمین یک دامپروری مناسب را بدهد.



گاوهای سلامت:

گاوها و گوساله ها در مزارع ارگانیک محلی زندگی می کنند و می توانند به صورت آزاد در فضای باز پرسه بزنند. این باعث می شود آنها قوی شوند و مقاومت طبیعی خود را تقویت کنند. آنها کاملاً سالم هستند. داروهای پیشگیری کننده کاملاً ممنوع است. حیوانات ما فقط از علوفه گیاهی آلی تغذیه می کنند.

 

 



بازرسی های کیفیت تا حداقل 260 بار چک:

محتوای هر محصول هیپ تحت 260 بررسی کیفیت از تجزیه و تحلیل خاک، تا تجزیه و تحلیل مواد اولیه و بررسی محصول نهایی است. به محض تحویل مواد اولیه ، توسط کارمندان هیپ مورد بررسی قرار می گیرند و فقط مواد کاملاً مناسب برای پردازش تأیید می شوند.

همچنین از روشهای پیشرفته تحلیلی برای تضمین کیفیت مواد اولیه ، مواد تشکیل دهنده و محصولات استفاده می شود. آزمایشگاه معتبر شرکت هیپ یکی از بهترین ها در اروپا است و قادر به تجزیه و تحلیل بیش از 1200 پارامتر است. با توجه به تمام این اقدامات ، HiPP قادر است کیفیت بی نظیر محصولات خود را تضمین کند. بررسی های دقیق با کیفیت و قابلیت ردیابی یکپارچه از تمام عناصری که پردازش می شود، عناصر ضروری فلسفه کیفیت HiPP هستند.



اگر بدنبال شیرخشکی طبیعی که از مواد افزودنی استفاده نشده و کاملا ارگانیک جهت تامین نیازهای بدن کودک (ویتامین های گرفته شده از گیاهان بر اساس شیر مادر) و جلوگیری از اسهال و یبوست و تقویت گوارش کودک دلبندتان می باشید شیرخشک هیپ بهترین گزینه می باشد.

 

 

منبع: وبسایت هیپ www.hipp.com