فواید آرایش کردن!!

اکنون مشخص شده است که جوامع مختلف ما در مورد آرایش تاریخی قدیمی دارند. در گذشته ، زنان و مردان هر دو از پمادها برای از بین بردن بوی بدن و تمیز کردن پوست خود استفاده می کردند. برخی از مومیایی هایی از ماده معدنی سیاه و کوه  برای کاهش تابش آفتاب استفاده می کردند ، و در برخی از موارد برای کاهش خطر عفونت چشم و سپس برای زیبایی چشم هایشان از خط چشم استفاده می کردند. بعد از مدتی ، بسیاری از خانمها شروع به استفاده از رنگها و خاک های رنگی برای لک زدن ناخن ها و لبهای خود استفاده می کردند.

پیشروری های اخیر صنعت زیبایی ، باورنکردنی است. با توجه به محبوبیت روزافزون محصولات آرایش ، خانمها  زیادی در این بازار وجود دارند و همواره خرید این صنعت پر رونق و غیر قابل پیشبینی است همچنین از این محصولات برای افزایش زیبایی آنها استفاده می شود. با این وجود تعداد کمی وجود دارد که به دلیل نامناسب بودن از این محصولات استفاده نمی کنند و طبیعی بودن آنها برایشان زیبا است. اما ثابت شده است که هنگام تصمیم به استفاده از محصولات آرایشی و آرایش کردن شایستگی های زیادی می توانید کسب کنید و اجازه دهید در مورد برخی از این مزایا بحث کنیم.

 

 

 اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

وقتی مواد آرایشی را به صورت خود می زنید ، اعتماد به نفس لازم را به شما می دهد و همچنین احساس کنترل بیشتری به شما می دهد. هنگامی که از آرایش خود استفاده می کنید ، سبک های بسیاری وجود دارد که شما باید بسته به موارد دلخواه و علاقه خود در نظر بگیرید. وقتی نوبت به آرایش می رسد ، می توانید آن را از کسانی که مدل های مختلف صنعت مدلینگ هستند تقلید کنید و همان کار هایی که انها انجام دادند را برای صورت خود انجام دهید و در آخر ، آن را درست خواهید کرد. بنابراین ، اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را تقویت  کنید ، این بهترین روش زیبایی است که باید امتحان کنید.

 

 

سرگرم کننده و یک مدل تفریح است

برای اکثر خانم ها  آرایش کردن فقط سرگرم کننده است. ما دسته های مختلفی از افراد را داریم و شما می توانید به راحتی و با سرگرمی فقط با چند مد مختلف ظاهر کاملاً جدیدی برای خودتان درست کنید. همچنین ، بسیاری از خانم ها از انجام این کار برای سرگرمی انجام میدهند و لذت می برند. زیبا و جذاب بودن می تواند تفریح ​​باشد. برای بسیاری از افرادا تصور می کنند که آرایش کردن همان لباس پوشیدن است.

سالم به نظر برسید

واضح است که آرایش می تواند به شما کمک کند تا سالم به نظر برسید. وقتی بیشتر خانم ها بدون آرایش به محل کار خود می روند ، احساس می کنند در جای مناسبی نیستند. ثابت شده است که کرم پودر به ظاهر ما رنگ و زیبایی می بخشد. به یاد داشته باشید که ما انواع مختلفی از آرایش داریم و شما بسته به نوع پوست خود باید نوع مناسب را انتخاب کنید.

 

 

 

 

آرایش چه زمانی از پوست شما محافظت میکند

محققان بر این باورند که آرایش صورت یک مانع محافظتی است. اکثر مردم این باور اشتباه را دارند که وقتی لوسیون یا کرم به صورت خود می زنند ، جلوی آلودگی پوست خود را گرفته اند و اینطور نیست. به همین دلیل است که باید بدانید که آرایش  زمانی از پوست شما محافظت میکند که. از زیرسازی ارایش استفاده کنید در ان زمان شما   ، می توانید از پوست خود در برابر آلودگی ناخواسته پوست محافظت کنید و مطمئن شوید که شب هنگام تمایل به استراحت در رختخواب آن را می شوید.

پوشاندن جای زخم

قرار دادن آرایش می تواند به صافی پوست کمک کرده ناپدید شدن جای زخم در صورت یا پوست شما شود. اما اگر جای زخم  دارید که با ارایش نمی رود ، می توانید  با لیزر آن را از بین ببرید و یا از پماد های لایه بردار استفاده کنید