منو
سبد خرید شما

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات «داروکالا»:

داروخانه آنلاین «داروکالا» وبسایت رسمی «داروخانه دکتر عزیزی» می باشد و این اطمینان را به کاربران می دهد که تمام محصولات موجود در «داروکالا» دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشند و تمامی مشاوره ها از سوی این وبسایت، تحت نظارت دکتر داروساز صورت می گیرد. لذا لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات داروخانه آنلاین «داروکالا» به دقت مطالعه فرمایید.


ورود کاربران به داروخانه آنلاین «داروکالا» و ثبت سفارش در هر زمان، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وبسایت «DaruKala» از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 


قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی «داروکالا» منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات «داروکالا» تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از «DaruKala»به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

در حالی که darukala تلاش می کند تا از صحت تصاویر و اطلاعات محصول خود اطمینان حاصل کند، برخی از تغییرات تولید در بسته بندی و/یا مواد تشکیل دهنده ممکن است در انتظار به روز رسانی در سایت ما باشند. اگرچه اقلام ممکن است به ندرت با بسته بندی جایگزین ارسال شوند، کیفیت و اصالت آنها همیشه تضمین شده است. توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از محصولات، برچسب‌ها، هشدارها و دستورالعمل‌های همه محصولات را بخوانید و صرفاً به اطلاعات ارائه شده توسط داروکالا بسنده نکنید.

 


تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات «داروکالا» اقدام نماید.

 


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

«داروکالا» به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن حداکثر محافظت را می‏‌کند.


همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات «DaruKala»، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط «داروکالا» جزئی از اموال وبسایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود، در انحصار فروشگاه اینترنتی «داروکالا» است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این وبسایت محفوظ می‏‌دارد.

 

جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری با عنوان داروکالا:

شماره شبکه های اجتماعی در داروکالا 09915207234 بوده که با این شماره هیچ تماسی با مشتریان گرفته نشده و مختص به شبکه های اجتماعی است. همچنین شماره تلفن های ثابت داروخانه نیز در بخش پایینی وبسایت وجود دارند. در پیامک های ارسال شده سیستمی توسط داروکالا، هیچ گونه درخواست کد ملی، مشخصات حساب بانکی و مشخصات شخصی مشتریان وجود نداشته و در صورت درخواست با نام داروکالا به هدف سوء استفاده و کلاهبرداری از عنوان یا حساب شما می باشد. در صورت درخواست هر گونه وجه برای محصول، برای ارسال و هر گونه هزینه دیگری با عنوان داروکالا، (به غیر از شماره های رسمی و ارائه شده در وبسایت) حتما قبل از انجام واریزی و ارائه اطلاعات، با بخش پشتیبانی داروکالا به شماره 02177703234 تماس حاصل کرده و با بخش پشتیبانی (9 الی 18 روزهای کاری) ارتباط برقرار کنید. بدیهی است در صورت ارائه اطلاعات شخصی به غیر، داروکالا و داروخانه دکتر زهرا عزیزی هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وارد شده نخواهد داشت. 

 

 



ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

در «Darukala» روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.


مجموعه «داروکالا» به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 الی 18 روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

شرایط و نحوه ارسال و پرداخت را حتما در قسمت روش خرید مطالعه کنید.

داروخانه آنلاین «داروکالا» همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش را می‏‌نماید، با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وبسایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای «داروکالا» محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  کالای دیگری را جایگزین کند.

 

 


 

نحوه تحویل کالا:

برای دریافت محصولات توسط مشتریان تهرانی که پرداخت خود را اینترنتی انجام داده اند،‌ می بایست حتما برگه ارائه شده توسط پیک را به عنوان رسید دریافت کالا امضا کنند.  برای آن دسته از کاربران تهرانی که گزینه پرداخت در محل را انتخاب کرده اند فیش دستگاه کارتخوان ملاک دریافت محصول خواهد بود. برای عزیزانی که محصول خود را پرداخت در محل دریافت می کنند، بعد از پرداخت مبلغ، بسته به آنها تحویل خواهد شد. در صورتی که مغایرتی در محصولات دریافت شده وجود داشت می توانید با پشتیبانی داروکالا جهت جابجایی و حل مشکل خود تماس بگیرید. 

برای کاربران از مناطق اطراف تهران و خارج از تهران نیز چون تنها از طریق پست پیشتاز ارسال صورت می گیرد، گزارش پست مبنی بر تحویل کالا در سامانه رهگیری مرسولات پستی ملاک دریافت محصول سفارش داده شده است.


همچنین «داروکالا» مجاز است بدون اطلاع قبلی، نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای داروخانه آنلاین «DaruKala» محفوظ است.

 

شهر تهران:

نحوه ارسال برای شهر تهران (در نقشه پایین صفحه محدوده مشخص شده است) با پیک های موتوری داروکالا نهایتا ظرف 24 ساعت ارسال خواهند شد. با تمام سفارشات با گزینه «پرداخت هنگام تحویل» به صورت تلفنی برای دریافت مرسوله هماهنگ می شود. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، سفارش برای بازه بعدی هماهنگ خواهد شد و در صورت عدم پاسخگویی مجدد سفارش لغو خواهد شد.

مشخصات اقلام دریافتی با نام های مندرج در وبسایت بر روی بسته بندی تحویل ثبت می شود به این دلیل که شما بتوانید اقلام و تعداد آن را بعد از تحویل با فاکتور بررسی نمایید. در صورتی که نمیخواهید اقلام بر روی بسته بندی قرار گیرد، لطفا به صورت تلفنی این مورد را با پشتیبانی داروکالا مطرح کرده تا نوع اقلام بر روی بسته بندی قرار نگیرد. 

 

نکته: در صورت انتخاب پرداخت در محل، کالای سفارش داده شده شما از موجودی داروخانه کسر نشده و ممکن است موجودی آن کالا توسط مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب کرده اند به اتمام برسد. بنابراین در صورت نیاز به محصول حتما پرداخت آن را به صورت آنلاین انجام داده تا از دریافت محصول خود مطمئن شوید. 

 

نکته مهم :

به دلیل وجود مرسولات زیاد همراه همکاران ارسال و سفیران داروکالا، امکان مراجعه به درب واحد برای تحویل مرسولات میسر نیست و مشتریان گرامی می بایست برای تحویل محصول خود به درب منزل مراجعه نمایند. همچنین جهت ارائه خدمات و تحویل به موقع سفارشات به تمام مشتریان، مدت انتظار سفیران در محل دریافت مرسولات، ۵ دقیقه می باشد. بعد از گذشت این زمان سفیر محل را به قصد تحویل بسته بعدی ترک خواهد کرد.

 

نکته مهم:

در صورت بارش باران و برف و شرایط نامساعد جوی ممکن است سفارشات تا 72 ساعت با تاخیر مواجه شوند.

 

اطراف تهران:

برای شهرهای اطراف تهران (خارج از محدوده نقشه زیر) از جمله اسلامشهر، شهر ری، شهریار، ورامین، دماوند و ... ارسال با پست پیشتاز صورت می گیرد و زمان تحویل بین 3 الی 6 روز کاری بعد از ثبت سفارش می باشد.

 

سایر استان ها:

برای سایر استان ها، ارسال توسط پست پیشتاز انجام می شود. سفارشات پستی نیاز به پردازش و بسته بندی ۱ الی ۲ روزه دارند و بعد از آن تحویل پست خواهند شد که بین 4 الی 8 روز کاری پس از روز ارسال سفارش، تحویل خواهد شد.

 

 

برای راهنمایی بیشتر بخش پرسش های متداول را حتما مطالعه بفرمایید.

 

نکته:

در صورت اشتباه در اطلاعات وارد شده از جمله کد پستی، آدرس، شماره تلفن و … تمامی مشکلات به وجود آمده بر عهده سفارش دهنده است و داروخانه دکتر عزیزی هیچ مسئولیتی در قبال تحویل اشتباه مرسوله نخواهد داشت.

 

نکته:‌

بازه زمانی انتخابی در صفحه تسویه حساب فقط مختص مناطق مجاز ارسال با پیک در شهر تهران می باشد و خارج از مناطق موجود در نقشه پایین، بازه زمانی متغیر و بسته به مکان دریافت مرسوله بین 4 الی 8 روز کاری می باشد. لطفا از انتخاب آدرس متفاوت با محل دریافت خودداری نمایید.

 

عدم امکان جابجایی در بازه زمانی ارسال:

بازه های تعریف شده در داروکالا شامل دو بازه زمانی در طول روزهای کاری هستند. بازه اول از ساعت 9 الی 15 و بازه دوم از ساعت 15 الی 21 می باشد. درخواست ارسال و نوشتن درخواست ارسال در بخش توضیحات سفارش بین ساعاتی خاص امکان پذیر نبوده و همکاران لوجستیک طبق بازه زمانی تعریف شده و انتخابی توسط شما بسته را تحویل خواهند داد. بدیهی است در صورت عدم حضور، متن توضیحات شما ملاک نبوده و برای ارسال مجدد هزینه مجدد ارسال دریافت خواهد شد. در صورت لغو سفارش نیز هزینه ارسال از مبلغ کل کسر و سپس مبلغ سفارش مرجوع خواهد شد. 

 

کد تحویل:

برای تحویل درست مرسولات سیستم کد تحویل از سامانه لوجستیک داروکالا برای مشتریان ارسال خواهد شد که می بایست کد مربوطه را به هنگام تحویل به سفیر داروکالا ارائه دهند. کد تحویل تنها برای شماره ثبت شده در سفارش ارسال خواهد شد، بنابراین حفظ و نگهداری از آن تا زمان تحویل کالا ضروری است. بدیهی است در صورت عدم محافظت از کد تحویل و اطلاع آن به اشخاص دیگر، بسته ارسالی به شخصی که کد تحویل را دارد، تحویل داده خواهد شد. 

 

 


 

قوانین و شرایط تحویل حضوری:

بهترین روش خرید در شرایط حال حاضر دریافت از طریق پست و یا پیک داروکالا می باشد. اما داروکالا تدابیری را اندیشه است تا شما همراهان گرامی بتوانید به صورت حضوری سفارش خود را دریافت کنید.

 

شما می توانید با انتخاب گزینه دریافت حضوری، سفارش خود را به صورت حضوری از داروخانه دکتر عزیزی دریافت کنید. اما به نکات زیر جهت انتخاب این گزینه توجه کنید:

1- بعد از ثبت سفارش تنها ۲۴ ساعت فرصت برای مراجعه حضوری به داروخانه را جهت دریافت محصول دارید. در صورت عدم مراجعه سفارش شما لغو و می بایست مجددا ثبت سفارش کنید.

2- به ساعات کاری داروخانه توجه کنید و طبق ساعات کاری، به داروخانه مراجعه کنید.

3- قبل از مراجعه مجددا می بایست موجودی کالا سفارش داده شده را به صورت تلفنی با داروخانه بررسی کنید چرا که سفارش شما به دلیل عدم پرداخت وجه، ممکن است از موجودی توسط خریدهای دیگر خارج شده باشد و داروخانه مسئولیتی در قبال اتمام موجودی کالای سفارش داده شده نخواهد داشت.

4- در صورتی که از دریافت حضوری سفارش خود منصرف شدید و قصد دریافت غیر حضوری سفارش خود را دارید می بایست مجددا ثبت سفارش کرده و سفارش خود به روش دیگری ثبت کنید.

 

 


 

مرجوع شدن مبلغ سفارش:

با توجه به طی شدن پروسه حسابداری در داروکالا، در صورت عدم موجودی محصول و یا مرجوع کالا به هر دلایل ذکر شده در پرسش های متداول و پس از دریافت محصول توسط داروکالا، مبلغ محصول خریداری شده طی 72 ساعت به شماره حساب / شماره کارت اعلامی و فقط به نام سفارش دهنده مرجوع خواهد شد.

 

نکته:

در صورتی که از سفارش خود منصرف شده باشید می توانید قبل از دریافت محصول فرم بازگشتی کالا را از طریق حساب کاربری پر کرده و از دریافت محصول اعلام انصراف کنید. در صورتی محصول را دریافت کرده و از خرید خود منصرف شده اید، (درصورتی که محصول اشکالی نداشته باشد) می بایست بسته را به صورت حضوری به داروخانه تحویل داده و بعد از اعلام شماره کارت خود و بررسی محصول توسط کارشناسان داروکالا مبلغ بعد از ۷۲ ساعت به حساب شما مرجوع خواهد شد.

 

 

مناطق ارسالی داروکالا با پیک موتوری:

داروخانه آنلاین داروکالا به مناطق 22 گانه تهران (به جز برخی از شمال شرق مانند حکیمیه، اتوبان ارتش و مناطق غربی منطقه ۲۲ و ۲۱، بخشی از منطقه ۱۵ و بخشی از منطقه ۲۰)  ارسال توسط پیک موتوری انجام می شود که نقشه زیر به شما کمک می کند تا محدوده ارسال داروکالا را مشاهده کنید. به دلیل وسعت شهر تهران و عدم امکان تردد موتور سیکلت در برخی از مناطق، داروخانه آنلاین داروکالا برای برخی از مناطق تهران ارسال با پیک موتوری نخواهد داشت و این عزیزان می توانند با پرداخت سفارش خود، سفارش خود را از طریق پست پیشتاز دریافت کنند.

نقشه زیر به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا با توجه به محدود ارسال پیک موتوری داروکالا، نحوه ارسال خود را به صورت مناسب انتخاب کنید تا سفارش شما در اسرع وقت پیگیری و ارسال شود. بدیهی است در صورت عدم رعایت محدوده ارسال پیک، سفارش شما با تاخیر در ارسال مواجه خواهد شد.

 

می توانید برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید.

محدوده ارسال داروخانه آنلاین داروکالا

 

 


 

اطلاعات این صفحه به روز رسانی می گردد.

آخرین ویرایش: 10  بهمن ماه 1402 شمسی

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات