ساشه پروکسید وومن ( پروکسید بانوان )
Proxeed Women

 


معرفی پروکسید وومن:
قبل از بارداری تا بارداری

  •     افزایش احتمال بارداری و بهبود کیفیت تخمک گذاری
  •     بهبود رشد تخمک و جنین اولیه در زنان تحت درمان IVF
  •     بهبود کیفیت تخمک و کاهش وزن در زنان مبتلا به سندروم پلی سیتیک و اندومتریوز

 

آیا به فکر تشکیل خانواده هستید ؟

زمانی که تصمیم به بچه دار شدن میگیرید همه چیز تغییر می کند.حتی پیش از آنکه باروری صورت بگیرد.شما از لحاظ ذهنی خود را آماده می کنید و اگر بخواهید این را به درستی انجام دهید خود را از لحاظ فیزیکی هم آماده می کنید.

نحوه زندگی و سن می توانند بر شانس باروری اثر بگذارند.

پیروی از یک شیوه ی زندگی مناسب که شامل ورزش کردن تغذیه سالم و مقدار زیادی میوه تازه و سبزیجات است برای خانم ها و آقایان از اهمیت برخوردار است.هم چنین ترک سیگار، کاهش مصرف الکل و کافیین نیز مهم است.

پروکسید ویمن از طریق تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن روشی است ساده، موثر و ایمن برای پشتیبانی از سلامت سیستم باروری زنان.


آیا می دانستید ؟

یک زن با همه ی ظرفیت تخمک هایش بدنیا می آید و توانایی ساختن تخمک جدید را ندارد. کیفیت و کمیت تخمک ها به شدت ها تحت تاثیر سن است. با افزایش سن، تخمک های یک زن دچار کاهش کیفیت و تعداد می شوند.و در زمان یائسگی عملا تخمکی برایش باقی نمی ماند.

 

سیکل باروری خانم ها

 

دستگاه تناسلی خانم ها از اندام های تناسلی شامل تخمدان ها، گردن رحم و رحم و همچنین سیستم پیچیده ی هورمونی تشکیل شده است. دستگاه تناسلی توسط هورمون های جنسی کنترل می شود که بدن را برای حاملگی آماده می کند.
رژیم غذایی، استرس، سن و کمبود یک سری از مواد غذایی و مشکلات در شیوه ی زندگی مانند سیگار کشیدن و نبود فعالیت ورزشی، همکی می توانند بر چرخه ی بارداری  خانم ها تاثیر بگذارند که منجر به اختلال در لقاح می شوند.

 

کیفیت و انرژی تخمک ها

 

  1. منظور از کیفیت تخمک ها توانایی آنها برای تشکیل جنین بعد از بارور شدنشان می باشد.
  2. برای این سیر تکاملی سالم تخمک ها، نیاز به کروموزم های مناسب و توانایی ترکیب با کروموزم های اسپرم می باشد.
  3. همچنین تخمک ها نیاز به انرژی جهت تقسیم شدن پس از بارور شدن دارند.
  4. تخمک ها حاوی میتوکندری ها می باشند که اندامک های سلولی هستند و انرژی مورد نیاز تخمک را تامین می کنند.بدون وجود میتوکندری ها تخمک ها انرژی لازم برای بقا را ندارند.
  5. پروکسید ویمن مواد غذایی خاصی همچون ال کارنتین، استیل ال کارنتین، ویتامین B6، مس و آهن را برای تامین انرژی لازم جهت متابولیسم بدن را تامین می کند.
  6. پروکسید وومن همچنین حاوی مواد مغذی همچون اسید فولیک، ویتامین  B12 و ویتامین D است که در تقسیم سلولی نقش مستقیم دارند.

 

 

درباره سیگماتا

 

سیگماتا سال های زیادی را وقف تحقیق در مورد نقش متابولیسم در نگهداری سلامت بدن کرده است.سیگماتا درک عمیقی از پروسه متابولیسم بدن و نقش مواد مغذی در این روند دارد.

در شرکت سیگماتا، ما معتقدیم که مکمل های غذایی باید پشتوانه قوی از طریق تحقیقات علمی داشته باشند.به همین دلیل ما یک رویکرد علمی جهت ساخت مکمل های غذایی در پیش گرفته و کنترل کیفیت را در حد داروها، برای هر یک از محصولات اعمال کردیم.

 

 

چرا پروکسید وومن؟

 

پروکسید وومن یک مکمل غذایی انحصاری است که حاوی مواد مغذی همچون ال کارنتین، استیل ال کارنتین، به همراه ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که برای ساپورت روند فیزیولوژیک مرتبط با باروری و تولید مثل طراحی شده است.

 

پروکسید وومن اختصاصا برای خانم ها در سنین باروری ساخته شده است و برای تمامی خانم هایی که قصد بارداری دارند توصیه می شود.
این مکمل، پیش از زمان لقاح تا زمان لقاح باروری و تولید مثل نرمال را ساپورت می کند.


مواد مؤثر در پروکسید وومن :
اسید فولیک
ویتامین D3
سلنیوم
فلز روی
ویتامین B6
فلز مس
بتاکاروتن
ویتامین B12
ویتامین سی
نیتستیل سیستئین
ویتامین E
اهن
اسید پانتوتنیک
کربوهیدرات ها
پروتئین ها
نمک
سدیم
ال کارنتین
استیل ال کارنتین
ال آرژنین
ال کارنیتین فومارات

دوز مصرفی توصیه شده :
1 ساشه در روز به مدت ۴ تا ۶ ماه
(در صورت نیاز دوره درمان تکرار شود)

منبع :http://www.proxeed.eu