مشخصات قرص دافلون 500

این دارو در معالجه اختلالات رگ های خونی ، بواسیر داخلی و سایرین بسیار مفید است. همچنین با کاهش سطح پروستاگلاندین ، ​​التهاب موجود در بدن را کنترل می کند. پزشک شما بسته به مشکل سلامتی شما نیز می تواند این دارو را بهمراه سایر داروها تجویز کند. با این حال ، این دارو ممکن است موارد منع مصرف همراه با مشکلات کلیوی و سایر شرایط مانند سارکوئیدوز داشته باشد. به همین دلیل ، همیشه باید از این قرص زیر نظر پزشک استفاده کنید.

این قرص توسط Serdia Pharmaceuticals India Pvt Ltd ساخته شده است ممکن است شما بدون نسخه این دارو را از داروخانه دریافت کنید با این حال ، به طور کلی استفاده از داروهای بدون نسخه بدون مشورت با پزشک توصیه نمی شود زیرا ممکن است در بعضی موارد منجر به عوارض ناخواسته شود.


ترکیب و طبیعت :   Daflon 500

این قرص دارای Diosmin به عنوان ماده اصلی است و برای درمان اختلالات رگ های خونی بسیار موثر عمل می کند. پزشکان معمولاً این دارو را برای درمان واریس و سایر مشکلات مرتبط با آن تجویز می کنند.

 

موارد استفاده و مزایای   : Daflon 500

این دارو برای درمان واریس بسیار مفید است و باعث کاهش التهاب داخل بدن می شود. به این ترتیب ، گردش خون بهبود یافته و منجر به بهبود طبیعی زخمهای داخلی می شود.
همچنین در صورت وجود واریس می تواند تورم را کاهش داده و از درد نیز تسکین بخشد.
همچنین در درمان لنفودما که غدد لنفاوی مسدود شود و مایعات در ناحیه آسیب دیده حفظ شود نیز مفید است. این دارو می تواند تورم را با از بین بردن انسداد در ناحیه آسیب دیده تسکین دهد.

 

دوز مصرفی  : Daflon 500

پزشک در این زمینه شما را راهنمایی می کند و شما می توانید نسخه را دنبال کنید تا نتایج موثری بگیرید. مطمئن شوید که برای از بین بردن سریع مشکلات سلامتی خود ، هیچ دوز مصرفی را از دست ندهید. در صورت عدم وجود هرگونه دوز ، می توانید همانطور که با دوز بعدی است ، ادامه دهید بدون این که سعی کنید دوز از دست رفته را جبران کنید. به یاد داشته باشید که هر نوع مصرف بیش از حد می تواند عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد و این می تواند در دراز مدت بیشتر از خوب باشد. دوز تجویز شده توسط پزشک شما به عوامل مختلفی مانند شدت مشکل و وضعیت کلی سلامتی شما بستگی دارد. همچنین به سن فرد بستگی دارد و ممکن است در بزرگسالان جوان و یک بیمار مسن همان مقدار تجویز نشود. دستورالعمل استانداردی در رابطه با دوز وجود ندارد و پزشکان پس از بررسی وضعیت کلی سلامت بیمار ، آنها را تجویز می کنند.

 

چگونه از قرص Daflon 500 MG استفاده کنیم؟

این قرص باید به صورت خوراکی به همراه آب مصرف شود. شما باید با توجه به دوز ، دستورالعمل های پزشک خود را رعایت کرده و مقدار مناسب را که برای وضعیت سلامتی شما تجویز شده است ، حفظ کنید. از مصرف الکل و سایر نوشیدنی ها به همراه این دارو جلوگیری کنید ، زیرا ممکن است نتایج نامطلوب ایجاد کند. آنها همچنین ممکن است اثر بخشی دارو را کاهش دهند. برای تهیه دارو در محلی خنک و خشک که دور از نور مستقیم خورشید باشد ، باید تمهیدات مناسبی را تهیه کنید.

 

 Daflon 500چگونه کار می کند؟

ماده اصلی این دارو Diosmin است و این در درمان اختلالات رگ های خونی بسیار مفید است. همچنین تعداد پیام رسانهای شیمیایی موجود در بدن را که باعث التهاب می شوند ، کاهش می دهد. این می تواند برای مشکلات مختلف مرتبط با رگ ها استفاده شود و بسیاری از پزشکان از این روش برای درمان واریس استفاده می کنند.

 

هشدارها و اقدامات احتیاطی - چه موقع باید از Daflon 500 جلوگیری کرد؟

شما باید از مصرف الکل به هنگام استفاده از این دارو به شدت خودداری کنید زیرا این امر در برخی موارد می تواند عوارض جانبی مختلفی ایجاد کند. حتی اگر تعامل با الکل کاملاً برقرار نشده است ، اکثر پزشکان به بیماران توصیه می کنند که در هنگام مصرف قرص Daflon 500 از الکل استفاده نکنند.

یکی دیگر از مشکلات مرتبط با مصرف الکل این است که اکثر افراد وقتی تحت تأثیر الکل قرار دارند ، میزان مصرف مناسب را ندارند. در آن شرایط احتمال بیشتری وجود دارد که بیمار دوزهای بیشتری را از مقدار تجویز شده مصرف کند و این می تواند منجر به عوارض مختلفی شود.

 

منبع : سایتdocprime

 

درحال حاضر قرص دافلون در داروخانه ی داروکالا موجود می باشد. برای اطلاعات بیشتر با داروخانه تماس حاصل فرمایید.