منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو 30 عددی | کمک به کاهش التهاب مفاصل

کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو
کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو
-22 % ناموجود
کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو
کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو
کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا دارو 30 عددی | کمک به کاهش التهاب مفاصل
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Rasta Darou Pronutri Well Being Joint - 30 Caps
  • SKU: 1852
  • بارکد: 626300050026
178,800 تومان
230,000 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا ایمن دارو Rasta Darou Pronutri Well Being Joint حاوی ترکیبات ویژه برای حفظ سلامت مفاصل و غضروف ها است. کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت باعث کمک به کاهش التهاب مفاصل و همچنین بهبود عملکرد غضروف ها می شود.

ترکیبات این کپسول اما ترکیبی از مواد گیاهی به همراه دو عنصر اصلی برای مفاصل و غضروف ها به نام گلوکوزامین و کندروئتین است. به همراه این دو ترکیب فوق العاده موثر در کاهش التهاب و درد مفاصل کپسول ولبیینگ جوینت حاوی گیاه عصاره گیاه پنجه شیطان و کورکومین است. اثرات مثبت کورکومین نیز در مطالعات مختلفی برای حفظ سلامت مفاصل و غضروف به اثبات رسیده و اثرات مثبت آن شناخته شده است. در ادامه داروکالا به بررسی ترکیبات این کپسول با توضیح بیشتر در رابطه با کارایی آنها خواهد پرداخت.

این محصول به شکل کپسول در اندازه 30 عددی و تحت لیسانس شرکت پرونوتری فرانسه در ایران تولید شده است.

 

سایر مکمل های مرتبط با مفاصل و استخوان را مشاهده کنید.

 

کپسول پرونوتری ولبیینگ جوینت رستا ایمن دارو

 


 

ترکیبات کپسول ولبیینگ جوینت چگونه به شما برای کاهش التهاب و درد مفاصل کمک می کند؟

عصاره گیاه پنجه شیطان:

عصاره پنجه شیطان یک عامل پیشگیرانه و درمانی گیاهی برای آرتریت دردناک (آرتروز) و تاندونیت است. درمان باعث تسکین درد و بهبود عملکرد و تحرک می شود. این دارو به اکثر بیماران در هفته های اول درمان علائم را تسکین می دهد. پنجه شیطان برای "سخت شدن عروق" (تصلب شرایین) ، آرتریت ، نقرس ، درد عضلانی (میالژی) ، کمردرد ، التهاب تاندون ، درد قفسه سینه ، ناراحتی گوارشی (GI) یا سوزش قلب ، تب و سردرد میگرنی استفاده می شود.

چندین مطالعه نشان می دهد که مصرف پنجه شیطان به مدت 8 تا 12 هفته می تواند درد را کاهش داده و عملکرد بدنی را در افراد مبتلا به آرتروز بهبود بخشد. در یک مطالعه 4 ماهه بر روی 122 نفر مبتلا به آرتروز زانو و لگن ، پنجه شیطان و داروی اصلی اروپایی برای تسکین درد مقایسه شد. تحقیقات نشان می دهد که پنجه شیطان ممکن است به تسکین دردهای مفصلی مرتبط با آرتروز کمک کند و به اندازه مسکن دیاسرین موثر باشد.

با توجه به تحریک فرض شده ترشح اسید معده از داروهای مزه دار تلخ ، پنجه شیطان در بیماران مبتلا به زخم معده و اثنی عشر ممنوع است. تداخل شناخته شده ای با داروهایی که معمولاً تجویز می شوند وجود ندارد. اختلالات خفیف گوارشی ممکن است در افراد حساس به ویژه در دوزهای بالاتر رخ دهد. در صورت مصرف عصاره استاندارد عوارض جانبی نادر است. ایمنی درمانی  عصاره پنجه شیطان به دلیل سطح بالایی از ایمنی بالینی قابل توجه است ، هیچ گونه عوارض جانبی جدی یا عمده از این گیاه گزارش نشده است.

 

خواص گیاه پنجه شیطان

کورکومین:

کورکومین یا زردچوبه به عنوان ضد التهاب عمل می کند و ممکن است خواص تحریک کننده سیستم ایمنی را تعدیل کند. این خواص اثرات مهمی در دردناک اولیه زانو و درد مفاصل نشان داد. جزء اصلی فعال زردچوبه - کورکومین - چیزی است که به ادویه رنگ زرد می دهد. کورکومین دارای خواص ضد التهابی است و آن را به عنوان یک درمان بالقوه برای تعدادی از بیماری ها از جمله کاهش درد و افزایش سهولت حرکت در افراد مبتلا به آرتروز معرفی می کند.

بنیاد آرتروز پیشنهاد می کند که 3 بار در روز کپسول زردچوبه (400 تا 600 میلی گرم) مصرف کنید. یک گزینه دیگر این است که روزانه نیم تا سه گرم از پودر ریشه را مصرف کنید. مطالعات بیشتر نشان داد که یک گرم کورکومین در روز به بیماران مبتلا به آرتریت کمک می کند.

 

خواص کورکومین یا زردچوبه برای مفاصل

گلوکوزامین:

گلوکوزامین یک ماده شیمیایی طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. در مایع اطراف مفاصل است. گلوکوزامین در سایر نقاط طبیعت نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، گلوکوزامین مورد استفاده در مکمل های غذایی اغلب از پوسته صدف بدست می آید. گلوکوزامین را می توان در آزمایشگاه نیز تهیه کرد.  اشکال مختلف گلوکوزامین از جمله گلوکوزامین سولفات ، گلوکوزامین هیدروکلراید و N- استیل گلوکوزامین وجود دارد. این مواد شیمیایی مختلف شباهت هایی با هم دارند ، اما ممکن است هنگام مصرف به عنوان مکمل غذایی ، اثرات یکسانی نداشته باشند. اکثر تحقیقات علمی در مورد گلوکوزامین شامل سولفات گلوکوزامین بوده است.

گلوکوزامین سولفات و گلوکوزامین هیدروکلراید بیشتر برای آرتروز استفاده می شود. گلوکوزامین برای بسیاری از بیماریهای دیگر نیز استفاده می شود ، اما شواهد علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.  بدن از آن برای تولید سایر مواد شیمیایی که در ساخت تاندون ها ، رباط ها ، غضروف ها و مایع غلیظی که مفاصل را احاطه کرده است ، استفاده می کند.  مفاصل توسط مایع و غضروف اطراف آنها محافظت می شوند. در برخی از افراد مبتلا به آرتروز ، غضروف شکسته و نازک می شود. این منجر به اصطکاک ، درد و سفتی بیشتر مفصل می شود. محققان تصور می کنند که مصرف مکمل های گلوکوزامین ممکن است غضروف و مایع اطراف مفاصل را افزایش دهد یا از تجزیه این مواد جلوگیری کند ، یا شاید هر دو مورد را شامل شود.

 

خرید گلوکوزامین

کندرویتین:

کندرویتین به طور طبیعی در بدن شما یافت می شود. این قسمت حیاتی غضروف است و با حفظ آب به آن حالت ارتجاعی می بخشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که کندرویتین می تواند فعالیت آنزیم ها و موادی را که کلاژن را در مفاصل تجزیه می کنند ، کاهش دهد.

مطالعات همچنین در مورد اینکه کدام یک از این مکمل ها بیشترین سود را برای بدن ارائه می دهد متفاوت است. برخی کاندرویتین را برتر می دانند ، برخی دیگر گلوکوزامین را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از این دو را ترجیح می دهند. اما شواهد به نفع مصرف هر دو ترکیب است.

 

مکمل کندرویتین

 


 

مشخصات کپسول ولبیینگ جوینت رستا ایمن دارو:

  • کمک به کاهش درد مفاصل
  • حاوی گیاه پنجه شیطان با خاصیت تسکین دهندگی
  • کمک به بهبود عملکرد غضروف ها
  • حاوی گلوکزامین و کندروئتین برا حفظ سلامت مفصل و غضروف
  • حاوی کورکومین یا زردچوبه با خواص ضد التهابی

 

 


 

نحوه مصرف کپسول ولبیینگ جوینت پرونوتری:

روزانه یک کپسول بین غذا همراه با یک لیوان کامل آب مصرف گردد. کپسول ها در صورت نیاز می توانند باز شده و سپس مصرف گردند.

 

 


 

ترکیبات کپسول جوینت رستا ایمن دارو (در هر کپسول):

نام ترکیب

مقدار

Devils Claw Dry Extract

75mg

Chondroitin

83.3mg

Curcuma longa

33.3mg

Glucosamine

25mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف ولبیینگ جوینت:

  • در صورت ایجاد حساسیت به هر یک از ترکیبات تشکیل دهنده این فراورده از مصرف آن خودداری و با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت ابتلا به ناراحتی های معده زخم های دهان و دندان عوارض گوارشی مانند استفراغ تهوع و دردهای شکمی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.
  • حداقل به مدت 2 تا 3 ماه جهت حصول نتایج بهتر مصرف شود.
  • مصرف این فرآورده در افراد زیر 18 سال مجاز نیست.
  • مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.
  • از مصرف این فرآورده با داروهای ضد انعقاد خون و وارفارین خودداری نمایید.
  • این فرآورده با انواع سیتوکروم p450 شامل cyp2c9،cyp2c19، cyp3A4 و با H2-Blocker ها و ppls تداخل مصرف دارد.
  • عوارضی مانند اسهال در بعضی موارد ممکن است رخ دهد و دیگر عوارض گوارشی مانند استفراغ تهوع و درد های شکمی ممکن است دیده شود.
  • فراورده دور از دسترس و دید کودکان قرار داده شود.
  • فرآورده از نور رطوبت و گرما محافظت شود.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 30 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی156960820013415
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس فرانسه)
بارکد6263000500268

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات