منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول هیرویت هلث اید | تقویت مو و ناخن

کپسول هیرویت هلث اید
کپسول هیرویت هلث اید
-40 %
کپسول هیرویت هلث اید
کپسول هیرویت هلث اید
کپسول هیرویت هلث اید | تقویت مو و ناخن
  • موجودی: موجود
  • مدل: Hair Vit
  • SKU: 2886
88,300 تومان
147,200 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کپسول هیرویت هلث اید Health Aid Hair-Vit یک مکمل کامل برای حفظ سلامت موها است. خرید هیرویت به راحتی می تواند شما را از مشکلات ریزش مو رها کند. چرا که کپسول هیر ویت هلث اید حاوی ترکیبات موثر و انتخاب شده است تا نیاز موها را تامین کند.

کپسول هیرویت حاوی تمام ترکیبات مورد نیاز برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین افزایش ضخامت تارهای موست. هیرویت هلث اید رشد مو ها را تقویت کرده و درخشندگی را به موها باز می گرداند. ترکیبات موثر کپسول هیرویت غنی از اسیدهای آمینه ضروری و مورد نیاز سلامت مو به همراه ویتامین های گروه ب، آهن و زینک به عنوان مواد معدنی موثر در جلوگیری از ریزش مو می باشد.

هیر ویت فقط برای افرادی طراحی نشده که با مشکل ریزش مو مواجه هستند، بلکه هیرویت برای تمام افراد طراحی شده تا ویتامین های مورد نیاز و ترکیبات مغذی مورد نیاز سلامت مو را از طریق این مکمل دریافت کنند. ترکیباتی که شما در کمتر مکملی خواهید یافت، در کپسول هیرویت هلث اید وجود دارد تا سلامت موهای شما را تامین کند.

 

یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو، رساندن ترکیبات موثر برای ساختار مو می باشد. زيرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ويتامين ها، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و ساير مواد مغذي در دوران هاي مختلف زندگي خود نياز دارند. هیر ویت تمام مواد مغذی و مینرال های ضروری برای رشد و تقویت مو را از طریق گردش خون به فولیکول مو می رساند. تمام ترکیبات مورد استفاده در هیرویت بطور مستقیم و غیر مستقیم به رشد و تقویت مو کمک می کنند و علاوه بر این اثر یکدیگر را تقویت می کنند تا بهترین نتیجه برای حل مشکل ریزش مو حاصل شود.

 

در ادامه به بررسی بیشتر ترکیبات هیرویت، عوارض هیرویت، نحوه مصرف هیرویت و تشریح ترکیبات کپسول هیرویت خواهیم پرداخت تا شما را با نحوه تاثیر گذاری هیرویت بر روی مو و جلوگیری از ریزش مو آشنا کنیم.

 

برای تشخیص هیرویت اصل و تقلبی اینجا کلیک کنید.

کپسول هیرویت هلث اید

 


 

ترکیبات هیرویت چطور باعث جلوگیری از ریزش مو می شوند؟

ویتامین های گروه ب:

هشت ویتامین B تقریباً برای هر فرایندی در بدن ضروری است. آنها به تبدیل غذا به انرژی کمک می کنند و بر سلامت سیستم عصبی ، متابولیسم ، اندام ها ، ماهیچه ها ، پوست و مو تأثیر می گذارند. آنها همچنین برای رشد ، توسعه و عملکرد کلی سلول ها ضروری هستند 

ویتامین های گروه B به رشد موها کمک می کنند زیرا نقش کلیدی در تولید گلبول های قرمز خون دارند که اکسیژن را به پوست سر می رسانند تا فولیکول های مو بتوانند موهای جدیدی تولید کنند. هشت ویتامین B وجود دارد. یکی از آنها ، به ویژه بیوتین یا ویتامین H ، به طور گسترده ای به عنوان یک درمان جایگزین برای ریزش مو معرفی می شود.

 

ب کمپلس برای حفظ سلامت مو

 

کدام ویتامین B برای مو مفید است؟

یکی از شناخته شده ترین ویتامین ها برای رشد مو ، ویتامین B7 به نام بیوتین است. مطالعات کمبود بیوتین را با ریزش مو در انسان مرتبط می کند. اگرچه بیوتین به عنوان درمان جایگزین ریزش مو استفاده می شود ، اما افرادی که کمبود این ویتامین را دارند بهترین نتایج در آنها ایجاد می شود.

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از بهترین ویتامین ها در مورد موهای شما است. هنگامی که کمبود بیوتین دارید ، بدن شما قادر به ایجاد گلبول های قرمز کافی نیست ، زیرا اکسیژن کمتری در پوست سر شما حرکت می کند. به همین دلیل پوست سر شما به درستی تغذیه نمی شود و ریزش مو را تجربه می کنید.

 

ویتامین ب ۱۲:

B12 با کمک به تولید گلبول های قرمز غنی از اکسیژن ، که فولیکول های مو را تغذیه می کند ، رشد موی سالم را تقویت می کند.

 

ویتامین ب1:

ویتامین B1 جریان خون را به موهای شما تضمین می کند و تمام مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز برای رشد قوی ، درخشان و سرزنده را برای موهای شما تامین می کند. بهترین راه برای درمان ریزش مو و تقویت رشد ، ترکیب تیامین با مواد معدنی مانند روی است.

بدن شما به ویتامین B1 برای پردازش و توزیع غذایی که می خورید در سراسر بدن خود نیاز دارد. در صورت عدم دریافت ویتامین B1 به میزان کافی ، فولیکول های مو دچار سوء تغذیه می شوند که می تواند منجر به ضعف سلامت مو یا حتی ریزش مو شود.

 

ویتامین B2 (ریبوفلاوین):

B2 می تواند به بهبود رنگ پوست ، درخشندگی بیشتر مو و متعادل سازی روغن های طبیعی کمک کند و این ویتامین عالی برای خشکی پوست کف سر و رفع آکنه مناسب است.

 

ویتامین B3:

که به نیاسین نیز معروف است ، یکی از بهترین ویتامین های B برای پوست شما است. ب ۳ را به افراد مبتلا به روزاسه ، آکنه و کاهش قرمزی پوست توصیه می کنند.

 

ویتامین B6 (پیریدوکسین):

این ویتامین B به کاهش اثرات عدم تعادل هورمونی کمک می کند ، که می تواند منجر به بروز آکنه شود. از B6 برای درمان آکنه هورمونی ، التهاب و قرمزی پوست کف سر استفاده می شود

 

ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید):

برخی مطالعات نشان داده اند که ویتامین B5 به عنوان یک مرطوب کننده روی مو عمل می کند و روند بهبود زخم های پوستی را افزایش می دهد. یک مطالعه نشان داد که ویتامین B5 به آکنه صورت کمک می کند و تعداد لکه های صورت مرتبط با آکنه را به عنوان مکمل غذایی مصرف می کند. پرو ویتامین B5 به حفظ نرمی ، صافی و سلامت پوست کمک می کند. همچنین دارای اثر ضد التهابی است که می تواند به تحریک فرایندهای درمانی پوست شما کمک کند. با آبرسانی عمیق ، با جذب رطوبت از هوا به سفت شدن پوست کمک می کند.

 

فواید ویتامین های گروه ب برای مو

 

آهن:

آهن نقش اساسی در استرس اکسیداتیو و آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو دارد. علل اصلی استرس اکسیداتیو در پوست شامل گونه های فعال اکسیژن (ROS) است که در پوست توسط اشعه ماوراء بنفش (UVA) 320-400 نانومتر از طیف UVA ایجاد می شود. بدون آهن ، ناخن های شما شکننده می شوند و به راحتی می شکنند.  آهن موجود در غذاهایی از جمله اسفناج ، صدف و بادام هندی نیز با فعال کردن ویتامین B به درخشندگی پوست شما کمک می کند.

,قتی آهن کافی ندارید ، بدن شما نمی تواند هموگلوبین خون شما را تولید کند. هموگلوبین اکسیژن را برای رشد و ترمیم سلول های بدن شما ، از جمله سلول هایی که باعث رشد مو می شوند ، حمل می کند. با درمان می توانید به رفع کمبود آهن و ریزش مو کمک کنید.

آهن به گلبول های قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را به سلول های شما منتقل کنند. این ماده معدنی مهم برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله رشد مو است. کمبود آهن که باعث کم خونی می شود ، که کم خونی علت اصلی ریزش مو است.

 

فواید آهن برای مو در کپسول هیرویت

 

روی (زینک):

روی نقش مهمی در رشد و ترمیم بافت مو دارد. همچنین به عملکرد صحیح غدد چربی اطراف فولیکول ها کمک می کند. ریزش مو یکی از علائم شایع کمبود روی است. مطالعات نشان می دهد که رفع کمبود روی با مکمل ممکن است ریزش موی ناشی از کمبود را کاهش دهد. کمبود روی می تواند باعث ریزش موی مشابه آهن شود و همچنین ممکن است به موهای باقی مانده آسیب برساند و باعث شکستن آنها شود.

روی یک ماده مغذی مهم برای پوست سالم است. روی دارای خواص ضد التهابی است و برای بیماری های التهابی پوست مانند آکنه ، روزاسه ، اگزما و زخم مفید است. علاوه بر خواص ضد التهابی، روی موضعی ممکن است به پاکسازی باکتری های ایجاد کننده آکنه از پوست و کاهش تولید روغن کمک کند. فرم مورد استفاده شما در نهایت بستگی به شدت آکنه ، نوع پوست شما و عادات غذایی فعلی شما دارد.

 

فواید زینک در ریزش مو در هیرویت

 

کولین:

تصور می شود که اسید ارتوسیلیسیک تثبیت شده با کولین به بازگرداندن حالت ارتجاعی و لطافت پوست آسیب دیده از آفتاب و همچنین تقویت موها و ناخن های شکننده کمک می کند. کولین به عنوان مکمل غذایی در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سالم موجود است.

 

 

اینوزیتول:

این مکمل اغلب به عنوان درمانی برای نازک شدن موها و طاسی مطرح می شود ، اما تحقیقات در این زمینه کم است. شواهدی وجود دارد که اینوزیتول به کاهش تستوسترون و تعادل هورمون ها در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک می کند ، که ممکن است به نازک شدن موهای مرتبط با این بیماری کمک کند.

اینوزیتول برای رشد مو مهم است. مردان ، که از مکمل های اینوزیتول استفاده می کردند ، ریزش موی کمتری گزارش کردند.. اینوزیتول اغلب در داروهای ریزش مو با کولین بیتارات ترکیب می شود. شناخته شده است که فسفولیپیدها برای رشد فولیکول های سالم مو بسیار مهم هستند

 

نقش اینوزیتول در جلوگیری از ریزش مو

 

پابا:

PABA ، همچنین به عنوان ویتامین B10 شناخته می شود ، یک ترکیب ارگانیک است که در برخی غذاها و مکمل ها یافت می شود. در گذشته ، این ماده رایج در کرم ضد آفتاب بود ، زیرا اشعه UVB را مسدود می کند. تحقیقات محدود همچنین نشان می دهد که مکمل PABA ممکن است به تیره شدن موهای خاکستری و بهبود مشکلات پوستی که شامل تجمع و سفت شدن بافت ها می شود ، کمک کند.

PABA برای اکثر افراد هنگامی که مستقیماً روی پوست اعمال می شود ، ایمن است. پابا همچنین برای تیره شدن موهای خاکستری ، جلوگیری از ریزش مو ، جوان جلوه دادن پوست و جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده می شود

 

ال سیستئین و حفظ سلامت مو

 

مخمر:

مخمر سرشار از ویتامین B است که به ارتقای سلامت پوست کمک می کند. چیزی که اغلب به دلیل آلودگی دچار اختلال می شود. مخمر به تعادل مجدد مو کمک می کند ، که به نوبه خود به پوست در مقابله با آکنه ، سبوره و سایر بیماری ها کمک می کند. مخمر می تواند تمام علائم اصلی پیری پوست و مو را برطرف می کند: چین و چروک ، ریزش مو و ... . مخمر با تنظیم تولید آنزیم تیروزیناز، آنزیم اصلی در تولید ملانین، باعث روشن شدن پوست می شود.

 

حفظ سلامت مو با مخمر موجود در هیرویت

 

کلاژن هیدرولیز شده:

پودر کلاژن هیدرولیز شده ، پروتئین ساختاری اولیه است که در بافت های همبند بدن از جمله پوست ، استخوان ها ، غضروف ها ، تاندون ها و رباط ها یافت می شود. اما با افزایش سن ، کلاژن به تدریج از بین می رود ، ما باید دریافت کلاژن را تقویت کنیم و سلامت پوست خود را با توجه به جذب از کلاژن ساخته شده توسط انسان حفظ کنیم.  پودر کلاژن هیدرولیز شده را می توان از پوست ماهی، ماهی تازه دریایی، گاو ، خوک و مرغ به شکل پودر استخراج کرد، بنابراین می توان آن را از راه خوراکی نیز بدست آورد.

کلاژن می تواند پوست را مرطوب کند ، زیبایی اش را حفظ کند ، چین و چروک ها ، لکه های پیری ، لکه های سیاه و غیره را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.  عملکردهای دیگر مانند بهبود سیستم ایمنی ، مهار سلول های سرطانی ، فعال سازی عملکرد سلول ها ، هموستاز ، فعال شدن ماهیچه ها ، درمان آرتریت و درد ، جلوگیری از پیری پوست و از بین بردن چین و چروک نیز از کاربردهای کلاژن در بدن است.

 

 

لسیتین:

در ترکیب برخی از محصولات مراقبت از پوست وجود دارد. از این ماده به عنوان نرم کننده استفاده می شود و با بازیابی رطوبت پوست احساس صافی می کند. در بیشتر این محصولات، نوع لسیتین مورد استفاده ، لسیتین هیدروژنه نامیده می شود.

لسیتین و لسیتین هیدروژنه با کاهش پوسته پوسته شدن کف سر و بازگرداندن نرمی ، ظاهر موی خشک یا آسیب دیده را بهبود می بخشد. پانل تخصصی CIR داده های علمی را ارزیابی کرده و نتیجه گرفت که لسیتین و لسیتین هیدروژنه همانطور که در محصولات شستشوی مو استفاده می شوند بی خطر هستند.

 

 

ال سیستئین:

نوعی سیستئین به نام L-cysteine ممکن است به درمان آرتریت و سخت شدن عروق کمک کند. ... سیستئین ممکن است در سرعت رشد طبیعی موها نقش داشته باشد. سیستئین همچنین ممکن است به کاهش اثرات پیری روی پوست کمک کند. ممکن است به بهبود بعد از جراحی یا سوختگی کمک کند و از پوست در برابر آسیب اشعه محافظت کند.

سیستئین ، که یک اسید آمینه است ، در درمان برای تقویت موها و صاف کردن آنها استفاده می شود. این درمان همچنین از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند ، وز مو را کاهش می دهد و درخشندگی بیشتری می بخشد. این درمان نیمه دائمی حدود چهار تا شش ماه طول می کشد ، پس از آن اثرات به آرامی از بین می رود.

 

ال سیستئین برای مو

 

متیونین:

یک اسید آمینه حاوی گوگرد است که باعث افزایش تن و خاصیت ارتجاعی پوست می شود، موهای سالم را تقویت کرده و ناخن ها را تقویت می کند. متیونین به دلیل داشتن گوگرد ، از ریزش مو جلوگیری می کند. متیونین حاوی خواصی است که موها را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند ، بنابراین به ساختار موهای شما آسیب نمی رساند. یک راه طبیعی برای افزایش این آمینو اسید ، افزایش مصرف غذاهای حاوی ال متیونین مانند تخم مرغ ، گوشت و ماهی است.

 

متیونین برای مو

 


 

مشخصات هیر ویت هلث اید :

  • کمک به افزایش ضخامت تارهای مو، توقف ریزش و تقویت رشد مو و همچنین درخشندگی موها
  • منبع غنی از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه های ضروری
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز
  • فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده
  • جلوگیری از ریزش مو , تقویت موها , افزایش ضخامت موها
  • 30 عدد
  • مناسب برای زنان و مردان

 

 


 

نحوه مصرف کپسول هیر ویت هلث اید:

بزرگسالان و افراد بالای 16 سال روزانه یک عدد کپسول هیرویت را به همراه صبحانه مصرف نمایند.

 

 



مواد مؤثر کپسول هیر ویت هلث اید (در هر قرص)

نام ترکیب

مقدار

Vitamin B1

10mg

Vitamin B2

10mg

Vitamin B3

20mg

Vitamin B6

5mg

Vitamin B12

2mcg

Biotin

20mcg

Pantothenic Acid

10mg

Choline Bitarate

50mg

Inositol

50mg

Para Amino Benzoic Acid

10mg

Yeast

100mg

Hydrolysed Gelatine Powder

50mg

Lecithin

20mg

Methionine

30mg

Zinc

8mg

Iron

12mg

L-Cysteine Hydrochloride

30mg

 



هشدار مصرف کپسول هیر ویت هلث اید:

در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

مقالات مرتبط

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات