منو
سبد خرید شما

کپسول هگزایم AHCC 500 اشبال شیمی 30 عددی | کمک به درمان عفونت اچ پی وی یا زگیل تناسلی

کپسول هگزایم
کپسول هگزایم
ارسال غیر رایگان ناموجود
کپسول هگزایم
کپسول هگزایم
شما میتوانید محصول کپسول گانوسان سینا پژوهان | تقویت ایمنی بدن و بهبود علائم زگیل تناسلی را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
کپسول هگزایم AHCC 500 اشبال شیمی 30 عددی | کمک به درمان عفونت اچ پی وی یا زگیل تناسلی
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Ashbal chemi Hexyme AHCC 500 mg - 30 Caps
  • وضعیت ارسال کالا: ارسال با هزینه اجباری
  • SKU: 3036
  • بارکد: 626839940017
720,000 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول هگزایم اشبال شیمی  Ashbal chemi Hexyme Ahcc 500mg در هر کپسول حاوی ماده موثره AHCC یا عصاره قارچ شی تاکه به مقدار 500 میلی گرم AHCC است. هگزایم اشبال شیمی با استفاده از مواد اولیه شرکت آمینو آپ ژاپن (ِAmino Up) برای تولید این محصول استفاده کرده است. عصاره قارچ شی تاکه به دلیل وجود ترکیبات پلی ساکاریدی موجود در آن، سیستم ایمنی بدن را در کوتاه ترین زمان تحریک و تنظیم می کند.

ویروس HPV یا پاپیلومای انسانی شایع ترین عفونت مقاربتی در انسان است که بیشتر زنان و مردان ممکن است در دوره های مختلف زندگی با این ویروس مواجه شوند. عملکرد هگزایم به این گونه است که پاسخ ایمنی بدن در برابر ویروس HPV (ویروس زگیل تناسلی) کمک می کند تا ویروس از بدن خارج شود. هگزایم به درمان سریع HPV کمک کرده و در نتیجه از بروز سرطان سروینکس و دهانه رحم جلوگیری می کند.

 

 

کپسول هگزایم همچنین می تواند طول درمان بیماری زگیل تناسلی را به حداقل رساند و بهبودی را سریع تر حاصل کند. هگزایم باعث صرفه جویی در هزینه های بالای دوره طولانی مدت درمان HPV می شود. با داروکالا همراه باشید تا بیشتر در رابطه با ویروس HPV و فواید قارچ شی تاکه توضیح دهیم. مطالعه مطلب زیر به شما کمک می کند تا از یک بیماری خطرناک مطلع شوید و راه های مختلف برای پیشگیری از آن را بیابید.

 

مقاله واکسن پاپیلوگارد برای درمان HPV را مطالعه کنید.

مقاله واکسن گارداسیل را برای آشنایی بیشتر با راه های درمان اچ پی وی مطالعه کنید. 

 

کپسول هگزایم اشبال شیمی

 


 

ویروس HPV (ویروس زگیل تناسلی) چیست؟

هگزایم یک محصول مناسب برای مبارزه با ویروس اچ پی وی است. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) شایع ترین عفونت مقاربتی است. برخی از اثرات سلامتی ناشی از HPV را می توان با واکسن های HPV جلوگیری کرد. HPV شایع ترین عفونت مقاربتی (STI) است. HPV ویروسی متفاوت از HIV و HSV (تبخال) است. حدود 43 میلیون عفونت HPV در سال 2018 وجود داشت که بسیاری از آنها در اواخر نوجوانی و اوایل 20 سالگی بودند. انواع مختلفی از HPV وجود دارد. برخی از انواع می توانند مشکلات سلامتی از جمله زگیل تناسلی و سرطان ایجاد کنند. اما واکسن هایی وجود دارند که می توانند جلوی بروز این مشکلات سلامتی را بگیرند.

 

در رابطه با درمان ویروس HPV می توانید مقاله واکسن گارداسیل را مطالعه کنید.

 

hpv چیست

 

HPV چگونه منتقل می شود؟

شما می توانید با داشتن رابطه جنسی واژینال ، مقعدی یا دهانی با فردی که ویروس دارد ، HPV را دریافت کنید. این بیماری بیشتر در طول رابطه جنسی مقعدی یا واژینال منتشر می شود. ویروس HPV حتی در مواردی که فرد آلوده علائم و نشانه هایی نداشته باشد ، منتقل می شود.

هر کسی که از نظر جنسی فعال است می تواند به HPV مبتلا شود ، حتی اگر تنها با یک نفر رابطه جنسی داشته باشد. شما همچنین می توانید علائم را سالها پس از رابطه جنسی با فردی که مبتلا به این بیماری است ، بروز دهید. این باعث می شود که ندانید اولین باری که به این عفونت مبتلا شده اید، چه زمانی بوده است.

 

درمان بیماری زگیل تناسلی مردان

 

آیا HPV مشکلات سلامتی ایجاد می کند؟

در بیشتر موارد ، HPV خود به خود از بین می رود و هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. اما وقتی HPV از بین نرود ، می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند زگیل تناسلی و سرطان شود.

زگیل تناسلی معمولاً به صورت یک برآمدگی کوچک یا گروهی از برآمدگی ها در ناحیه تناسلی ظاهر می شود. این برآمدگی ها می توانند کوچک یا بزرگ ، برجسته یا مسطح یا شکل گل کلم باشند. پزشک معمولاً می تواند با بررسی ناحیه تناسلی زگیل را تشخیص دهد.

 

آیا HPV باعث سرطان می شود؟

HPV می تواند باعث سرطان دهانه رحم و سایر سرطان ها از جمله سرطان در فرج ، واژن ، آلت تناسلی یا مقعد شود. همچنین می تواند باعث ایجاد سرطان در پشت گلو ، از جمله قاعده زبان و لوزه ها (که سرطان دهان حلق نامیده می شود) شود.

غالباً سالها و حتی دهه ها طول می کشد تا فرد پس از ابتلا به HPV علائم نمایان شود. انواع HPV که می توانند باعث زگیل تناسلی شوند با انواع HPV که می توانند باعث سرطان شوند یکسان نیستند.

هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم افرادی که HPV دارند به سرطان یا سایر مشکلات سلامتی مبتلا می شوند یا خیر. افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف (از جمله افراد مبتلا به HIV/AIDS) ممکن است کمتر بتوانند با HPV مبارزه کنند. آنها همچنین ممکن است بیشتر به مشکلات سلامتی ناشی از HPV مبتلا شوند.

 

چگونه می توانم از HPV و مشکلات سلامتی ناشی از آن جلوگیری کنم؟

برای کاهش شانس ابتلا به HPV می توانید چندین کار انجام دهید.

واکسن بزنید:

واکسن HPV بی خطر و بسیار موثر است. هنگامی که در گروه های سنی توصیه شد واکسن زده شود، می تواند در برابر بیماری ها (از جمله سرطان) ناشی از HPV محافظت کند. واکسیناسیون HPV را در سن 11 یا 12 سالگی توصیه می شود (یا می تواند از 9 سالگی شروع شود) و برای همه تا 26 سالگی ، در صورتی که قبلاً واکسینه نشده است قابل استفاده است.

واکسیناسیون برای همه افراد بالای 26 سال توصیه نمی شود. با این حال ، برخی از بزرگسالان 27 تا 45 ساله که هنوز واکسینه نشده اند ، ممکن است پس از صحبت با پزشک خود در مورد خطر ابتلا به عفونت های جدید HPV و مزایای احتمالی واکسیناسیون ، تصمیم به دریافت واکسن HPV بگیرند. واکسیناسیون HPV در این محدوده سنی مزایای کمتری را به همراه دارد. اکثر بزرگسالان فعال جنسی قبلاً در معرض HPV قرار گرفته اند ، اگرچه لزوماً همه انواع HPV هدف واکسیناسیون قرار نگرفته اند.

 

واکسن اچ پی وی ویروس پاپیلومای انسانی

 

غربالگری سرطان دهانه رحم را انجام دهید:

غربالگری معمول برای زنان 21 تا 65 ساله می تواند از سرطان دهانه رحم جلوگیری کند.

 

اگر از نظر جنسی فعال هستید:

هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم لاتکس به روش صحیح استفاده کنید. این روشن می تواند شانس شما را برای ابتلا به HPV کاهش دهد. اما HPV می تواند مناطقی را که توسط کاندوم پوشانده نشده است ، آلوده کند - بنابراین کاندوم ممکن است به طور کامل در برابر ابتلا به HPV محافظت نکند.

 
در یک رابطه تک همسری باشید:

یا فقط با شخصی که فقط با شما رابطه جنسی دارد، رابطه جنسی داشته باشید.

 

سیستم ایمنی خود را تقویت کنید:

با تقویت سیستم ایمنی بدن، اثرات و مشکلات مرتبط با ویروس hpv کمتر خواهد شد. می توانید از کپسول هگزایم برای این کار استفاده کنید.

 

زگیل تناسلی در زنان

 

چگونه بفهمم HPV دارم؟

هیچ آزمایشی برای یافتن "وضعیت HPV" فرد وجود ندارد. همچنین ، هیچ آزمایش تأیید شده HPV برای یافتن HPV در دهان یا گلو وجود ندارد. آزمایشات HPV وجود دارد که می تواند برای غربالگری سرطان دهانه رحم مورد استفاده قرار گیرد. این آزمایشات فقط برای غربالگری در زنان 30 سال به بالا توصیه می شود. آزمایش HPV برای غربالگری مردان ، نوجوانان یا زنان زیر 30 سال توصیه نمی شود.

اکثر افراد مبتلا به HPV نمی دانند که آلوده هستند و هرگز علائم یا مشکلات سلامتی ناشی از آن ایجاد نمی شود. برخی افراد هنگام ابتلا به زگیل تناسلی متوجه می شوند که دارای HPV هستند. زنان ممکن است با دریافت نتیجه غیر طبیعی پاپ تست (در حین غربالگری سرطان دهانه رحم) متوجه HPV شوند. دیگران ممکن است تنها زمانی که مشکلات جدی HPV مانند سرطان به وجود آمد، متوجه بیماری خود شوند.

 

اچ پی وی و راه درمان آن

 


 

مزایای قارچ شی تاکه:

قارچ شی تاکه ترکیب اصلی هگزایم و یکی از محبوب ترین قارچ ها در سراسر جهان است. این قارچ به دلیل طعم غنی و خوش طعم و مزایای متنوع سلامتی خود معروف است. ترکیبات موجود در شیتاکه به مبارزه با سرطان ، تقویت ایمنی و حمایت از سلامت قلب کمک کند.

شیتاکه قارچ خوراکی بومی آسیای شرقی است. این قارچ به رنگ قهوه ای تیره مایل به قهوه ای هستند و کلاه هایی بین 2 تا 4 اینچ (5 تا 10 سانتی متر) رشد می کنند. در حالی که به طور معمول مانند سبزیجات مصرف می شود ، شیتاکه قارچ هایی هستند که به طور طبیعی در درختان چوب سخت پوسیده رشد می کنند.

حدود 83 درصد از شیتاکه در ژاپن کشت می شود ، اگرچه ایالات متحده ، کانادا ، سنگاپور و چین نیز آنها را تولید می کنند. می توانید آنها را تازه ، خشک شده یا در مکمل های غذایی مختلف از جمله کپسول هگزایم پیدا کنید. کالری شی تاکه کم هستند. آنها همچنین مقادیر مناسبی فیبر و همچنین ویتامین B و برخی مواد معدنی از جمله زینک و مس را ارائه می دهند.

 

فواید قارچ شی تاکه در درمان زگیل تناسلی

 

تقویت سیستم ایمنی توسط قارچ شی تاکه:

Shiitake همچنین ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند. در یک مطالعه روزانه دو عدد شیتاکه خشک به افراد داده شد. پس از یک ماه ، نشانگرهای ایمنی آنها بهبود یافت و سطح التهاب آنها کاهش یافت. این اثر ایمنی ممکن است تا حدی به دلیل یکی از پلی ساکاریدهای موجود در قارچ شیتاکه باشد.

در حالی که سیستم ایمنی افراد با افزایش سن ضعیف می شود، یک مطالعه روی موش نشان داد که مکمل مشتق شده از شیتاکه به کاهش برخی از عملکردهای مربوط به سن کمک می کند.

پلی ساکاریدهای موجود در قارچ شیتاکه نیز اثر ضد سرطانی دارند. به عنوان مثال ، پلی ساکارید لنتینان با فعال کردن سیستم ایمنی بدن به مبارزه با تومورها کمک می کند. نشان داده شده است که لنتینان از رشد و گسترش سلولهای لوسمی جلوگیری می کند.

در چین و ژاپن ، یک نوع تزریقی لنتینان در کنار شیمی درمانی و سایر درمانهای اصلی سرطان برای بهبود عملکرد ایمنی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به سرطان معده استفاده می شود. با این حال ، شواهد برای تعیین اینکه آیا خوردن قارچ شیتاکه بر سرطان تاثیر دارد یا خیر کافی نیست.

 

قارچ گانودرما در کپسول هگزایم

 


 

مشخصات کپسول هگزایم اشبال شیمی:

  • هگزایم برای بهبود عفونت HPV یا زگیل تناسلی
  • حاوی 500 میلی گرم AHCC یا عصاره قارچ شی تاکه در هر کپسول هگزایم
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کوتاه کردن مدت زمان درمان بیماری HPV
  • کمک به درمان سریع و جلوگیری از وخیم شدن بیماری زگیل تناسلی
  • افزایش پاسخ ایمنی بدن به ویروس اچ پی وی
  • استفاده از مواد اولیه شرکت amino up ژاپن

 

 


 

نحوه مصرف مکمل هگزایم اشبال شیمی:

مقدار و نحوه مصرف هگزایم می بایست توسط پزشک مشخص شود.

 

 


 

ترکیبات کپسول هگزایم آمینو آپ (در هر کپسول):

نام ترکیب

مقدار

AHCC (Active Hexose Correlated Compound)

500 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف کپسول هگزایم:

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
  • از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید.
  • در صورت حساسیت به قارچ از مصرف محصول خودداری کنید.
  • در افراد مبتلا به ائوزینوفیلی منع مصرف دارد.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.
  • در دمای اتاق با درب بسته و دور از رطوبت نگهداری نمایید.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 30 عددی
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی1627802292872609
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6268399400175

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

مقالات مرتبط

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات