منو
سبد خرید شما

کپسول زینک پلاس ویواتون 60 عددی | تقویت پوست و مو و سیستم ایمنی

کپسول زینک پلاس ویوا تون
کپسول زینک پلاس ویوا تون
-34 % ناموجود
کپسول زینک پلاس ویوا تون
کپسول زینک پلاس ویوا تون
شما میتوانید محصول کپسول زینک پلاس 5 ب - کمپلکس دانا فارما | تقویت پوست و مو و ناخن را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
کپسول زینک پلاس ویواتون 60 عددی | تقویت پوست و مو و سیستم ایمنی
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Viva Tune Zinc Plus - 60 Caps
  • بارکد: 626832792562
87,200 تومان
132,000 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول زینک پلاس ویواتون Viva Tune Zinc Plus یک مکمل حاوی زینک به همراه ویتامین سی است که به حفظ سلامت سیستم ایمنی و همچنین تقویت پوست و مو کمک می کند. کپسول زینک پلاس ویوا تون با فرمولاسیون آهسته رهش طراحی شده است که باعث جذب بهتر و عوارض گوارشی کمتر می شود.

 

سایر محصولات موثر در تقویت سیستم ایمنی را مشاهده کنید.

 

همچنین در هر کپسول زینک پلاس ویواتیون 300 میلی گرم ویتامین ث وجود دارد. این مقدار ویتامین سی می تواند نیاز کامل شما را به این ویتامین مهم تامین کند. ویتامین سی دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد که از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. ویتامین سی همچنین به جذب آهن نیز کمک کرده و با افزایش سنتز کلاژن باعث حفظ سلامت پوست می شود.

زینک نیز در این محصول به میزان 5 میلی گرم در هر کپسول وجود دارد. این مقدار نیز می تواند مقداری از نیاز روزانه شما را به این ماده معدنی مهم تامین کند. زینک نیز در کنار ویتامین سی می تواند به حفظ عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن کمک کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود.

زینک همچنین باعث تقویت مفاصل و استخوان می شود. مهمترین و بهترین عملکرد زینک که شاید برای همگان روشن شده باشد، جلوگیری از ریزش مو است. یکی از عوامل ریزش مو کمبود زینک است. زینک یا روی می تواند همچنین به حفظ سلامت پوست در کنار ویتامین ث کمک کند.

 

کپسول زینک پلاس ویوا تون در بسته بندی ۶۰ عددی و تحت لیسانس ویتافارمد سوئیس در ایران تولید می شود. این کپسول می تواند به سیستم ایمنی شما و حفظ سلامت پوست و مو کمک کند. این محصول همچنین فاقد گلوتن، لاکتوز و سویا می باشد.

 

مکمل های حاوی تقویت کننده پوست را مشاهده کنید.

 

کپسول زینک پلاس ویواتون

 


 

تاثیر زینک و ویتامین ث در بدن:

ویتامین C و روی نقش مهمی در تامین تغذیه کافی و دفاع ایمنی دارند. این مکمل ممکن است برای پیشگیری یا درمان برخی از کمبودهای ناشی از تغذیه نامناسب، بیماری های مختلف، داروها یا بارداری تجویز شود. ویتامین C (اسید اسکوربیک) و روی دو ریزمغذی ضروری هستند که نقش عملکردی مهمی در تغذیه، حمایت از سیستم ایمنی و حفظ سلامت دارند. ویتامین C یک کوفاکتور برای چندین آنزیم است که در بیوسنتز کلاژن، کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی نقش دارند.

روی در سلول های سراسر بدن یافت می شود. زینک به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با باکتری ها و ویروس های مهاجم مبارزه کند. بدن همچنین برای ساخت پروتئین ها و DNA، ماده ژنتیکی در همه سلول ها، به روی نیاز دارد. در دوران بارداری، نوزادی و کودکی، بدن برای رشد و تکامل مناسب به روی نیاز دارد.

 

زینک و ویتامین سی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

 

آیا ویتامین سی و زینک در بهبود بیماری کووید ۱۹ موثر هستند؟

برخی از مواد مغذی نقش کلیدی در حفظ یکپارچگی و عملکرد سیستم ایمنی دارند و اقدامات هم افزایی را در مراحل تعیین کننده برای پاسخ ایمنی ارائه می دهند. در میان این عناصر، روی و ویتامین‌های C و D به دلیل داشتن عملکردهای تعدیل‌کننده سیستم ایمنی و ایفای نقش در حفظ موانع بافت فیزیکی برجسته هستند. با توجه به همه‌گیری COVID-19، مواد مغذی که می‌توانند سیستم ایمنی را برای جلوگیری یا کاهش خطر پیشرفت شدید و پیش‌آگهی این عفونت ویروسی بهینه‌سازی کنند، اهمیت پیدا می‌کنند. بنابراین، بررسی حاضر با هدف ارائه یک نمای کلی از نقش روی و ویتامین های C و D در پاسخ ایمنی به عفونت های ویروسی، با تمرکز بر عملکرد هم افزایی این مواد مغذی در حفظ موانع بافت فیزیکی، مانند پوست و غشاهای مخاطی. شواهد موجود نشان می دهد که کمبود یک یا چند عنصر از این سه عنصر، پاسخ ایمنی را به خطر می اندازد و فرد را در برابر عفونت های ویروسی و پیش آگهی بدتر بیماری آسیب پذیرتر می کند.

بنابراین، در طول همه‌گیری COVID-19، مصرف کافی روی و ویتامین‌های C و D ممکن است به دلیل تقاضای زیاد برای این مواد مغذی در صورت تماس با ویروس و شروع فرآیند التهابی، یک ابزار دارویی امیدوار کننده باشد. آزمایشات بالینی در حال انجام به روشن شدن نقش این مواد مغذی برای مدیریت COVID-19 کمک می کند.

 

زینک:

فعالیت‌های تعدیل‌کننده ایمنی و ضد ویروسی روی، این ماده معدنی و فرم های آن را کاندیدای مقابله با COVID-19 کرده است. روی برای یکپارچگی سیستم ایمنی بدن ضروری است. با نقش مهمی در حفظ، توسعه و فعال سازی سلول ها در طول پاسخ های ایمنی ذاتی و سازگار زینک به یک ماده معدنی مهم در بدن تبدیل شده است. همچنین در یکپارچگی موانع اپیتلیال، که برای دفاع ارگانیسم و جلوگیری از ورود پاتوژن ضروری هستند، نقش دارد.

روی می‌تواند رشد و فعالیت سلول‌های T را تعدیل کند، در نتیجه طوفان سیتوکین را کاهش می‌دهد، که با سطوح بالای سیتوکین‌ها و کموکاین‌های پیش‌التهابی مشخص می‌شود که منجر به اختلال در پاسخ ایمنی سیستمیک، و در نتیجه سندرم دیسترس تنفسی حاد (ARDS) یا نارسایی چند عضوی می‌شود.  کمبود روی باعث کاهش فعالیت سلول های کشنده طبیعی (NK) و سلول های T سیتولیتیک می شود که هر دو در تخریب ویروس ها، باکتری ها و سلول های تومور نقش دارند.

یکی دیگر از عملکردهای مهم روی، فعالیت ضد ویروسی مستقیم آن است که آن را برای پاسخ ایمنی به عفونت ویروسی ضروری می کند. افزایش غلظت درون سلولی این ماده معدنی می‌تواند تکثیر انواع ویروس‌های RNA را کاهش دهد و در پردازش پروتئولیتیک ویروسی پلی‌پروتئین‌ها اختلال ایجاد کند.

نکته مهم، در کشت سلولی Vero-E6، انکوباسیون با غلظت های پایین روی (2 میکرومولار) با مهار RNA پلیمراز آن، تکثیر ویروس SARS (SARS-CoV) را سرکوب کرد. علاوه بر این، روی می‌تواند سیگنال‌دهی سیتوکین اینترفرون (IFN) را علیه ویروس‌های RNA (50-53) تقویت کند و از فعالیت آنزیم مبدل آنژیوتانسین 2 (ACE2) که برای ورود SARS-CoV-2 به سلول‌های میزبان حیاتی است، جلوگیری کند.

 

تاثیر زینک بر بیماری کووید ۱۹ کرونا

 

ویتامین ث:

اسید اسکوربیک یک ریز مغذی محلول در آب با خواص آنتی اکسیدانی است که نقش مهمی در سیستم ایمنی ایفا می کند و از سد اپیتلیال در برابر ورود پاتوژن ها و عملکردهای سلولی سیستم ایمنی ذاتی و سازگار حمایت می کند. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان از آسیب به بیومولکول ها (اسیدهای نوکلئیک، پروتئین ها، لیپیدها و کربوهیدرات ها) ناشی از قرار گرفتن در معرض اکسیدان های تولید شده توسط متابولیسم طبیعی و قرار گرفتن در معرض آلاینده ها و سموم جلوگیری می کند. علاوه بر این، این ویتامین کوفاکتوری از چندین آنزیم است که در تثبیت ساختار سوم کلاژن، در بیوسنتز هورمون هایی مانند نوراپی نفرین، کاتکول آمین ها و وازوپرسین، و در متیلاسیون DNA و هیستون ها نقش دارند. بنابراین برای وقوع رویدادهای اپی ژنتیک مهم است.

سطوح ویتامین C در بدن ممکن است به دلیل شرایط محیطی مانند آلودگی هوا و وجود پاتولوژی هایی مانند دیابت نوع 2 متفاوت باشد. جمعیت سالمندان به ویژه تحت تأثیر کمبود ویتامین C قرار می گیرند زیرا بیماری های مزمن یا حاد در این گروه شایع است و افزایش سن با کاهش سطح ویتامین C مرتبط است. به عنوان مثال، سطوح پایین ویتامین C (≤ 17 میکرومول در لیتر) در جمعیتی از افراد مسن بریتانیایی با همه علل مرگ و میر از جمله علل قلبی عروقی مرتبط بود.

علاوه بر این، بیماران مسن بستری در بیمارستان با عفونت‌های حاد تنفسی، هنگامی که 200 میلی‌گرم در روز ویتامین C دریافت کردند، در مقایسه با گروه دارونما، شاخص‌های شدت بیماری را کاهش دادند. محققان یک مطالعه آزمایشی انجام دادند که شامل 21 بیمار بحرانی COVID-19 بود و سطوح سرمی پایین ویتامین C و ویتامین D را در بین بیماران مشاهده کرد. علاوه بر این، به نظر می رسد که سن بالاتر و سطوح پایین ویتامین C عوامل خطر وابسته به مرگ و میر هستند، که نشان می دهد سطح ویتامین C سرم به اهمیت سن به عنوان یک پیش بینی کننده مرگ و میر کمک می کند.

 

ویتامین سی در کپسول زینک پلاس ویواتون

 

 


 

مشخصات کپسول زینک پلاس ویواتون:

  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی
  • جلوگیری از سرماخوردگی
  • تقویت و حفظ سلامت پوست و مو
  • حاوی اثرات آنتی اکسیدانی
  • فاقد گلوتن، سویا و لاکتوز
  • کمک به رشد در سنین رشد

 

 


 

نحوه مصرف کپسول زینک پلاس ویوا تون:

روزانه ۱ عدد کپسول زینک پلاس ویواتون را میل نمایید و یا طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف کنید.

 

 


 

ترکیبات کپسول زینک پلاس ویوا تون (در هر کپسول):

نام ترکیب

مقدار

Vitamin C

300 mg

Zinc

5 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف زینک پلاس:

  • در زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود.
  • بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید.
  • کپسول را به طور کامل بلعیده و از جویدن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها نمی باشد.
  • دور از دید و دسترس کودکان نگهداری نمایید.
  • فرآورده در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی1511805961341402
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس ویتافارمد سوئیس)
بارکد6268327925626

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات