منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول درموبلا گلدن لایف 30 عددی | سلامت پوست و مو و ناخن

کپسول درموبلا گلدن لایف 30 عددی | سلامت پوست و مو و ناخن
-14 %
کپسول درموبلا گلدن لایف 30 عددی | سلامت پوست و مو و ناخن
  • موجودی: موجود
  • مدل: Golden Life Dermo Bella 30 Caps
  • SKU: 1115
  • بارکد: 626059580045
146,900 تومان
170,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

پوست، مو و ناخن‌ها علاوه بر جنبه زیبایی، منعکس‌کننده وضعیت درونی و تغذیه‌ای بدن می‌باشند. استرس، بیماری و مصرف برخی داروها، تغذیه نامناسب، اختلالات هورمونی و استفاده مکرر از مواد آرایشی و شیمیایی منجر به از بین رفتن سلامت و شادابی پوست، ریزش مو و شکنندگی و آسیب ناخن‌ها می‌شوند. محصول درموبلا با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز، نقش مهمی را در مراقبت از پوست و افزایش استحکام مو و ناخنها ایفا می‌کند وحاوی C، E، A، کلسیم و D، آهن، بیوتین، روی، سیلیکا، ید، کروم، منیزیوم و منگنز و مس می باشد. معمولاً هرگونه کمبود و یا بیماری در بخش‌های مختلف بدن، خود را به‌ صورت مشکلاتی در پوست مو و ناخن نشان خواهد داد. مشکلات پوست مو و ناخن به دلایل مختلفی ایجاد می‌گردند، از جمله:

 

تنبلی کبد

کبد برخی از افراد به دلایل مختلف نظیر یبوست، هضم ضعیف، عفونت انگلی/کاندیدا، مواجهه با فلزات سنگین، داروها و هورمون‌ها، عوامل زیست‌ محیطی، مواد پاک‌ کننده و غیره دچار تنبلی می‌شود و نمی‌تواند با سرعت مناسب، بدن را سم‌زدایی کند. هنگامی‌ که کبد به‌ خوبی عمل نمی‌کند، بدن مواد زائد را از طریق پوست آزاد می‌کند و موجب بروز شرایطی چون آکنه، اگزما، پسوریازیس می‌شود. این افراد می‌توانند از مکمل‌هایی نظیر درموبلا استفاده کنند.

 

سبک زندگی پراسترس

استرس زیاد و کمبود خواب منجر به افزایش تولید کورتیزول، هورمون استرس و تحمیل بار اضافه بر غدد فوق کلیه می‌شود. این نه‌تنها روند پیری را تسریع می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به علائمی مانند ریزش مو و تضعیف پوست شود.

 

عدم تعادل هورمونی (استروژن، تیروئید)

عدم تعادل هورمونی، مانند به هم خوردن سطح هورمون‌های استروژن و تستوسترون می‌تواند به علل مختلفی رخ دهد مثلاً در هنگام مصرف بیش‌ازحد داروهای هورمونی، نارسایی کبدی و یا درنتیجه PMS (سندروم پیش از قاعدگی)، بلوغ و یا یائسگی ایجاد گردد. به هم خوردن تعادل هورمون‌ها خود را با علائم مختلف مانند نازک شدن، رشد ناکافی و یا ریزش مو و همچنین خشکی پوست ، چین و چروک و آکنه نشان می‌دهد.

 

غده تیروئید نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد. برخی از نشانه‌های کم‌کاری تیروئید عبارتند از ریزش مو، خشکی پوست و خشن شدن آن. مقدار TSH بیشتر از 2.0 می‌تواند نشانه‌ای از کم‌کاری تیروئید باشد. ترکیبات موجود در درموبلا می‌تواند تا حد زیادی اثرات منفی ناشی از عدم تعادل هورمونی را خنثی کند.

 

استرس اکسیداتیو

رادیکال‌های آزاد مولکول‌های بی‌ثباتی هستند که الکترون‌ها را از مولکول‌های پایدار سرقت می‌کنند و موجب به راه افتادن زنجیره‌ای از آسیب‌های سلولی می‌شوند. این یکی از علل اصلی پیری زودرس است! رادیکال‌های آزاد درنتیجه عوامل مختلف نظیر مانند مواد سمی، رژیم غذایی نامناسب (غذاهای فرآوری شده / سرخ‌شده)، استرس / بی‌خوابی، التهاب، اختلالات قند خون و غیره ایجاد می‌گردند. آنتی اکسیدان ها برای خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد مورد استفاده قرار می‌گیرند و این واکنش زنجیره‌ای مضر را خاتمه می‌دهند و از سلول‌ها محافظت می‌کنند!

 

التهاب و مشکلات گوارشی

مشکلات گوارشی در اثر رژیم غذایی غلط، سطح پایین آنزیم‌ها/ اسید معده، حساسیت غذایی، استرس و غیره ناشی می‌شود. این شرایط باعث به هم خوردن تعادل باکتری‌های روده، بالا رفتن خطر عفونت، جذب ضعیف مواد مغذی ضعیف، آسیب بافتی و پاسخ‌های التهابی شدید شود. علاوه بر این، التهاب در روده می‌تواند منجر به التهاب در پوست شود و می‌تواند به‌صورت برخی از بیماری‌های پوستی ظاهر شود.

 

مشخصات کپسول درموبلا گلدن لایف:

  • کاهش چین و چروک پوست و بهبود آکنه و زخم های پوستی
  • کمک به افزایش رشد و تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو
  • کمک به افزایش تولید کلاژن برای حفظ سلامت پوست
  • حفظ رطوبت، انعطاف پذیری و ترمیم پوست
  • فرم گرفتن و افزایش ضخامت ناخن ها
  • پیشگیری از سفیدی زودرس مو

 

خواص و فواید کپسول درموبلا گلدن لایف

 

نحوه مصرف کپسول درموبلا گلدن لایف:

روزانه 1 عدد کپسول به همراه غذا میل شود.

 


 

ترکیبات کپسول درموبلا گلدن لایف:

 

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Vitamin E

۵۰ IU

۱۰۰ %

Vitamin A

۱۰۰۰ IU

۱۰۰ %

Vitamin C

۶۰ mg

۱۰۰ %

Biotin

۵۰ mcg

۱۰۰ %

Vitamin D3

۴۰۰ IU

۱۰۰ %

Calcium

۵۰ mg

۱۰۰ %

Silica

۲۷mg

۱۰۰ %

Mg – Magnesium oxide

۲۰ mg

۱۳۳ %

Fe – Ferrous fumarate

۱۰ mg

۱۰۰ %

Cr – Chromium picolinate

۳۰ mcg

۶۷ %

Zn – Zinc gluconate

۱۵ mg

 

Cu – Copper gluconate

۳۷۵ mcg

۱۶۷ %

Iodine – Potassium iodide

۷۶۴ mcg

۲۰ %

Mn – Manganese sulphate

۸۰۰ mcg

۱۰۰ %

 

 

 

آهن

 

آهن یک ماده معدنی کمیاب است که در اغلب فرایندهای بیولوژیک بدن ما نقش دارد. بااین‌وجود مهم‌ترین نقش آهن در بدن ما شرکت در تولید گلبول‌های قرمز و سنتز کلاژن می‌باشد. مکمل درموبلا قادر است بیش از 50 درصد از نیاز روزانه ما را به این ماده معدنی ضروری تأمین کند. درموبلا آهن را به شکل نمک فومارات به بدن می‌رساند که دارای جذب بالا و کمترین عوارض گوارشی می‌باشد. از مهم‌ترین علائم کمبود آهن می‌توان به ریزش مو ، شکنندگی ناخن‌ها و خشکی پوست اشاره کرد که با استفاده از این مکمل، سلامت و ساختار پوست، مو و ناخن بهبود خواهد یافت.

 

بیوتین

مهم‌ترین ویتامین‌ها در سلامت مو و ناخن، ویتامین‌های گروه B هستند و قطعاً مهم‌ترین ویتامین از این گروه، بیوتین می‌باشد. بیوتین مراحل رشد و تکثیر سلول‌ها را از مرحله بیان ژن تا رونویسی، ترجمه و همانندسازی را تسهیل می‌کند. بعلاوه در سنتز اسیدهای چرب نیز شرکت می‌کند. بیوتین رشد و استحکام مو و ناخن را بهبود می‌بخشد، از سفیدی زودرس مو پیشگیری می‌کند و تولید کراتین را افزایش می‌دهد. کراتین پروتئین اصلی موجود در ساختار مو و ناخن است. کمبود ویتامین بیوتین مشکلات متعددی را سبب می‌شود، مانند ریزش مو ، شکنندگی ناخن‌ها ، سفیدی موها و غیره. مکمل درموبلا حاوی بیوتین به مقدار مورد نیاز بدن می‌باشد.

 

ویتامین C, E

بی‌شک مهم‌ترین علت ایجاد چین و چروک ، از بین رفتن شفافیت و پیری زودرس پوست آسیب‌های اکسیداتیو ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌باشد. ویتامین‌های E و C موجود در درموبلا دو ویتامین آنتی اکسیدان هستند که قادرند از بدن در مقابل آثار مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت کنند. بعلاوه، ویتامین C برای سنتز کلاژن که نقش مهمی در ساختار، انعطاف‌پذیری و حفظ رطوبت پوست دارد، ضروری است. حضور ویتامین E نیز برای رشد مو و ناخن اهمیت دارد و تولید کراتین را افزایش می‌دهد. همچنین خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی را در پوست افزایش می‌دهد که نتیجه آن، افزایش رشد مو پیشگیری از خشکی پوست خواهد بود.

 

ویتامین A

ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است که در ترمیم و بازسازی عمقی پوست شرکت می‌کند. ویتامین A سنتز کلاژن و الاستین را در پوست افزایش می‌دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. در کلیه محصولات ضد چروک و ضد آکنه حضور ویتامین A دیده می‌شود؛ بعلاوه اینکه باعث بهبود زخم‌های پوستی و محافظت در برابر پرتوهای مخرب خورشیدی می‌گردد. در درموبلا نیز حضور ویتامین A اثربخشی محصول را دوچندان کرده است.

 

زینک یا روی

ماده معدنی روی باعث بهبود سلامت پوست مو و ناخن می‌شود و رشد و استحکام مو و ناخن را افزایش می‌دهد. بعلاوه به درمان جوش و آکنه نیز کمک می‌کند. مقدار مورد نیاز از روی را می‌توانید از طریق مصرف قرص درموبلا دریافت کنید.

 

سیلیکا

سیلیکا نیز یک ماده معدنی مؤثر در افزایش رشد و استحکام مو و ناخن است و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

ید

حضور ید در قرص درموبلا به عملکرد طبیعی غده تیروئید کمک می‌کند و متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد. برای ساخت هورمون‌های تیروئیدی حضور ید ضروری است، درصورتی‌که هورمون‌های تیروئیدی به‌اندازه کافی در بدن ترشح نشوند، فرد دچار ریزش مو ، خشکی پوست و مو و شکنندگی ناخن‌ها می‌شود.

 

کروم

ماده معدنی کروم جریان خون را در بدن بهبود می‌بخشد و بدین طریق باعث ارتقاء سلامت پوست و مو می‌گردد.

 

منیزیم و منگنز

این دو عنصر معدنی فعالیت بسیاری از آنزیم‌های حیاتی را در بدن تنظیم می‌کنند. به‌علاوه باعث افزایش ضخامت تارهای مو و بهبود سلامت پوست می‌شوند.

 

کلسیم و ویتامین D

حضور کلسیم و ویتامین D در مکمل درموبلا به حفظ ساختار و استحکام پوست مو و ناخن کمک می‌کند.

 

مس

مس یک ماده معدنی ضروری است که در سلامت پوست مو و ناخن بسیار مؤثر است. اهمیت ویژه مس به دلیل نقشی است که در حفظ استحکام و قوام پوست از طریق سنتز کلاژن و الاستین دارد. به‌علاوه در تولید رنگدانه های پوست و مو نیز نقش مهمی دارد.

 

 

عوارض کپسول درموبلا گلدن لایف:

تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است.

 


 

هشدار مصرف کپسول درموبلا گلدن لایف:

  • چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

از دیگر انواع بهترین مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو می توان به قرص ریجن دایت و قرص پیلفود کمپلکس اشاره کرد. جهت مشاهده و خرید می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

مشخصات کلی
مقدار30 عدد کپسول
کد بهداشتی70054001110007
کشور سازندهایران (تحت لیسانس استرالیا)
سایر توضیحاتGolden Life Dermo Bella 30 Caps

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات