منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی | حاوی تمام ویتامین های گروه ب

کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی
کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی
-52 % ناموجود
کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی
کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی
شما میتوانید محصول قرص ویتامین ب کمپلکس یوروویتال | بهبود عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
کپسول ب کمپلکس آپوویتال 40 عددی | حاوی تمام ویتامین های گروه ب
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Apovital B-Komplex - 40 Caps
  • SKU: 2557
  • بارکد: 426012022139
55,900 تومان
116,600 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول ب کمپلکس آپوویتال

کپسول ب کمپلکس آپوویتال کلیه ویتامین های خانواده B مورد نیاز بدن را در بدن تامین نموده و به حفظ سلامت ذهنی و روحی کمک شایانی می‌کند. از دیگر فواید ب کمپلکس برند آپوویتال می‌توان به تامین انرژی مورد نیاز بدن، به تنظیم عملکرد سیستم عصبی و پیشگیری و کاهش استرس و افسردگی اشاره نمود. ویتامین های گروه ب از مواد مغذی مهمی هستند که نقش بسیار تاثیرگذاری در سلامت بدن شما دارند. بیشتر افراد مقادیر توصیه شده از این ویتامین‌ها را تنها از طریق رژیم غذایی دریافت می‌کنند زیرا در غذاهای متنوعی این ویتامین‌ها یافت می‌شوند.

با این حال، عواملی مانند سن، بارداری، انتخاب رژیم غذایی خاص، شرایط پزشکی، ژنتیک، دارو و مصرف الکل باعث افزایش تقاضای بدن برای ویتامین‌های گروه B می‌شود. در این شرایط، مصرف مکمل ویتامین‌های گروه B مانند محصول پیش رو ممکن است ضروری است. ویتامین های B محلول در آب هستند، به این معنی که بدن شما آنها را ذخیره نمی‌کند. به همین دلیل رژیم شما باید هر روز آنها را تأمین کند. ویتامین های گروه B عملکردهای مهم بسیاری دارند و برای حفظ سلامتی بسیار مهم هستند.

 

کپسول ب کمپلکس آپوویتال

 

B1 (تیامین) با کمک به تبدیل مواد مغذی به انرژی در سوخت و ساز بدن نقش اساسی دارد. غنی ترین منابع غذایی شامل گوشت خوک، تخمه آفتابگردان و جوانه گندم است. B2 (ریبوفلاوین) به تبدیل غذا به انرژی کمک نموده و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند. غذاهای دارای ریبوفلاوین بالاترین شامل گوشت ارگانیک، گوشت گاو و قارچ است.

 

B6 (پیریدوکسین) در متابولیسم اسید آمینه، تولید گلبول‌های قرمز و ایجاد انتقال دهنده‌های عصبی نقش دارد. غذاهایی که بالاترین مقدار این ویتامین را دارا هستند شامل نخود، ماهی سالمون و سیب زمینی هستند. B12 (کوبالامین) شاید شناخته شده ترین ویتامین‌های گروهB  باشد که برای عملکرد عصبی تولید DNA و رشد سلول‌های قرمز خون بسیار حیاتی است. B12 به طور طبیعی در منابع حیوانی مانند گوشت، تخم مرغ، غذاهای دریایی و لبنیات یافت می‌شود.

 


 

مشخصات ب کمپلکس آپوویتال:

  • کمک به تنظیم عملکرد سیستم عصبی و پیشگیری و کاهش استرس و افسردگی
  • تامین انرژی مورد نیاز بدن
  • کمک به حفظ سلامت ذهنی و روحی
  • تامین کلیه ویتامین های خانواده B مورد نیاز بدن

 

خرید قرص ب کمپلکس آپوویتال

 

نحوه مصرف کپسول ب کمپلکس آپوویتال:

روزانه 1 عدد کپسول همراه غذا با مقدار کافی آب میل شود.

 


 

ترکیبات مکمل ب کمپلکس آپو ویتال:

 
عنوانمقدار
Niacin
31 mg
Vitamin B6
10 mg
Vitamin B1
9.3 mg
Pantothenic Acid
9.2 mg
Vitamin B2
9.2 mg
Vitamin B12
9 mcg
Folic Acid
416 mcg
Biotin
411 mcg
 
 

عوارض مصرف ب کمپلکس آپوویتال

مصرف بیش از حد قرص آپوویتال باعث دریافت بیش از حد ویتامین ب می‌شود. ویتامین ب یک ویتامین محلول در آب است بنابراین مقدار اضافی آن از طریق ادرار و تعریق دفع می‌شود اما به هر حال ممکن است با مصرف بیش از حد دچار مسمومیت شوید. بنابراین توصیه می‌شود که حتما از دستور مصرف دارو پیروی کنید. از طرفی در صورتی که دچار هرگونه بیماری هستید و یا داروی خاصی استفاده می‌کنید قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید. تداخل دارویی از جمله مواردی است که باعث ایجاد عوراض در هنگام مصرف مکمل‌های غذایی می‌شود. این محصول یک مکمل غذایی است بنابراین به منظور تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری نباید مصرف شود.

 

خرید کپسول ب کمپلکس آپوویتال حاوی ویتامین های گروه ب

 

دروان بارداری

ویتامین‌های ب یکی از نیازهای اصلی بدن مادران در دوران بارداری و شیردهی است. بنابراین مصرف این مکمل در این دوران کاملا توصیه می‌شود. اما حتما مطابق دستور پزشک و یا دکتر داروساز مصرف شود.


هشدار:
  • در دوران بارداری و شیردهی ، مطابق دستور پزشک و یا داروساز مصرف شود.



 

مشخصات کلی
مقدار40 عدد کپسول
سن مصرفبزرگسال
کد بهداشتی1530605061724566633
جنسیت مصرفعمومی
کشور سازندهایران (تحت لیسانس آلمان)
بارکد4260120221396

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات