منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول بایو فم تک ژن فارما | بهبود عملکرد گوارش

کپسول بایو فم تک ژن فارما | بهبود عملکرد گوارش
-7 %
کپسول بایو فم تک ژن فارما | بهبود عملکرد گوارش
  • موجودی: موجود
  • مدل: Bio Fem
  • SKU: 1323
121,000 تومان
130,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

مشخصات کپسول بایو فم تک ژن فارما :

  • تقویت سیستم ایمنی
  • تثبیت فلور طبیعی واژن
  • تقویت و بازسازی میکروفلور واژن
  • کمک به‌ سلامتی عمومی بانوان
  • تخریب بیوفیلم حاصله از باکتری‌های پاتوژن
  • ممانعت از رشد میکروب‌ها و مخمرهای بیماری‌ زا
  • کاهشpH واژن با تولید اسید‌های آلی به‌خصوص اسیدلاکتیک
  • تولید ترکیبات ضد میکروبی همانند باکتریوسین و پر اکسید هیدروژن
  • رقابت با باکتری‌های پاتوژن برای غذا و اتصال به سلول‌های اپی‌تلیوم واژن
  • کمک به حفظ سلامت اپی‌تلیوم مخاطی و تمامیت سلولی و درنتیجه ممانعت از ورود عوامل بیماری‌ زا


عفونت واژن از شایع ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری های واژن یا عفونت است که در صورت عدم درمان می تواند به سایر دستگاه ها مانند رحم و مثانه گسترش یابد. درمان این عفونت ها عمدتاً با استفاده از آنتی بیوتیک صورت می گیرد که خود موجبات کاهش بیشتر باکتری های مفید و برهم خوردن فلور نرمال واژن را در پی دارد.
استفاده از محصولات پروبیوتیک شامل باکتری های اسیدلاکتیک، با کمک به بهبود میکروفلور دستگاه تناسلی، تضمین کننده سلامتی بانوان می باشد. این باکتری ها می توانند میکرو فلور طبیعی واژن را با ممانعت از رشد عوامل پاتوژن و فرصت طلب، تثبیت نمایند.

در دستگاه ( ت ن ا س ل ی ) بانوان انواع میکروارگانیسم‌های هوازی و بی‌ هوازی در یک توازن دینامیک به سر می‌برند. میان کنش‌ها و سینرژی پیچیده موجود بین میکرو فلور واژن و میزبان منجر به هموستاز در اکوسیستم پیچیده واژن می‌گردد. این اکوسیستم کاملاً دینامیک بوده و تحت تأثیر سن ، بارداری ، بیماری‌های عفونی ، روش‌های کنترل بارداری ، دارودرمانی و …. قرار می‌گیرد. فلور واژن دارای بیش از 50 گونه باکتریایی است و باکتری‌های اسیدلاکتیک ، فلور غالب در افراد سالم می‌باشد. مخمرهایی همانند کاندیدا و باکتری‌های بی‌هوازی همانند گاردنلا و مایکوپلاسما نیز ، عامل اصلی (BV) Bacterial Vaginosis می‌باشد که در این شرایط تعداد جمعیت باکتری‌های لاکتیک به‌شدت کاسته می‌شود و باکتری‌های بی‌هوازی گرم منفی، کوکوس‌های گرم مثبت و پاتوژن‌های هوازی غالب می‌شوند. درمان این عفونت‌ها عمدتاً با استفاده از آنتی‌بیوتیک صورت می‌گیرد که خود موجبات کاهش بیشتر باکتری‌های لاکتیک را فراهم می‌آورد. لاکتوباسیلوس‌ها می‌توانند میکروفلور طبیعی واژن را با ممانعت از رشد عوامل پاتوژن و فرصت‌ طلب ، تثبیت نمایند. این میکروارگانیسم‌ها با تولید ترکیبات ضد میکروبی ، بهبود سیستم ایمنی، تخریب بیوفیلم ناشی از کاندیدا و BV ، می‌توانند به بهبود بیماری کمک نمایند. از این رو استفاده از محصولات پروبیوتیک شامل باکتری‌های اسیدلاکتیک ، با کمک به بهبود میکرو فلور دستگاه ( ت ن ا س ل ی )، تضمین‌ کننده سلامتی بانوان می‌باشد.

30 عدد کپسول
ساخت ایران

 



مواد مؤثر کپسول بایو فم تک ژن فارما :


لاکتوباسیلوس رامنوسوس
لاکتوباسیلوس روتری
استئارات منیزیم
لاکتوز

 



هشدار مصرف کپسول بایو فم تک ژن فارما :


عوارض جانبی :
مصرف این محصولات در موارد نادری می‌تواند به نفخ و افزایش تولید گاز در دستگاه گوارش منجر گردد که در اکثر موارد با ادامه مصرف، عوارض فوق از بین خواهند رفت. در صورت مشاهده عوارضی دیگر پزشک یا داروساز را مطلع نمایید.

موارد منع مصرف :
هیچ مورد منع مصرفی برای این فراورده وجود ندارد. در مواردی مانند بیماری‌های قلبی، اندوکاردیت، نقص سیستم ایمنی و یا در افرادی که تحت عمل جراحی پیوند اعضا قرار می‌گیرند تجویز پروبیوتیک‌ها باید با نظر پزشک صورت گیرد.

مصرف در بارداری و شیردهی :
در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک مصرف شود.

تداخل دارویی :
در افرادی که داروهای سرکوب‌ کننده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند با احتیاط مصرف شود.

 



نحوه مصرف کپسول بایو فم تک ژن فارما :

روزانه 2-1 کپسول یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات