منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول ایمیون کوردیسپس ماشروم مد | تقویت سیستم ایمنی با عصاره قارچ کوردیسپس

کپسول ایمیون کوردیسپس ماشروم مد
-21 % ناموجود
کپسول ایمیون کوردیسپس ماشروم مد | تقویت سیستم ایمنی با عصاره قارچ کوردیسپس
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Mushroom Med Immune Cordyceps - 60Caps
  • SKU: 1552
148,900 تومان
188,000 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول ایمیون کوردیسپس ماشروم مد:

مکمل ایمیون کوردیسپس، حاوی 200 میلی گرم عصاره قارچ دارویی (ارگانیک) کوردیسپس است که از خواص این قارچ می توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

 

گونه ­های قارچ کوردیسپس بر میزبان حشره به جای میزبان گیاه رشد می­ کنند از اینرو در میان قارچ ­های دارویی منحصر به فرد می باشند. این قارچ به صورت پارازیت روی لاروهای حشرات خانواده Lepidoptera رشد نموده و به تدریج بدن لارو را تسخیر می کند، سپس توده قارچی بیرون از شفیره رشد کرده و می ­توان آن را تشخیص داد و جمع آوری نمود. تا به امروز بیش از 700 گونه کوردیسپس در سراسر جهان شناخته شده است و بهترین گونه از این جنس، Cordyceps sinensis (قارچ کرم صدپا) می­ باشد که جز محبوب­ترین قارچ­ های دارویی محسوب می­ شود. در طب سنتی شرق آسیا، برای مدت زمان طولانی به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی کاربرد داشته است.

 

اگر چه قارچ کوردیسپس که به طور سنتی برداشت شود همچنان در دسترس می­باشد، ولیکن امروزه عمده کوردیسپس موجود در بازار، بر روی بسترهای غیر حشره­ای مبتنی بر غلات کشت داده می ­شوند که منجر به بهبود کیفیت و قیمت مناسب ­تر کوردیسپس شده است. مطالعات تأیید کرده ­اند که اثرات قابل توجه فرآورده های دارویی حاصل از این قارچ (کنترل دیابت، افزایش انرژی، بهبود عملکرد جنسی و کمک به باروری، ضد پیری و موثر در درمان بیماری های تنفسی و سرطان) علاوه بر ترکیبات پلی ساکاریدی تعدیل کننده سیستم ایمنی، عمدتاً به دلیل مشتقات نوکلئوزیدی (کوردیسپین) تولید شده توسط این قارچ می ­باشد.

 

ایمیون کوردیسپس ماشروم مد در داروخانه آنلاین داروکالا


 

ترکیبات فعال اصلی و مکانیسم اثر:

مهمترین ترکیبات فعال اصلی این قارچ علاوه بر پلی ساکاریدها، مشتقات نوکلئوزیدی (کوردیسپین و 3-داکسی آدنوزین) می باشند. به علت شباهت ساختاری این آنالوگ ها با آدنوزین بسیاری از آنزیم ها قادر به تفکیک این مولکول ها نیستند و قرار گرفتن این آنالوگ ها در مسیر سنتز DNA و RNA منجر به خاتمه دادن سنتز این مولکول ها می شود و در نتیجه اثرات درمانی در سرطان و بیماری های ویروسی دارند. علاوه بر این، قارچ کوردیسپس اثرات قابل توجه در بهبود عملکرد جنسی و باروری در مردان و زنان را نشان می دهد. همچنین در بیماری های تنفسی نظیر آسم و بیماری مزمن انسدادی ریه موثر است. دارای اثرات ضد دیابت، حفاظت از کبد و ضد پیری نیز می باشد. کوردیسپس انرژی و کارآیی ورزشی در ورزشکاران را افزایش می دهد و فرآورده محبوبی در بین ورزشکاران حرف ای محسوب می شود.

 

 


 

قارچ کوردیسپس:

قارچ کوردیسپس به عنوان قارچ ضد پیری به حساب می‌­آید و هم­چنین مقاومت و قوای بدن را افزایش می‌­دهد. این قارچ در تولید ATP که سوخت اصلی بدن است، نقش دارد.

در واقع طب سنتی چینی درباره خواص قارچ ادعا می­ کند که این قارچ­‌ها به سرعت خستگی را برطرف می­ کنند و انرژی بدن را افزایش می­ دهند. علاوه­ بر این کوردیسپس با حذف رادیکال­‌های آزاد، از میتوکندری محافظت می‌­کند. هم­چنین از تورم میتوکندری جلوگیری کرده و فعالیت ­های آنتی اکسیدانی را افزایش می‌­دهد. تمام این ویژگی­ ها، کاردیسپس را به عنوان یک ماده غذایی ضد پیری معرفی می­کند.

کوردیسپس با مهار کردن رشد و تقسیمات سلولی از بروز سرطان جلوگیری می‌­کند. پیدا کردن این قارچ، به صورت تازه، بسیار دشوار است. بنابراین بیشتر از فرم خشک شده یا کپسول شده آن استفاده می‌­شود.

 

 


 

مشخصات کپسول ایمیون کوردیسپس:

  • حاوی 200 میلی گرم عصاره قارچ دارویی (ارگانیک) کوردیسپس
  • تقویت کننده سیستم ایمنی

 

 


 

نحوه مصرف کپسول ایمیون کوردیسپس ماشروم مد:

بزرگسالان، 3-1 کپسول، 2 یا 4  بار در روز، با معده خالی و با مقدار کافی آب مصرف شود.

 

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.


موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه:
اگر به قارچ ها آلرژی دارید و یا در دوران بارداری و شیردهی قرار دارید از این فرآورده استفاده نکنید.


تداخل با داروها:
کوردیسپس ممکن است اثرات سرکوب کنندگی سیستم ایمنی داروهای پردنیزولون و سیکلوفسفامید را کاهش دهد. استفاده همزمان کوردیسپس با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی از جمله آزاتیوپرین، باسیلسیلیماب، داکلیزوماب، مورومونب سی دی 3، مایکوفنولات، تاکرولیموس، سیرولیموس، پردنیزون، کورتیکواستروئیدها تداخل دارد.


تداخل با تست های آزمایشگاهی:
آزمایش عملکرد کبد: کوردیسپس سبب بهبود عملکرد کبد و نتایج آزمایش های مرتبط با کبد در افراد مبتلا به هپاتیت مزمن B می شود.


تداخل با بیماری ها:
بیماری های خودایمنی: کوردیسپس سبب تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود، از اینرو ممکن است با تحریک فعالیت سیستم ایمنی، بیماری خود ایمنی را تشدید کند، بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی از جمله مولتیپل اسکلروزیس (ام اس)، لوپوس اریتماتووز سیستمیک، آرتریت روماتوئید از مصرف کوردیسپس اجتناب کنند و یا با احتیاط مصرف کنند.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی246520102983756
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات