منو
سبد خرید شما

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد 60 عددی | تقویت حافظه و سیستم ایمنی بدن

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد
کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد
-2 %
کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد
کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد
کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد 60 عددی | تقویت حافظه و سیستم ایمنی بدن
  • موجودی: موجود
  • مدل: Mushroom Med Immune Lion's Mane - 60 Caps
  • SKU: 2067
  • بارکد: 626928290013
294,000 تومان
300,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد:

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد Mushroom Med Immune Lion's Mane یک مکمل برای تقویت سیستم ایمنی و همچنین تقویت حافظه است که حاوی قارچ دارویی و ارگانیک لاینزمین است. در هر کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد ۳۰۰ میلی گرم قارچ دارویی یال شیر وجود دارد. قارچ یال شیر (با نام علمی :Hericium erinaceus) نوعی قارچ خوراکی بزرگ، سفید و رشته رشته است که شبیه یال شیر به نظر می رسد و در کشور های آسیایی از جمله چین، هند، ژاپن و کره در آشپزی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. مزه ی این نوع قارچ شبیه غذا های دریایی به نظر می رسد. محصولات ماشروم مد نیز در محصولات خود تماما از قارچ های طبیعی و ارگانیک نشات گرفته است و کپسول ایمیون لاینزمین نیز یکی از این محصولات است.

در ادامه بیشتر درباره خواص این قارچ دارویی صحبت خواهیم کرد.

 

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد

 


 

قارچ لاینزمین یا یال شیر:

قارچ دارویی لاینزمِین طعم بسیار خوب و ظاهری متمایز از سایر قارچ­های دارویی دارد. ظاهر عجیب قارچ، الهام بخش نام­های غیر معمول آن می­باشد. این قارچ به خارپشت، یال شیر و سر میمون معروف است و به دلیل توانایی تحریک سنتز فاکتور رشد عصب (NGF) به عنوان غذای طبیعی برای عصب­ها و "قارچ مغز" شناخته شده است. فرآورده­های دارویی از این قارچ تاثیرات قابل توجهی در  کمک به درمان بیماری­های نورودژنراتیو (تخریب کننده عصب) دارند.

 

کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد در داروخانه آنلاین داروکالا

 

تقویت حافظه و جلوگیری از زوال عقل:

قارچ یال شیر حاوی ترکیباتی است که رشد سلول ­های جدید مغزی را تحریک می ­کند. همان طور که به طور طبیعی پیر شدن رخ می ­دهد، برخی از سلول های مغز نمی­ توانند دوباره احیا شوند، اما در زوال عقل، بسیاری از سلول ­های مغزی بدون جایگزین شدن سلول ­های جدید می ­میرند.

 

تقویت سیستم ایمنی:

تحقیقات در حیوانات نشان می ­دهد که قارچ یال شیر می ­تواند با ایجاد حساسیت سیستم ایمنی نسبت به حضور مهاجمان، ایمنی را افزایش دهد. این امر به سیستم ایمنی بدن اجازه می ­دهد تا سریع تر به پاتوژن­ هایی که به بدن وارد می ­شوند و نیاز به تخریب دارند واکنش نشان دهد.

اثرات مثبت قارچ یال شیر تا حدودی به این دلیل است که چگونه می­ تواند بر روده تاثیر بگذارد و فرآیندهای التهابی را در بدن کاهش دهد. اگرچه بیشتر تحقیقات ایمنی روی حیوانات انجام گرفته ­است، مطالعات نشان می ­دهند که قارچ یال شیر چنان قوی است که می­ تواند طول عمر موشی را که به آن دوزهای مهلک باکتری مرگبار تزریق شده­ است، بیش از چهار برابر افزایش دهد. تحقیقات بیشتری برای درک کامل چگونگی تاثیر قارچ یال شیر بر ایمنی انسان ­ها مورد نیاز است، اما نتایج مطالعات تاکنون نویدبخش هستند.

 

قارچ دارویی یال شیر چیست

 

استرس و افسردگی:

تحقیقات جدید نشان داده است که عصاره قارچ یال شیر دارای اثرات ضد التهابی قوی است و می تواند به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک کند. یک مطالعه کوچک در زنان یائسه نشان داده که خوردن کوکی های حاوی قارچ یال شیر به مدت یک ماه باعث کاهش احساس تحریک پذیری و اضطراب در آن ها می شود.

 

 محافظت از سلامتی قلب و عروق:

سیستم قلبی عروقی به تعدادی از عوامل، از جمله فشار خون، سطح تری گلیسرید، حضور کلسترول اکسید شده و غلظت خون حساس است.قارچ یال شیر می ­تواند به طور طبیعی به کاهش سطح تری­ گلیسیرید خون کمک کند. چون سطح تری ­گلیسرید را کاهش می ­دهد باعث کاهش وزن می ­شود. کلسترول به خودی خود بد نیست، اما زمانی که کلسترول LDL اکسید می ­شود، می­ تواند منجر به سخت شدن سرخرگ­ ها و خطر ابتلا به بیماری­ های قلبی شود. تحقیقات انجام شده در لوله­ های آزمایش نشان می ­دهد که قارچ یال شیر می ­تواند از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری کند.

هنگامی که خون خیلی غلیظ شود یا لخته­ های نامناسب تشکیل شود، خطر ترومبوز یا سکته مغزی وجود دارد. قارچ یال شیر دارای ترکیبی است که به ترویج لخته شدن طبیعی خون کمک می ­کند و از غلیظ شدن خون جلوگیری می­ کند و باعث کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی می ­شود.

 

مؤثر در درمان و بهبود زخم معده:

تحقیقات انجام گرفته بر روی قارچ­ های یال شیر نشان می ­دهد که این قارچ­ ها می ­توانند از بدن در برابر زخم ­ها محافظت کنند و باعث کاهش التهاب و تولید پلی ساکاریدهای محافظتی که باعث تغییر واکنش پوشش دستگاه گوارشی نسبت به باکتری­ هایی که زخم معده را ایجاد می کنند، می ­شود.

قارچ یال شیر همچنین می ­تواند به درمان گاستریت و ریفلاکس اسید و نیز عوارض روده بزرگ مانند بیماری التهابی روده کمک کند. از آنجایی که این قارچ التهاب را به میزان قابل توجهی کاهش می­ دهد، می ­تواند کل پوشش دستگاه گوارش را حفظ­ کند و حتی می ­تواند برای بیماری ­هایی مانند سلیاک، کرون و کولیت اولسراتیو مفید باشد.

تحقیقات نشان می ­دهد که مصرف عصاره­ قارچ یال شیر می ­تواند علائم  IBD، کولیت اولسراتیو و بیماری کرون را به اندازه مدت سه هفته کاهش دهد.قارچ یال شیر نه تنها می ­تواند از سلامت گوارشی محافظت کند و پوشش روده را بهبود بخشد، بلکه برای جبران و درمان زخم ­های روده نیز مفید است.

دیواره روده دارای یک سیستم پیچیده از مجراها برای جلوگیری از ورود ذرات غیر مجاز به جریان خون است، اما زمانی که این مجراها تجزیه شوند، سموم، مواد شیمیایی و ذرات غذایی هضم نشده وارد جریان خون می ­شوند و منجر به مشکلات التهابی و ایمنی می ­شوند. قارچ یال شیر از مخاط سالم روده محافظت می ­کند و مجرا و عملکرد بریر روده را حفظ می ­کند.

 

ایمیون لاینزمین ماشروم مد

 


 

مشخصات کپسول ایمیون لاینزمین ماشروم مد:

  • حاوی قارچ ارگانیک یال شیر
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت  سیستم عصبی
  • کمک به تقویت حافظه
  • پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • کمک به کاهش افسردگی
  • جلوگیری از زوال عقل
  • تحریک سنتز فاکتور رشد عصب (NGF)
  • ضد هلیكوباكتر پیلوری علت اصلی زخم معده مزمن

 

 


 

نحوه مصرف کپسول قارچ یال شیر ماشروم مد:

بزرگسالان ۳ الی ۱ کپسول، 2 بار در روز، با معده خالی و با مقدار کافی آب مصرف نمایند.

 

 


 

ترکیبات کپسول ایمیون لاینز مین (در هر کپسول):

نام ترکیب

مقدار

Organic Lions Mane Medicinal Mushroom Extract

300 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف قارچ یال شیر:

  • اگر به قارچ ­ها آلرژی دارید و یا در دوران بارداری و شیردهی قرار دارید از این فرآورده استفاده نکنید.
  • مصرف خوراکی قارچ یال شیر در اکثر بیماران به خوبی تحمل می­شود. در موارد نادر، موجب ناراحتی گوارشی می شود.
  •  از مصرف همزمان دوز بالای فراورده یعنی بالاتر از 3 گرم در روز با داروهای ضد دیابت بپرهیزید.
  •  از مصرف همزمان دوز بالای فراورده یعنی بالاتر از 3 گرم در روز با داروهای ضد انعقاد یا ضد پلاکت از جمله آسپرین، کلوپیدوگرل، دالتپارین، انوکساپارین، هپارین، تیکلوپیدین، وارفارین بپرهیزید.
  •  از مصرف همزمان دوز بالای فراورده یعنی بالاتر از 3 گرم در روز با گیاهان با اثرات ضد انعقاد و ضد پلاکت از جمله آنجلیکا، میخک و سیر، زنجبیل، جینکو ، پاناکاس و جینسنگ بپرهیزید.
  • از مصرف همزمان دوز بالای فرآورده یعنی بالاتر از 3 گرم در روز با گیاهان با اثرات کاهندگی قند خون از جمله پنجه شیطان، شنبلیله، سیر، صمغ گوار، شاه بلوط  و پاناکس بپرهیزید.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • در دمای اتاق بادرب بسته و دور از رطوبت نگهداری نمایید.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی246520593589880
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6269282900130

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات