منو
سبد خرید شما

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی | تقویت سیستم ایمنی و دستگاه گوارش

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی
کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی
-14 % ناموجود
کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی
کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی
کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد 60 عددی | تقویت سیستم ایمنی و دستگاه گوارش
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Natural World Immune Support - 60 Caps
  • SKU: 545
139,900 تومان
163,500 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد:

کپسول ایمیون ساپورت نچرال وورد Natural World Immune Support حاوی ترکیب ویژه ای به نام کلستروم گاوی و جمع آوری شده در طی 12 ساعت پس از تولید شیر گاو است. ایمیون ساپورت نچرال ورلد یک مکمل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود و تقویت عملکرد دستگاه گوارش است. کپسول ایمیون ساپورت عاری از هورمونها، حشره کش ها و آنتی بیوتیک ها می باشد و دارای ویژگی بوی لبنیات و محصول کاملا طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

آغوز (کلستروم) گاو ماده ای است که بلافاصله پس از زایمان و قبل از شروع دوره شیردهی در پستان این حیوان تولید می شود. البته آغوز فقط مختص گاوها نیز بلکه سایر پستانداران نیز این ماده را پس از زایمان در بدن تولید می کنند. این ماده با ترکیبات مبارزه کننده با بیماری های غنی شده و  سیستم ایمنی را تقویت می کند، با عفونت هایی که ممکن است باعث اسهال شوند مبازره کند و موجب بهبود سلامت روده شود.

 

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورد در بسته بندی 60 عددی و تحت لیسانس شرکت NASCO آمریکا در داروسازی تهران دارو تولید شده است. در ادامه به توضیح ترکیب ویژه کپسول ایمیون ساپورت یعنی آغوز یا کلستروم گاوی خواهیم پرداخت.

 

کپسول ایمیون ساپورت نچرال ورلد

 


 

مشخصات مکمل ایمیون ساپورت نچرال ورد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • حاوی کلستروم گاو (اولین شیر تولید شده گاو)
  • عاری از هورمونها، حشره کش ها و آنتی بیوتیک ها
  • حاوی آنتی بادی های  IgA، IgG و IgM
  • ماده طبیعی برای جلوگیری سرماخوردگی و عفونت های ویروسی

 

 


 

نحوه مصرف ایمیون ساپورت نچرال ورد:

2 کپسول روزی 2 بار قبل از غذا مصرف شود.

 

 


 

ترکیبات ایمیون ساپورت نچرال ورلد (در هر 2 کپسول):

 

نام ترکیبمقدار
Colostrum-First Milk (Bovine)1000 mg


 


 

کلستروم (آغوز) گاوی چیست؟

آغوز با نام علمی کلستروم محصولی است که قبل از تولید شیر از سینه ی پستانداران (اعم از انسان، گاو و ...) ترشح می شود. این ماده بسیار مغذی بوده و حاوی مقادیر بالایی از آنتی بادی هاست و همانطور که می دانید آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که مسئولیت مقابله با عفونت ها و باکتری ها را بر عهده دارند.

 

آغوز یک مایع تولید شده در پستان انسان ها، گاوها و سایر پستانداران، قبل از تولید فرایند شیردهی است. این ماده بسیار مغذی است و حاوی مقادیر بالایی از آنتی بادی ها است. آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که با عفونت و باکتری ها مبارزه می کنند.

آغوز به رشد و سلامت و نوزادان و پستانداران تازه متولد شده کمک می کند. اما تحقیقات نشان داده اند که مصرف مکمل های حاوی این ماده که از اولین شیر تولید شده در پستان گاوها تولید شده است نیز ممکن است سیستم ایمنی را تقویت کند، به مبارزه با عفونت ها کمک کند و سلامت روده را در طول زندگی بهبود بخشد.

این مکمل ها معمولا از شیر گاو ساخته می شوند. آغوز تولید شده در پستان گاو بسیار شبیه آغوز تولید شده توسط پستان انسان است. این ماده غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، چربی ها، کربوهیدرات ها، پروتئین های مبارزه کننده با بیماری، هورمون رشد و آنزیم های گوارشی است.

مکمل های تهیه شده از آغوز گاو در سال های اخیر محبوب شده اند، زیرا ممکن است سیستم ایمنی را تقویت کنند، عفونت را از بین ببرند و سلامت روده را بهبود ببخشند.

 

آغوز یا کلستروم چیست

 

ارزش غذایی

آغوز گاو بسیار مغذی است و حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به شیر معمولی است. به طور خاص، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، منیزیم، ویتامین B و ویتامین A، C و E آن بیشتر از شیر گاو است.

در حالی که آغوز غنی از مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی است، اما خواص مورد تایید آن بیشتر مربوط به ترکیبات پروتئینی خاص زیر است:

    لاکتوفرین: لاکتوفرین یک نوع پروتئین است که در پی پاسخ ایمنی بدن به عفونت ها، از جمله باکتری ها و ویروس ها تولید می شود.
    عوامل رشد: عوامل رشد هورمون هایی هستند که رشد را تحریک می کنند. آغوز گاو به خصوص داری دو پروتئین هورمونی یعنی فاکتورهای رشد ۱ و ۲ فاکتور رشد انسولین، یا IGF-1 و IGF-2 بسیار زیادی است.
    آنتی بادی ها: آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که به عنوان ایمونوگلوبولین نیز شناخته می شوند و توسط سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با باکتری ها و ویروس ها مورد استفاده قرار می گیرند. آغوز گاو غنی از آنتی بادی های IgA، IgG و IgM است.

 

از آنجا که آغوز گاو حاوی مواد مغذی است که با بیماری ها مبارزه می کنند و باعث رشد بیشتر می شود، مصرف مکمل حاوی آن ممکن است قادر به تقویت سیستم ایمنی، درمان عفونت ها و ارائه خواص ارزشمند به بدن انسان باشد.

 

 

کلستروم چگونه باعث تقویت سیستم ایمنی می شود؟

در این دوره ی شیوع ویروس کرونا مهم ترین ویژگی کلستروم که باید مورد بررسی قرار بگیرد تاثیر بر سیستم ایمنی و خواص ضد ویروسی آن است.
بیشترین تاثیر کلستروم بر سیستم ایمنی به دلیل وجود آنتی بادی های ایمونوگلوبین A (IgA) و ایمونوگلوبولین(G (IgG است. این دو آنتی بادی عملکرد بسیار خوبی در برابر باکتری ها و ویروس ها دارند که باعث ایجاد خواص منحصر به فرد کلستروم شده است.

 

 

تاثیرات کلستروم بر سیستم گوارش:

بهبود اسهال:

ترکیبات موجود در آغوز گاو، به ویژه انواع آنتی بادی ها و پروتئین لاکتوفرین، ممکن است به جلوگیری از اسهال همراه با عفونت باکتریایی و ویروسی کمک کند.

مطالعه ای که بر روی ۸۷ بزرگسال مبتلا به اسهال همراه با HIV انجام شد نشان داد که مصرف ۱۰۰ گرم آغوز گاو به صورت روزانه همراه با داروهای ضدویروسی سنتی، به طور معنی داری باعث کاهش ۲۱ درصدی میزان دفع مدفوع می شود.

مصرف این ماده می تواند یک راه موثر برای درمان عفونت های خاصی در انسان، از جمله عفونت هایی که توسط اشریشیا کلی (E.coli) و باکتری Shigella dysenteriae ایجاد می شوند، باشد.

 

حفظ سلامت روده:

مصرف آغوز ممکن است روده را تقویت کند و با عفونت های دستگاه گوارشی مبارزه کند. مطالعات حیوانی و انسانی نشان داده اند که آغوز گاو می تواند رشد سلول های روده را تحریک کند، دیواره روده را تقویت کند و از نفوذ پذیری روده جلوگیری کند. نفوذ پذیری روده سبب خارج شدن ذرات از روده و ورود آن به سایر قسمت های بدن می شود. این اثرات مفید به احتمال زیاد به حضور لاکتوفرین و عوامل رشد در آغوز بار می گردد.

یک مطالعه که بر روی ۱۲ ورزشکاری که به علت ورزش سنگین، به نفوذ پذیری روده حساس بودند انجام شد نشان داد که مصرف ۲۰ گرم آغوز گاو در روز، ۸۰٪ از نفوذپذیری روده جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مطالعات نشان داد که این ماده ممکن است در درمان کولیت مفید باشد. کولیت بیماری است که موجب التهاب در کولون می شود.

 

اگر یک بیماری خاص، عفونت، و یا التهاب روده دارید، پس از مشورت با پزشک، ممکن است مصرف این ماده برایتان مفید باشد.

 

آغوز گاوی چیست

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف ایمیون ساپورت:

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مصرف کنندگان هر نوع دارو قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.
  • در صورت مشاهده هرگونه عرضه جانبی مصرف قطع شود.
  • از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید.
  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • در صورت هرگونه آسیب درپوش ظرف، استفاده نشود.

 

مشخصات کلی
مقدارکپسول: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی168840020303069
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس آمریکا)
بارکد6262308101535

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات