منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کرم ژل واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس | 100 گرم | کمک به بهبود تورم ناشی از واریس

ژل کرم واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس
کرم ژل واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس | 100 گرم | کمک به بهبود تورم ناشی از واریس
  • موجودی: موجود
  • مدل: Aesculapius Venoplant Cream Gel
  • SKU: 2824
357,700 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کرم ژل ونوپلنت واریس آ اسکولاپیوس:

این فرآورده حاوی مواد موثری می باشد که بعنوان محافظت کننده از عروق خونی شناخته می شوند و در مواردی نظیر ورم پاها، احساس سنگینی پاها، بیقراری شبانه پاها و نیز ورم ناشی از انجام اعمال جراحی و یا ضربه، باعث بهبود جریان خون در عروق خونی کوچک و حفظ قدرت کششی آنها می شوند. این فرآورده حاوی ماده ای به نام Olivoil Glutinate می باشد که مشتق از روغن زیتون و پروتئین های گندم بوده و قابلیت تحمل پوستی و جذب موثر اجزای موثره فرمولاسیون را بهبود می بخشد. ونوپلنت ترکیبی منحصر بفرد جهت درمان واریس های خفیف و شدید می باشد.

 

مواد موثره موجود در فرمولاسیون این محصول دارای اثرات تایید شده وازوپروتکتیو بوده و در بهبود وضعیت ریزجریان های خونی وتونیسیته مویرگ ها موثر می باشند. عصاره های گیاهی موجود در این فرآورده ، به صورت هم افزا باعث بهبود قابل ملاحظه در نشانه های نارسایی مزمن وریدی و سنگینی و فشار روی عروق پا ، خارش ، درد ، ورم و حس خستگی در ساق پاها می گردد. وجود هپارین با افزایش جریان خون مویرگی و کاهش احتمال ایجاد هماتوم باعث منحصر به فرد شدن فرآورده در میان محصولات مشابه می گردد. طراحی محصول به فرم ژل نیز موجب جذب سریع تر ترکیبات و افزایش پذیرش فرآورده توسط بیماران می شود.

 

اسین (Escin) :


ترکیب اصلی گیاه شاه بلوط هندی است و علایم اختلالات وریدی مانند تورم و سنگینی پاها ، درد و خارش را کاهش می دهد.

 

هپارین :


یک موکو پلی ساکارید با اثر ضد انعقادی است و مصرف موضعی آن علاوه بر اینکه به کاهش ایجاد هماتوم و اختلالات گرش خون وریدی کمک می کند ، موجب افزایش جریان خون مویرگی نیز می گردد.

 

عصاره گیاه سنتلا :


ترکیبات تری ترپنوئیدی گیاه سنتلا با تاثیر بر روی بافت پوست و گردش خون وریدی ، به تخلیه مایعات بافتی کمک می کند ، ترمیم بافت همبند را تحریک کرده و نفوذ پذیری ریز جریان های خونی را بهبود می بخشد.

 

عصاره گیاه ملیلوتوس :


بخش های هوایی این گیاه حاوی کومارین می باشند که به کاهش درد ناشی از نارسایی وریدی کمک می کند.
 


 

مشخصات کرم ژل واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس:


- کمک به بهبود تورم ، سنگینی و بی قراری شبانه پاها؛ ناشی از اختلالات بازگشت وریدی (واریس)
- جذب بسیار سریع و فاقد اثر چربی
- درمان تورم ها با منشأ ارتوپدیک یا تروما
- کمک به تقویت جریان خون در عروق واریسی
- کمک به درمان ورم پاها ناشی از بارداری و اعمال جراحی
 


 

نحوه مصرف کرم ژل واریس ونوپلنت:


یک تا چند بار در روز لایه نازکی از محصول را بر روی قسمت مورد نظر بمالید، سپس به آرامی ناحیه را ماساژ دهید تا کرم ژل به طور کامل جذب شود.
 


 

توصیه و هشدار مصرف کرم ژل واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس:


- این فرآورده فقط برای استعمال موضعی است. از تماس با چشم ها خودداری کنید و تنها بر روی پوست سالم استفاده نمایید.

- پیش از مصرف در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

 


 

موارد منع مصرف کرم ژل واریس ونوپلنت آ اسکولاپیوس:


- حساسیت به هر یک از اجزای فرمولاسیون
- وجود آسیب دیدگی و یا جراحت در محل استعمال

 

 

واریس چیست؟


واریس در واقع اتساع سیاهرگها یا وریدهااست.در بدن انسان ۳نوع رگ وجود دارد.سرخرگ یا شریان که خون را از قلب به نقاط مختلف بدن میبرند.سیاهرگ یا ورید که خون را از اعضا بدن به سوی قلب برمیگردانند. مویرگها هم عروق بسیار کوچکی در محل اتصال سرخرگ وسیاهرگ هستند که در محل آنها به علت داشتن فقط یک لایه سلولی،تبادل مواد غذایی واکسیژن صورت میگیرد.

 

 
 




در این شکل سرخرگ،مویرگ وسیاهرگ دیده میشود.در واقع سیستم عروقی بدن ،یک سیستم بسته می باشد .سرخرگ به مویرگ تبدیل میشود ومویرگ بعد از انجام تبادلات گازی ومواد غذایی به سیاهرگ تبدیل میشود.

 

علت واریس چیست؟


واریس یا اولیه است که هیچ علتی به جز استعداد ژنتیکی برای آن یافت نمی شود یا واریس ثانویه که در حالت ثانویه این اختلال عروقی ناشی از بیماری زمینه ای می باشد که در این مورد شایع ترین علت بیماری لخته شدن خون در عروق عمقی پاها (Deeprein Thrombosis) است. به همین دلیل در موارد مشکوک حتماً باید سیستم عروق عمقی پاها قبل از هر درمانی در بیمار بررسی شود.


از نظر ظاهری همان طور که گفته شد عروق به صورت نوارهای پیچ در پیچ، متسع و گاهی اوقات گره داری از روی پوست دیده می شوند. هر چه قطر رگ بیشتر باشد رنگ آن آبی تر و هر چه محل قرار گرفتن رگ نیز عمقی تر باشد رنگ آن کبود تر است. به این ترتیب عروق نازک، سطحی قرمز و عروق کلفت و عمقی، آبی هستند. اهمیت این نکته در انتخاب روش درمانی است. در اکثر موارد شکایت بیمار صرفاً مسائل زیبایی است. اما بعضی اوقات بیماران از درد پاها که با ایستادن طولانی مدت و به ویژه در اواخر روز تشدید می شود شاکی هستند. این درد با در ارتفاع قرار دادن پاها و پوشیدن جوراب واریس تخفیف می یابد. در مواردی ورم مچ پا، خارش، زخم و تغییرات رنگ در پاها دیده می شود این تغییرات به معنی افزایش فشار در سیستم وریدی پاها است که حتماً نیاز به ارزیابی و درمان جداگانه دارد. عوارضی نظیر خونریزی (کبودی پوست) و لخته شدن خون داخل عروق (عروق برجسته دردناک به صورت ناگهانی) در بیماری واریس دیده می شود.


بیماران با این عروق باید به پزشک مراجعه نمایند و در صورت صلاح دید سونوگرافی داپلر عروق در آن ها انجام شود. مهم ترین مسئله در درمان، تشخیص واریس ثانویه و پی بردن به علل آن است. به طور مثال در موارد ثانویه به ترومبوز عروق عمقی، هیچ درمانی روی عروق سطحی انجام نمی شود و فقط جوراب واریس برای بیمار تجویز می شود. به هر حال در اکثر موارد، بیماران خانم هایی هستند که به علل زیبایی تمایل به درمان دارند. باز هم تأکید می کنیم که قبل از هر درمانی باید از سالم بودن عروق عمقی مطمئن شویم.

 

 

 

 



 

رگ های واریسی و رگ های نرمال

واریس انواع مختلفی از جمله خفیف، متوسط و پیشرفته دارد که در موارد شدید، عروق خیلی برجسته و کبود می شود و برگشت خون قطع و یا نزدیک به قطع شدن است و باعث خونریزی و ضایعات پوستی می شود.

تسهیل برگشت خون از سیاهرگ به قلب توسط یک سری از دریچه های لانه کبوتری در سیاهرگ ها انجام می شود و هر زمان که این دریچه ها با مشکلی مواجه شوند واریس به وجود می آید.وی با اشاره به این که عامل یاد شده، یکی از عمده ترین علل ابتلا به واریس است، هر گونه عاملی که کار سیاهرگ ها را با اختلال مواجه کند، علتی برای ظهور واریس محسوب می شود؛ به عنوان نمونه، چاقی و اضافه وزن به ویژه در اطراف شکم، فشار اضافى را بر وریدهاى ساق پا تحمیل مى کند.


بارداری در زنان و همچنین ایجاد توده ها و تومورهایی که در ناحیه لگن و شکم به وجود می آید هم می تواند یکی از عوامل ابتلا به واریس محسوب شود.

مشاغلی که فرد مجبور می شود به واسطه انجام فعالیتی به مدت طولانی بایستد هم از جمله مهم ترین عوامل در بروز واریس است به گونه ای که افرادی که در چنین حرفه ها و مشاغلی مشغول به کار هستند باید خیلی بیشتر از دیگران، اصول ایمنی را رعایت و برای حفظ سلامت خود تلاش کنند.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
مقدار100g
کد بهداشتی15936010698298293667
جنسیت مصرفعمومی
کشور سازندهایتالیا
بارکد90028246

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
برچسب ها: تسکین درد واریس ,

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات