منو
سبد خرید شما

کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پریم 15 میلی | ضد تیرگی و ضد چروک دور چشم با SPF25

کرم دور چشم پریم 101
کرم دور چشم پریم 101
کرم دور چشم پریم 101
کرم دور چشم پریم 101
کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پریم 15 میلی | ضد تیرگی و ضد چروک دور چشم با SPF25
  • موجودی: موجود
  • مدل: Prime Trio Active Eye Concealer SPF25 - 15 ml
  • بارکد: 626015600185
170,000 تومان

گزینه های موجود

اشتراک گذاری در :

کرم دور چشم تریو اکتیو پریم  Prime Trio Active Eye Concealer SPF25 101,102 یک کانسیلر دور چشم منحصر به فرد و رنگی با قدرت پوشانندگی بالا است. کانسیلر دور چشم trio active پریم یک ضد چروک و کاهش دهنده تیرگی و پف دور چشم است. کرم دور چشم پریم علاوه بر اینکه دارای خاصیت کرم پودر ساده آرایشی را دارد، رطوبت مورد نیاز پوست حساس دور چشم را نیز تامین می کند. همانطور که می دانید، برخی از کرم های ضد آفتاب را نمی توان برای دور چشم استفاده کرد، چرا که پوست دور چشم بسیار حساس است، اما مزیت دیگر این کانسیلر وجود محافظت فیزیکی با spf25 است که از پوست دور چشم در برابر تابش آفتاب نیز محافظت می کند.

 

ترکیبات گیاهی متعددی در کانسیلر دور چشم پرایم وجود دارد که به کاهش تیرگی و چروک پوست دور چشم کمک می کند. عصاره گل رز، عصاره هاماملیس، عصاره گل ذرت، عصاره چای سبز، عصاره مخمر، عصاره جوانه گندم از جمله عصاره گیاهی مورد استفاده در کانسیلر دور چشم پریم می باشد. ویتامین ای نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در این محصول برای جلوگیری از چروک پوست وجود دارد. ترکیبات موثر و گیاهی مورد استفاده در کانسیلر دورچشم پریم، این محصول را به یک محصول موثر جهت کاهش تیرگی و چروک دور چشم تبدیل کرده است.

کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پریم، چروک های ریز و حلقه های تیره اطراف چشم را به خوبی می پوشاند و با بافت ملایم و سبک خود، باعث ایجاد حس سنگینی یا چربی روی پوست نمی گردد. کرم دور چشم تریو اکتیو پریم یک محصول دور چشم سه کاره با خاصیت مرطوب کنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب است و یک انتخاب مناسب برای رفع تیرگی و چروک و محافظت از پوست حساس دور چشم می باشد.

 

سایر محصولات و کرم های دور چشم را مشاهده کنید.

 

کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پریم شماره 101

 


 

حلقه های تیره زیر چشم:

حلقه های تیره زیر پلک های پایین در مردان و زنان شایع است. حلقه های تیره اغلب با چروک همراه هستند و باعث می شوند پیرتر از سن خود به نظر برسید. برای بدتر نشدن اوضاع ، بهتر است راه چاره ای اندیشید.

اگرچه تیرگی دور چشم می تواند روی هر کسی تأثیر بگذارند ، اما حلقه های تیره بیشتر در افرادی مشاهده می شود که:

  •      سالمند هستند
  •      استعداد ژنتیکی برای این وضعیت داشته باشید (هیپرپیگمانتاسیون اطراف چشم)
  •      از گروه های قومی غیر سفیدپوست هستند (رنگ پوست تیره بیشتر مستعد هیپرپیگمانتاسیون در اطراف چشم است)

در حالی که خستگی ممکن است منطقی ترین توضیح برای این مشکل به نظر برسد ، عوامل متعددی می توانند در ایجاد سیاهی زیر چشم نقش داشته باشند. در بیشتر موارد ، آنها هیچ نگرانی ندارند و نیازی به مراقبت پزشکی ندارند.

 

علت تیرگی دور چشم

 

علت ایجاد سیاهی دور چشم چیست؟

عوامل متعددی در ایجاد سیاهی دور چشم وجود دارد. برخی از علل شایع عبارتند از:

خستگی:

خواب زیاد ، خستگی مفرط یا چند ساعت بیدار ماندن از زمان خواب معمولی می تواند باعث ایجاد حلقه های تیره زیر چشم شما شود. محرومیت از خواب می تواند باعث کدر شدن و رنگ پریدگی پوست شود و بافت های تیره و رگ های خونی زیر پوست شما نمایان شود.

کمبود خواب همچنین می تواند باعث تجمع مایع در زیر چشم های شما شود و باعث پف کردگی آنها شود. در نتیجه ، حلقه های تیره ای که می بینید ممکن است در واقع سایه هایی باشد که توسط پلک های پف کرده شما ایجاد شده است.

سن:

پیری طبیعی یکی دیگر از علل شایع سیاهی زیر چشم است. با افزایش سن ، پوست شما نازک تر می شود. همچنین چربی و کلاژن مورد نیاز برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را از دست می دهید. با این اتفاق ، رگ های خونی تیره زیر پوست شما بیشتر نمایان می شوند و باعث می شود ناحیه زیر چشم شما تیره شود.

خستگی چشم:

خیره شدن به صفحه تلویزیون یا کامپیوتر می تواند فشار چشمگیری را بر چشم شما وارد کند. این فشار می تواند باعث بزرگ شدن رگ های خونی اطراف چشم شما شود. در نتیجه ، پوست اطراف چشم شما می تواند تیره شود.

آلرژی:

واکنش های آلرژیک و خشکی چشم می تواند باعث ایجاد سیاهی دور چشم شود. هنگامی که شما یک واکنش آلرژیک دارید ، بدن شما هیستامین ها را به عنوان پاسخی به باکتری های مضر آزاد می کند. به غیر از ایجاد علائم ناراحت کننده - از جمله خارش ، قرمزی و پف چشم - هیستامین ها همچنین باعث گشاد شدن رگ های خونی و نمایان شدن آنها در زیر پوست شما می شود.

آلرژی همچنین می تواند میل شما را به مالیدن و خاراندن خارش پوست اطراف چشم افزایش دهد. این اقدامات می تواند علائم شما را بدتر کند ، باعث التهاب ، تورم و شکستگی عروق خونی شود. این مسئله می تواند باعث ایجاد سایه های تیره در زیر چشم شما شود.

کم آبی بدن:

کم آبی بدن یکی از علل شایع سیاهی دور چشم است. وقتی بدن شما مقدار مناسب آب دریافت نمی کند ، پوست زیر چشم شما کدر به نظر می رسد و چشمان شما فرورفته به نظر می رسد. این به دلیل نزدیکی آنها به استخوان زیرین است.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید:

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند باعث شود بدن شما مقدار زیادی ملانین تولید کند ، رنگدانه ای که رنگ پوست شما را تامین می کند. آفتاب زیاد - مخصوصاً برای چشم های شما - می تواند باعث تیره شدن رنگدانه در پوست اطراف چشم شود.

ژنتیک:

سابقه خانوادگی همچنین در ایجاد حلقه های سیاه زیر چشم نقش دارد. این می تواند یک ویژگی ارثی باشد که در اوایل کودکی دیده می شود و ممکن است با افزایش سن بدتر شود یا به تدریج ناپدید شود. استعداد ابتلا به سایر شرایط پزشکی - مانند بیماری تیروئید - نیز می تواند باعث ایجاد سیاهی زیر چشم شما شود.

فقر آهن:

کم خونی فقر آهن وضعیتی است که در آن خون فاقد گلبول قرمز است. این سلول ها مسئول حمل اکسیژن به بافت های بدن هستند. کمبود آهن می تواند باعث ایجاد سیاهی زیر چشم و حتی رنگ پریدگی پوست شود.

 

دور چشم تریو اکتیو پریم

 


 

مشخصات کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پریم:

  • با پوشانندگی عالی و دو رنگ ۱۰۱ و ۱۰۲ (بژ روشن و بژ طبیعی)
  • ضد تیرگی دور چشم
  • حفظ رطوبت پوست حساس دور چشم
  • دارای ترکیبات گیاهی برای تاثیر گذاری بیشتر
  • ضد چروک پوست
  • محافظت از پوست دورچشم در برابر آفتاب با SPF25
  • با بافت کاملا سبک و بدون احساس سنگینی بر روی پوست

 

 


 

نحوه استفاده از کرم دور چشم trio active پرایم:

مقدار کمی از کانسیلر را به نوک انگشت سبابه منتقل نمایید و آن را به سه نقطه روی پوست زیر چشم قرار دهید. سپس با ملایمت با همان انگشت آن را از گوشه چشم روی حلقه های زیر چشم بکشید تا پوششی یکنواخت ایجاد شود.

صبح و بعد از ظهر آن را استفاده نمایید. تأثیر مشهود، پس از مصرف به مدت کوتاهی، حاصل می گردد.

 

 


 

ترکیبات دور چشم پریم:

آب دیونیزه، ایزودسیل نئوپنتانوات، استئار آلکونیوم بنتونیته، عصاره گل رز، بوتیلن گلیکول، سیلیکون، تری اتیل هگزا نویین، اکتیل دودکانول، امولسی فایر، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، دی پنتا اریتریتیل هگزا کاپریلات/هگزا کاپرات، عصاره سنتلا، اکسید آهن، تیتانیوم دی اکساید، عصاره  هاماملیس، عصاره گل ذرت، گلیسرهتینیک اسید، روغن ماکادمیا، عصاره چای سبز، عصاره مخمر، عصاره جوانه گندم، صمغ زانتان، لیپوزوم سدیم هیالورونات، توکوفرول استات (ویتامین E)، نگهدارنده، اسانس.

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف دور چشم پریم:

  • پیش از نخستین استفاده مقداری از کرم را بر روی پوست پشت لاله گوش و یا سطح داخلی بازوی خود استفاده نمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت کرم را مطابق دستور استفاده نمایید.
  • در صورت مصرف این محصول با کرم های دور چشم، ابتدا کرم دور چشم را مصرف نموده و پس از ۱۵ دقیقه کانسیلر دور چشم را استفاده نمایید.
  • این محصول برای استفاده خارجی می باشد.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مشخصات کلی
مقدارکانسیلر: 15 میلی لیتر
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی11808/56
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6260156001854
سایر توضیحاتدر دو رنگ 101 و 102 (بژ روشن و بژ طبیعی)

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات