منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

ژل موضعی هموروئید ونوپلنت پروکتوژل آ اسکولاپیوس | رفع احساس ناراحتی و تحریک ناحیه معقدی

ژل ونوپلنت هموروئید پروکتوژل آ
ژل موضعی هموروئید ونوپلنت پروکتوژل آ اسکولاپیوس | رفع احساس ناراحتی و تحریک ناحیه معقدی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Aesculapius Venoplant Procto Gel 30 gr
  • SKU: 2819
342,700 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

ژل موضعی ونوپلنت پرکتوژل:


 ژل هموروئید ونوپلنت پروکتوژل اسکولاپیوس درمانی جدید و موثر برای علایم هموروئید و همچنین رفع احساس ناراحتی و تحریک ناحیه مقعد است. این فرآورده حاوی اسین، زانتالن، هپارین، عصاره گیاه سنتلا، عصاره گیاه ملیلوتوس می باشد. ترکیبات موجود در فرمولاسیون ونوپلنت پروکتوژل دارای اثرات اثبات شده محافظتی و تسکین دهنده هستند. اثر هم افزای عصاره های گیاهی منجر به ایجاد تسکین علائم هموروئید می گردد و PH ضعیف اسیدی فرمولاسیون به روند درمان هموروئید کمک می کند.
 


 

ویژگی های ژل موضعی همورویید ونوپلنت پروکتوژل:

 


- درمان کوتاه مدت و سریع هموروئید (بواسیر)
- فرمولاسیون غیرچرب و جذب بسیار سریع
- برطرف کننده قطعی شقاق، جای زخم و خونریزی ها
- کاهش و رفع کامل درد، التهاب و تورم
- برطرف کننده قطعی سوزش، خارش و مشکلات دفع
- فاقد هرگونه مواد حساسیت زا
 


 

نحوه استفاده ژل موضعی ونوپلنت پروکتوژل:

 


قبل از مصرف ، ناحیه مورد نظر را کاملا تمیز کنید و روزانه سه تا چهار بار مقدار مناسبی از ژل را در محل بمالید. برای برطرف نمودن احساس ناراحتی و تحریک داخل مقعد پس از مشورت با پزشک ، از اپلیکاتور داخل جعبه استفاده نمایید. اپلیکاتور را بعد از استفاده ، با آب و صابون بشویید.

 

 

ترکیبات ژل موضعی ونوپلنت پروکتوژل (در هر 100 گرم):

 

مقدار

نام ترکیب

1 g

Escina

0.5 g

Zanthalene

4 U.I

Heparin

1 g

(Centella e.s. tit. 25%)

1 g

(Meliloto e.s. tit. 20%)

 

 
 

توصیه و هشدار ژل موضعی هموروئید ونوپلنت:


- این کرم فقط برای استفاده موضعی است .

- از تماس با چشم ها خودداری کنید و تنها بر روی پوست سالم استفاده نمایید.

- در صورت حساسیت به هریک از اجزای فرمولاسیون از مصرف آن خودداری کنید.

- در صورت وجود آسیب دیدگی و یا جراحت در محل استعمال از مصرف محصول خودداری کنید.

- پیش از مصرف در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
 
 

مشخصات کلی ژل ونوپلنت:

 
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • کد بهداشتی: 1593610698295313446
  • اندازه محصول: 30 گرم
  • بارکد: 931637591

 


 

هموروئید چیست؟

هموروید یا بواسیر عبارت است از سیاه رگ ‌های گشاد شده و واریسی در مقعد که ممکن است در مجرای مقعدی ایجاد شود و به دو حالت  داخلی‌ یا خارجی‌ بروز پیدا می کند. این عارضه، معمولا با درد و ناراحتی‌ و گاهی خون ریزی در هنگام دفع مدفوع همراه است. ژل هموروئید ونوپلنت پروکتوژل اسکولاپیوس درمانی جدید و موثر برای علایم هموروئید و همچنین رفع احساس ناراحتی و تحریک ناحیه مقعد است.


احتمالاً کلمه‌ی بواسیر یا هموروئید بسیار به گوش‌تان خورده است. این کلمه بسیاری از افراد را به یاد مشکلات جسمی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌‌هایشان در سنین پیری می‌اندازد، اما بر خلاف تصور عموم این بیماری از سنین جوانی شروع می‌شود. این اختلال خاموش ممکن است بدون بروز نشانه‌های واضحی در بدن فرد به وجود آید و حتی در صورت ظهور علایم نیز به دلیل جوانی و بی‌توجهی فرد به آن‌ها، سال‌ها از نظر فرد مخفی بماند.


بیماری بواسیر با نام علمی هموروئید به صورت تورم و التهاب مویرگ‌های موجود در خروجی دستگاه گوارش یعنی مقعد بروز می‌کند. دیواره‌ها‌ی درونی مقعد چهار سانتی‌متر انتهایی روده‌ی بزرگ به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی و عملکرد دریچه‌ای آن از رگهای بالشتکی با دیواره‌های حساس تشکیل شده است . مویرگ‌های بخش ‌انتهایی دستگاه گوارش که موظف به مراقبت از کانال مقعد هستند، در هنگام دفع مدفوع خشک دچار کشش و ملتهب خواهند شد. کشیدگی دیواره‌ی سیاهرگ‌ها با کاهش توان انقباضی مانع پمپاژ خون به سمت نواحی بالاتر و بازگشت آن به قلب می‌شوند. بنابراین هر عاملی که مانع بازگشت خون داخل این عروق مخرج به قلب شود سبب افزایش فشار داخل این سیاهرگهای دهانه مقعد شده و سبب گشاد شدن وپیچ در پیچ شذن این عروق خواهد شد که به آن بواسیر یا هموروئید گفته میشود.


به طور کلی بیماری بواسیر یا هموروئید در نیمی از افراد بالای ۵۰سال در جامعه شایع میباشد که فقط برخی از آنها دارای نشان و علامت میشوند، البته به این مفهوم نیست که جوان ترها در خطر ابتلا به این بیماری نباشند. دربین مردم جامعه افراد چاق، خانمهای باردار و حتی ورزشکاران و افرادی که نسبت به بلند کردن اجسام سنگین اقدام میکنند بیشتر از سایر مردم در خطر ابتلا به بواسیر یا هموروئید هستند.


هر حرفه‌ای دارای مزایا و معایب مربوط به خود است. کار بخش مهمی از زندگی هر کس است که می‌تواند حس خوبی از مؤفقیت را به ارمغان بیاورد. با این وجود نوع خاصی از مشاغل و عادت‌های غلط رفتاری در محیط کار نیز ممکن است به مشکلات غیر قابل پیش بینی منجر شود و بیماری همورئید یکی از آن‌ها است. به طور کلی، هر کاری که شامل موارد زیر باشد عامل خطر برای ابتلا به بیماری هموروئید محسوب می‌شود.

برخی از این موارد شامل:

- نشستن طولانی مدت

- ایستادن طولانی مدت

- فعالیت فیزیکی سنگین

- استرس و تنش بالا


 

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
برچسب ها: ژل هموروئید

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات