منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم | ترمیم زخم پوستی

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم | ترمیم زخم پوستی
ارسال غیر رایگان
ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم | ترمیم زخم پوستی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Rejuvasil-30-gr
  • وضعیت ارسال کالا: ارسال با هزینه اجباری
  • SKU: 2344
1,585,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

مشخصات ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم :

مؤثر در درمان زخم های کلوئید ، هیپرتروفیک ، زخم های ناشی از عمل های جراحی ، تروماتیک ، سوختگی ها
دارای ترکیباتی همچون Squalene وShark Oil , Emu Oil و ویتامین C جهت افزایش تأثیر گذاری در روند درمان

شرکت اسکار هیل با 23 سال سابقه درخشان در زمینه گسترش درمانهای پیشرفته غیر جراحی در درمان اثرات زخمها،در سال 1988 در ایالات متحده آمریکا تاسیس و پایه گذاری گردید.
تمام محصولات این شرکت در کشور آمریکا تولید و بسته بندی می شوند و دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا می باشند.

 

جهت مشاهده و خرید دیگر انواع محصولات ترمیم کننده پوست می توانید بر روی آن کلیک نمایید.


محصولات شرکت scar heal جزء بهترین و برترین محصولات حال حاضر دنیا در زمینه درمان انواع اثر زخم می باشند که با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در این محصولات و همچنین تخصصی بودن فعالیت شرکت اسکار هیل در این زمینه، هیچکدام از محصولات فعلی موجود در بازار از لحاظ کیفی قابلیت رقابت با محصولات شرکت اسکار هیل را ندارند.


ژلی با خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان اسکار می باشد که میزان اثربخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد. در حالی که مصرف نوارهای سیلیکونی بهترین شیوه برای درمان اثرات به جای مانده از زخم ها می باشد ولی بهتر است در نقاط در معرض دید مانند، صورت گردن و یا نقاطی مانند مفاصل که بیمار که جهت استفاده از این نوارهای سیلیکونی با مشکل مواجه می گردد، از ژل سیلیکونی رژواسیل استفاده گردد.


این ژل خواص درمانی بالاتری در مقایسه با هر ژل سیلیکونی دیگری دارد. برای افزایش اثربخشی این محصول روغن کوسه،دایمتیکون و فرم پایدار ویتامین C به ترکیبات این دارو اضافه شده است.
مطالعات زیادی ثابت کرده اند که محصولات سیلیکونی شرکت اسکار هیل بر روی انواع گوناگون جای زخم ها اثرات درمانی چشمگیری دارند و توصیه میشود در نقاط در معرض دید مانند صورت و یا نقاطی که بیمار در استفاده از نوارهای سیلیکونی مشکل دارد از این ژل به جای نوارهای سیلیکونی، استفاده شود.
انواع اثر زخمهایی که Rejuvasil بر روی آنها مؤثر میباشد عبارتند از:
کلوئیدها، اثر زخم ههای بسته ، زخم های جراحی، اثرات زخمهایی که بر اثر ضربه ایجاد شده اند ، اثر زخمهای سوختگی ، خطوط حاملگی و چاقی و اثرات بجای مانده از جوشهای پوستی

در دو سایز 10گرم و 30 گرم
ساخت آمریکا

 



مواد مؤثر ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم:


نرم کننده
Dimethicone Crosspolymer
سیکلومتریک
اسکالان
روغن شترمرغ
تقویت کننده بافت
ویتامین ها
سیلیکون
اسکالن (تقویت کننده پوست)
آنتی اکسیدان



هشدار مصرف ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم :


ترجیحا بهتر است در 3 ماه اول بارداری از ژل rejuvasil استفاده نگردد

 



نحوه مصرف ژل سیلیکونی رژواسیل اسکار هیل 30 گرم:


قبل از مصرف پوست ناحیه آسیب دیده را شستشو داده و خشک می نماییم سپس روزانه 3 بار ژل را بر روی اسکار ماساژ می دهیم. توجه شود که این ژل بر روی زخمهای باز و بخیه ها استفاده نشود و از برخورد این ژل به چشم و سایر بافتهای مخاطی خودداری گردد

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات