منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

ژل شوینده بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس 200 میلی | شوینده پوست حساس و خشک

ژل شوینده بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس
-22 %
ژل شوینده بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس 200 میلی | شوینده پوست حساس و خشک
  • موجودی: موجود
  • مدل: Dermal Focus Xeralia Ultra Rich Cleansing Gel - 200 ml
  • SKU: 1843
  • بارکد: 626956400021
318,200 تومان
408,000 تومان
اشتراک گذاری در :

ژل شوینده بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس Dermal Focus Xeralia Ultra Rich Cleansing Gel یک ژل شوینده بدن عالی برای پوست های خشک و بسیار خشک حساس است. ژل شوینده زرالیا اوترا ریچ درمال فوکوس به عنوان مراقبت بهداشتی پوست بدن فاقد صابون تولید شده و می تواند به خوبی پوست بدن را تمیز کند. این محصول با pH فیزیولوژیک پوست سازگار بوده و پوست را نرم و مرطوب می کند.

 

پاکسازی پوست اولین گام به سوی یک پوست سالم است. شست و شوی منظم پوست همچنین به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و باعث تقویت بازسازی پوست می شود. یک روتین پاکسازی ایده آل برای پوست های خشک به شما کمک می کند تا سد طبیعی پوست را با تامین چربی ها بازسازی نموده، پوست را مرطوب کرده در عین حال پوست را تسکین بخشید. این محصول باید دارای فرمول هایپو آلرژنیک، فاقد پارابن، بدون صابون، بدون گلوتن باشد و به آرامی حتی حساس ترین پوست ها را نیز تمیز و تغذیه نماید.

بهترین فرمول برای پوست های خشک و بسیار خشک حساس حاوی یک پایه تمیز کننده ضد خشکی با pH فیزیولوژیک است و در نتیجه باعث کاهش احساس خارش شده و برای پوست حس نرمتر و راحت تری ایجاد می شود.

 

یک محصول مناسب با ویژگی های فوق ژل شوینده زرالیا اولترا ریچ با ترکیبات موثر خود است. این محصول با ترکیبات ضد آلرژی خود برای پوست های حساس نیز بسیار مناسب است. عصاره کالندولا در ژل شوینده زرالیا اولترا ریچ استفاده شده که دارای خواص تسکین دهندگی، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ترمیم کنندگی پوست است.

همچنین عصاره مریم گلی نیز از جمله ترکیبات ژل بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس است که دارای خواص ضد چروک است. این عصاره گیاهی باعث کاهش چین و چروک و قرمزی پوست شده و پوست را جوان تر می کند. عصاره برگ پنیرک نیز ترکیب دیگری از زرالیا الترا ریچ است. خاصیت نرم کنندگی بالای این گیاه باعث افزایش نرمی پوست بدن میشود. همچنین این ماده دارای خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی پوست است.

ترکیب موثر بعدی زرالیا اولترا ریچ روغن نیائولی است. روغن نیائولی باعث تقویت پوست شده و دارای خاصیت احیا کنندگی پوست است. این روغن سبب رفع تحریکات پوستی مانند زخم ها، بریدگی ها و گزش حشرات می شود.

 

سایر محصولات مرتبط با حفظ پوست بدن را مشاهده کنید.

 

ژل شوینده بدن زرالیا اورلترا ریچ درمال فوکوس

به طور کلی ژل شوینده بدن زرالیا اولترا ریچ را می توان یک شوینده مناسب برای پوست بدن دانست که با ترکیبات خود پوست را نرم و مرطوب می کند. همچنین به دلیل عدم وجود مواد مضری چون گلوتن، پارابن و صابون این محصول برای پوست های حساس مناسب است. ژل شوینده بدن زرالیا درمال فوکوس در اندازه 200 میلی لیتری و بسته بندی تیوپی طراحی و تولید شده است.

 

 


 

مشخصات ژل بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس:

  • شوینده مناسب پوست خشک و خیلی خشک حساس
  • مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست
  • مناسب برای پوست های اگزمایی
  • با pH فیزیولوژیک و مناسب با پوست
  • فاقد صابون و پارابن
  • حاوی مواد موثر گیاهی

 

 

ژل بدن زرالیا درمال فوکوس


 

نحوه استفاده از ژل بدن زرالیا اولترا ریچ درمال فوکوس:

مخلوط ژل با آب را بصورت کف بر روی پوست مالیده و سپس آبکشی نمایید.

 


 

ترکیبات موثر ژل شوینده بدن اولترا ریچ درمال فوکوس:

عصاره کالندولا، عصاره مریم گلی، عصاره برگ پنیرک، روغن نیائولی

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

  • دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارمقدار: 200 میلی لیتری
کد بهداشتی5189541239685766
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6269564000213.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات