منو
سبد خرید شما

پودر کراتین و ویتامین سی اپکس 400 گرم | حاوی کراتین مونوهیدرات خالص

پودر کراتین و ویتامین سی اپکس
-3 %
پودر کراتین و ویتامین سی اپکس 400 گرم | حاوی کراتین مونوهیدرات خالص
  • موجودی: موجود
  • مدل: Apex Creatine + Vitamin C - 400 g
  • SKU: 3548
  • بارکد: 626197660053
1,044,100 تومان
1,076,400 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

پودر کراتین پلاس ویتامین ث اپکس Apex Creatine + Vitamin C یک ترکیب جدید از شرکت اپکس بوده که حاوی کراتین مونوهیدرات خالص به همراه ویتامین سی است. در هر سروینگ 5 گرمی در این محصول 5000 میلی گرم کراتین مونوهیدرات وجود دارد و 250 میلی گرم نیز ویتامین سی در این محصول گنجانده شده است که تامین کننده نیاز روزانه این ویتامین مهم می باشد. کراتین مونوهیدرات نه تنها افزایش دهنده میزان کراتین در عضلات می باشد بلکه خستگی را نیز به تاخیر انداخته و سرعت بازتوانی بعد از تمرین شدید را افزایش می دهد.

 

ویتامین ث، اثرات سو رادیکال های آزاد در بدن را از بین برده، ریسک ابتلا به بیماری ها را کاهش و سرعت بازتوانی به دنبال تمرین شدید را افزایش می دهد. همچنین این ویتامین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و برای حفظ سلامت پوست و مو نیز مفید است.  ترکیب این دو ماده می تواند اثرات مثبت زیادی بر روی عضلات و دیگر بخش های بدن به دنبال خواهد داشت.

 

در نتیجه کراتین و ویتامین C اپکس محصولی نوآورانه و کامل برای افزایش توده عضلات و افزایش توان به همراه اثرات مفید و مثبت ویتامین سی می باشد. این محصول در اندازه 400 گرمی و به شکل پودر طراحی شده است همچنین چندین طعم از این محصول شامل تمشک، بولبری و لیمو عرضه شده است. این محصول حاوی 80 سروینگ است. نحوه و میزان مصرف این محصول در ادامه توضیح داده خواهد شد.

برای مشاهده و خرید پروتئین وی کاله بر روی نام آن کلیک کنید.

 

 

پودر کراتین مونوهیدرات و ویتامین سی اپکس

 


 

فواید کراتین در عضلات:

کراتین ماده ای است که بسیاری از ورزشکاران برای عضله سازی و فرم دهی به بدنشان از آن استفاده می کنند.  کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در سلول های ماهیچه ای یافت می شود و به عضلات کمک می کند که در طول تمرینات شدید و بالا بردن وزنه ها بتوانند انرژی تولید کنند و همچنین مصرف کراتین به عنوان مکمل در بین بدنسازان و قهرمانان برای افزایش وزن ماهیچه ها، افزایش قدرت و بهتر انجام دادن تمرین ها بسیار مهم است.

از لحاظ شیمیایی، کراتین با آمینو اسید شباهت بسیار زیادی دارد و بدن شما می تواند از آمینو اسید گلاسین و آرژنین این ماده را تولید کند. عوامل زیادی روی ذخیره کراتین موثر است که شامل گوشت مصرفی، تمرین، میزان توده عضلانی و سطوح هورمون هایی مثل تستوسترون می باشد. تقریبا 95 درصد از کراتین موجود در بدن در ماهیچه ها به شکل فسفروکراتین ذخیره می شوند و 5 درصد دیگر نیز در مغز، کلیه و کبد یافت می شوند.

 

 افزایش تولید انرژی با مصرف کراتین:

آدنوزین تری فسفات (ATP) شکل بسیار ابتدایی از انرژی در سلول‌ها است که نقش اساسی در متابولیسم و عملکرد عضلات دارد. ATP را تنها برای مدت 8-10 ثانیه در ورزش با شدت بالا می توان ذخیره کرد. پس از آن ، بدن باید ATP جدید برای فعالیت بدن تولید کند.

در هنگام انجام ورزش با حداکثر شدت، ATP بیشتری در هر ثانیه نسبت به مقداری که بدن به طور معمول تولید می‌کند، نیاز است. این یکی از دلایلی است که شما فقط می‌توانید چند ثانیه با حداکثر سرعت حرکت کنید چرا که انرژی ATP بدن شما به‌راحتی تمام می‌شود.

مکمل‌های کراتین باعث افزایش ذخایر فسفوکراتین بدن می‌شوند که برای تولید ATP جدید در طول ورزش با شدت بالا، استفاده می‌شود. در واقع، فقط 6 روز لود کراتین همراه با یک دوز نگهدارنده 2 گرم در روز می‌تواند عضلات را به طرز چشمگیری افزایش دهد. پس از آن کراتین اضافی در عضلات شما می‌تواند برای تولید ATP استفاده شود و مقدار کمی انرژی اضافی را قبل از ایجاد خستگی فراهم کند.

 

همچنین کراتین باعث افزایش میزان هورمون IGF-1 (هورمون کلیدی برای رشد عضلات) می شود. این تغییرات باعث ایجاد چند فرآیند جدید می شود که منجر به تشکیل پروتئین‌های جدید و سپس ایجاد توده عضلانی جدید می‌شود.

کراتین همچنین باعث کاهش تحلیل عضلانی شده و فرد می تواند عضلات خود را در طول تمرین حفظ کند که این امر ممکن است در طولانی‌مدت باعث افزایش میزان عضله شود.

یکی دیگر از مزایای طولانی‌مدت استفاده از کراتین، توانایی انجام تمرینات با تکرارهای بیشتر و یا سنگین‌تر کردن وزنه‌های تمرینی، در هر جلسه از تمرین است. اگرچه ممکن است این تفاوت در یک هفته قابل مشاهده نباشد اما مقدار کل وزنه های زده شده در برنامه تمرینی فرد، یک عامل کلیدی در افزایش عضلانی در طولانی مدت است.

 

مکمل کراتین خالص

 


 

مشخصات مکمل کراتین + ویتامین C اپکس:

  • تقویت عضلات و افزایش توان عضلات
  • افزایش حجم عضلات
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه وجود ویتامین سی
  • حاوی کراتین مونوهیدرات خالص
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • حاوی 250 میلی گرم ویتامین ث
  • کمک به افزایش رشد عضلات

 

 


 

نحوه مصرف پودر کراتین و ویتامین سی اپکس:

دو بار در روز و هر بار 5 گرم مصرف شود. در روزهای تمرین وعده اول 30 دقیقه قبل از تمرین و وعده دوم بلافاصله پس از تمرین مصرف شود.

به منظور تاثیر بیشتر هر وعده از محصول با یک پیمانه از دکستروز (25 گرم) و یا قندهای ساده (15 گرم) مصرف شود.

 

 


 

ترکیبات مکمل کراتین مونوهیدرات و ویتامین سی اپکس (در هر 5 گرم):

 

نام ترکیب

مقدار

Creatine Monohydrate

5000 mg

Vitamin C

250 mg

Protein

0

Carbohydrate

0

Fat

0

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف کراتین اپکس:

  • در دوران بارداری، شیردهی و اشخاصی که اختلالات متابولیسمی دارند یا هر داروی دیگری استفاده می نمایند قبل از مصرف این فرآورده با پزشک و داروساز مشورت نمایند.
  • این فرآورده، جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی باشد.
  • این محصول برای افراد بیشتر از ۱۸ سال سالم می باشد.
  • بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید.

 

مشخصات کلی
مقدارپودر: 400 گرم
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی70123011010003
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6261976600531

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات