منو
سبد خرید شما

مراقبت دست و ناخن

مراقبت دست و ناخن
لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم Hydroderm No More Bite یک محصول مناسب جهت جلوگیریاز جویدن ناخن ها و پوست اطراف آن است. به لطف فرمول تلخ و ماندگاری که دارد، لاک بازدارنده جویدن ناخن هیدرودرم به عنوان یک لاک موثر ناخن جویدن برای کسانی که به دنبال ترک این عادت هستند عمل می کند. علاوه بر این، هنگامی ..
113,700 تومان 119,700 تومان
محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم Hydroderm Nail Strengthener یک ترکیب فوق العاده برای افزایش استحکام و مقاومت ناخن هاست. محلول تقویت کننده ناخن هیدروم یک محافظت کننده و ترمیم کننده ناخن های شکننده است که باعث افزایش مقاومت و همچنین افزایش انعطاف پذیری ناخن ها می شود.این خواص ترمیم از ترکیبات محلو..
160,200 تومان 168,700 تومان
کرم ترمیم کننده ناخن رینکون Rinkon Nail Repair Cream کرم تقویت کننده ناخن ها از محصولات رینکون است. کرم ترمیم کننده ناخن رینکون حاوی ترکیبات موثر جهت افزایش استحکام ناخن ها و همچنین مواد تغذیه کننده برای افزایش سلامت ناخن ها است.  کرم ترمیم کننده ناخن رینکون بر پایه ترکیبات گیاهی و..
152,500 تومان 203,300 تومان
مشخصات کرم دست 4 در 1 اریکه :مناسب انواع پوست دست ایجاد لطافت به پوست دست دارای خاصیت ضد چروک پوست دارای عملکرد 4 گانه برروی پوست تغذیه کننده و بازسازی کننده پوست  مرطوب کننده و نرم کننده پوست دست ایده آل استفاده پوست خشک و خیلی خشک دست دارای فرمولاسیونی با جذب سریع و بدون ..
413,800 تومان 459,800 تومان
کرم دست آلوئه ورا اسکین شیک Skin Chic Aloe Vera Hand Cream محصولی برای محافظت از پوست دست از محصولات اسکین شیک ایران است. کرم دست آلوئه ورا اسکین شیک حاوی ماده موثره آلوئه ورا برای محافظت از پوست دست و جلوگیری از خشکی و ایجاد رطوبت کافی در پوست دست است.  عصاره آلوئه ورا اسکین شیک، ..
123,100 تومان 164,200 تومان
کرم دست روشن کننده و ضد چروک اسکن اسکین:کرم دست اسکن اسکین Scan Skin Hand Cream یک کرم روشن کننده، مرطوب کننده و ضد چروک پوست دست است. پوست دست شاید به دلیل برخورد با اجسام مختلف بیشتر در معرض آسیب و خشکی قرار گیرد. بنابراین حفاظت از پوست دست بسیار مهم است. کرم دست اسکن اسکین حاوی عوامل آنتی اکس..
196,700 تومان 252,200 تومان
کرم دست شی باتر اسکین شیک Skin Chic Shea Butter Hand Cream یک کرم دست مرطوب کننده از محصولات برند اسکین شیک است. کرم دست اسکین شیک از لاین شی باتر برند اسکین چیک است که به طور اختصاصی برای پوست های خشک و خیلی خشک طراحی شده است و این کرم نیز حاوی ترکیباتی برای از بین بردن خشکی پوست دست و همچنین که به..
123,100 تومان 164,200 تومان
کرم دست درمولیو:کرم دست و ناخن درمولیو Dermolive Hand & Nails Cream، مناسب برای پوست دست و اطراف ناخن است که این قسمت را در برابر عوامل محیطی محافظت می کند. کرم دست درمولیو با خاصیت مرطوب کننده و ضد التهابی خود باعث رفع موثر خشکی و ترک های اطراف ناخن می شود و نرمی و لطافت را برای پوست دست به..
152,000 تومان 168,900 تومان
کرم دست و ناخن پوست خشک دنیور Danior Hand & Nail Cream یک فرآورده تخصصی برای پوست دست و ناخن از محصولات دنیور است. کرم دست و ناخن دنیور به طور تخصصی برای پوست های نرمال تا خشک طراحی و فرموله شده است تا بتواند به خوبی رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و پوست و ناخن را تغذیه کند.   ..
226,900 تومان 302,500 تومان
کرم دست و ناخن سیکاسل لایسل | ترمیم کننده و مرطوب کننده دست و ناخن کرم دست و ناخن سیکاسل لایسل | ترمیم کننده و مرطوب کننده دست و ناخن
جدید -30 %
کرم دست و ناخن سیکاسل لایسل Liesel Hand & Nail Cicasel Cream یک کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده برای پوست دست و ناخن ها از محصولات لایسل می باشد. کرم دست و ناخن سیکاسل لایسل مناسب برای استفاده برای انواع تایپ های پوستی است و می تواند با ترکیبات خود باعث افزایش استحکام ناخن ها و جلوگیری از خشکی و ش..
121,800 تومان 174,000 تومان
کرم دست و ناخن ویتامین ای اسکین شیک Skin Chic Vitamin E Hand & Nail Cream یک کرم مرطوب کننده اختصاصی برای دست و ناخن از محصولات اسکین شیک است. کرم دست و ناخن ویتامین ای اسکین شیک مناسب برای انواع پوست هاست و این کرم در لاین تخصصی ویتامین ای از برند اسکین شیک قرار دارد.  ترکیب ا..
94,800 تومان 126,500 تومان
کرم مرطوب کننده دست درماتیپیک Dermatypique Moisturizing Hand & Nail Cream یک کرم فوق العاده از سری محصولات برند درماتیپیک برای مرطوب نگه داشتن پوست دست و ناخن است. کرم دست مرطوب کننده درماتیپیک با یک ترکیب نوآورانه و ترکیبات مرطوب کننده قوی خود باعث آبرسانی عمقی به پوست دست شده و پوست بسیار خشک ..
151,800 تومان 159,800 تومان
کرم ترمیم کننده ناخن اریکه
ناموجود
مشخصات کرم ترمیم کننده ناخن اریکه :تقویت کننده و محافظت کننده ناخن ها مناسب ناخن های شکننده و ترک خورده بازسازی کننده ناخن بواسطه دارا بودن روغن بادام شیرین تغذیه کننده و بازسازی کننده پوست اطراف ناخن بواسطه دارا بودن آلوئه ورا مرطوب کننده و ایجاد استحکام سطح ناخن با استفاده مستمر بوا..
32,200 تومان
کرم دست وایت آبجکتیو بایودرما | روشن کننده و  ضد لک پوست
ناموجود
مشخصات کرم دست وایت آبجکتیو بایودرما :همراه با عوامل ضد آفتاب SPF19 روشن کننده و ضد لک دست مرطوب کننده و محافظ مناسب انواع پوست 50 میلی لیتر ساخت فرانسهکرم دست وایت آبجکتیو بایودرما علاوه بر خاصیت ضد لک و روشن کننده، رطوبت رسان و محافظ نیز می باشد. این محصول جهت مهار ..
119,000 تومان
کرم رفع تیرگی و لک های پوست دست فیس دوکس 50 میلی لیتر
ناموجود
 کرم رفع تیرگی و لک های پوست دست فیس دوکس کرم رفع تیرگی و لک های پوست دست فیس دوکس حاوی مواد روشن کننده و جوان کننده مانند آلفا آربوتین طبیعی، مخلوطی از پپتید های متعدد، گلوتاتیون و ویتامین C و سولفورفان می باشد که به فرم انکپسوله لیپوزومال تهیه شده است.کرم پیگمازوم دست فیس دوک..
27,500 تومان
کرم مراقبت از دست و ناخن لانژه
-6 % ناموجود
مشخصات کرم مراقبت از دست و ناخن لانژه :غیر چرب (بدون باقی گذاشتن اثر چربی بر روی پوست) مناسب برای پوست های نرمال تا خشک مرطوب کننده و نرم کننده تسکین دهنده پوست دست تغذیه بافت پوست دست افزایش انعطاف پذیری و شفافیت و روشن شدن پوست دست تغذیه کننده و ضخیم کننده ناخن ها افزایش انعطا..
185,000 تومان 196,000 تومان
نمايش 1 تا 16 از 17 (2 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات