منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

مکمل دوران بارداری و شیردهی

مکمل دوران بارداری و شیردهی
ساشه شیر افزای لاکتودین دینه Dineh Lactodin Sachets یک ساشه طبیعی و یک شیرافزای گیاهی برای مادران در دوران شیردهی است. شیر افزای لاکتودین دینه حاوی عصاره های گیاهی و طبیعی برای افزایش شیر مادران در دوران شیردهی است. ساشه شیرافزای لاکتودین دینه حاوی عصاره گالگا، عصاره مالت، فسفات کلسیم و اسانس رازیان..
42,700 تومان 45,000 تومان
کپسول ژلاتینی پریگمام ویتالی تون:با توجه به اینکه در دوران بارداری جنین در حال رشد و تکامل سریع است کمبود ریز مغذی ها میتواند اثر بسزایی بر متابولیسم و میزان رشد جنین و همچنین حفظ سلامتی مادر داشته باشد بنابراین نیازهای تغذیه ای در دوران بارداری به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. مکمل پرینا..
329,900 تومان 384,100 تومان
سافت ژل پریناتال پلاس دی اچ ای ویواتیون Viva Tune Prenatal +DHA یک مکمل مولتی ویتامین برای دوران بارداری و شیردهی است. کپسول پریناتال پلاس دی اچ ای ویواتون علاوه بر تامین مواد مغذی نظیر ویتامین ها و مواد معدنی، به صورت افزوده حاوی DHA می باشد. DHA اسید چرب غیر اشباع است که برای رشد و تکامل مغز بسیار..
245,900 تومان 351,100 تومان
قرص آهن رئول آلتون Alltone Reol Tablets مکمل حاوی آهن المنتال رئولین می باشد که از بدن در برابر کم خونی ناشی از فقر آهن محافظت کرده و باعث جذب بهینه آهن در بدن می شود.  در هر قرص آهن رئول آلتن 18 میلی گرم آهن المنتال رئولین (منظور از آهن المنتال در واقع مقدار کل آهن موجود قابل جذب در یک مکمل اس..
168,900 تومان 188,000 تومان
قرص اکتی ناتال ابیان فارمدقرص اکتی ناتال ابیان فارمد یکی از بهترین مولتی ویتامین های دوران بارداری و شیردهی می باشد. اکتی ناتال تمامی نیازهای تغذیه ای بانوان باردار و شیرده را تامین می‌کند. این محصول ترکیباتی متناسب با احتیاجات تغذیه‌ای مادر و جنین در تمام دوران بارداری دارد. ..
172,900 تومان 228,900 تومان
قرص مولتی پری ناتال نکستایل ویتامینز Nextyle Multi Prenatal مولتی ویتامین بارداری و شیردهی است. قرص مولتی پریناتال نکستایل ویتامینز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن مادران در دوران بارداری و شیردهی کمک می کند. همچنین این ترکیبات مفید موجود در مولتی پری ناتال نکستایل ویتامینز به رشد جنی..
179,900 تومان 340,000 تومان
قرص و کپسول پرینامکس دیورینگ پرگننسی یوروویتال | مخصوص دوران بارداری قرص و کپسول پرینامکس دیورینگ پرگننسی یوروویتال | مخصوص دوران بارداری
زود مصرف -54 %
رشد و سلامت جنین به سلامت و وضعیت تغذیه مادر قبل از بارداری و در دوران بارداری بستگی زیادی دارد.  رژیم غذایی مادر باردار باید از نظر کمیت و کیفیت حاوی تمام مواد غذایی لازم برای مادر و جنین باشد، چرا که کمبود این مواد در دوران بارداری، جنین را در معرض بیماری ها و مشکلات رشد و تکامل قرار می ..
399,900 تومان 872,000 تومان
قرص ویتامین ب۶ یوروویتال Eurhovital Vitamin B6 مکمل جدیدی حاوی ویتامین ب۶ از سری محصولات برند یورو ویتال است. قرص ویتامین B6 یوروویتال در هر قرص خود حاوی 40 میلی گرم ویتامین ب 6 می باشد که می تواند کمبود این ویتامین مهم در بدن شما را جبران کرده و نیاز روزانه شما به این ویتامین مهم را تامین نماید. ..
69,900 تومان 104,700 تومان
قرص پرگناکر ویتابیوتیکس:قرص پرگناکر یک محصول تخصصی و هماتینیک در دوران بارداری است که علاوه بر دارا بودن آهن و اسید فولیک، سایر ریز مغذی های مورد نیاز در این دوران را تامین کرده و سبب سلامت مادر و جنین در این دوران شده و از تولد نوزادهای نارس جلوگیری می کند. استفاده از این مکمل در دوران بارداری ..
192,900 تومان 228,900 تومان
قرص پریناویت دیورینگ پرگننسی آپوویتالقرص پریناویت دیورینگ پرگننسی آپوویتال رژیمی غذایی حاوی امگا 3 ، انواع ویتامین ها و املاح معدنی مناسب برای دوران بارداری بانوان می باشد. تامین کننده انرژی و حفاظت از سلول های مادر و جنین در برابر آسیب رادیکالهای آزاد ناشی از استرس و آلودگی می باشد. از جمله کار..
378,900 تومان 457,800 تومان
قرص کوالی فول دکتر گیل Dr.Gil Qualifol Tablets مکمل فولات از محصولات برند دکتر گیل است که حاوی فرم فعال اسید فولیک است. قرص کوالی فول دکتر گیل یک مکمل مناسب برای تامین فولات مورد نیاز بدن است. این نیاز بدن به خصوص در دوران بارداری به یک نیاز اساسی و ضروری تبدیل می شود. قرص کوالی فول دک..
148,900 تومان 160,200 تومان
قرص کوالی فول پلاس دکتر گیل Dr.Gil Qualifol Plus Tabs یک مکمل حاوی اسید فولیک و ید است که برای رشد سیستم عصبی و تکامل سیستم عصبی جنین در بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. قرص کوالی فول پلاس دکتر گیل مناسب برای رشد سیستم مغزی و عصبی جنین است و یک مکمل مهم در دوران بارداری است.هر قرص کوالی فول پل..
71,400 تومان 76,800 تومان
قرص یدوناتال ایکس مارت Xmart Iodonatal یک مکمل با عملکرد مناسب برای تامین مواد ضروری دوران بارداری از محصولات ایکس مارت است. یدوناتال ایکس مارت حاوی ترکیباتی است که هر خانمی در دوران بارداری به آن نیاز دارد. یدوناتال به رشد بهتر جنین در دوران بارداری کمک می کند و به داشتن فرزندی سالم تر کمک می کند.&..
219,900 تومان 285,500 تومان
قطره فولیمکس:قطره فولیمکس Folimax Drops، حاوی اسید فولیک است. اسید فولیک یا ویتامین ب 9 از جمله ویتامین های گروه B و محلول در آب می باشد. قطره اسید فولیک فولیمکس ۴ عملکرد مهم در بدن ایفا می کند. در درجه اول اسید فولیک می تواند کم خونی را بهبود بخشد. اسید فولیک برای بارداری بسیار مهم است و از جمل..
119,900 تومان 128,000 تومان
 قطره شیر افزای گل دارو: قطره شیر افزای گل دارو با ترکیبات گیاهی و موثر خود باعث افزایش شیر مادران می شود. قطره شیرافزای گل دارو حاوی عصاره رازیانه، شوید، زیره سبز، شنبلیله می‎باشد. مواد موثره گیاهان موجود در فرمولاسیون این محصول ترشح شیر را تحریک می‎نمایند.  ..
77,200 تومان 78,800 تومان
پودر لیدی میل فاسکا 400 گرم | مخصوص خانم های باردار و شیرده
ارسال غیر رایگان
مشخصات لیدی میل فاسکا مخصوص خانم های باردار و شیرده :فراهم سازی آهن جهت رشد جنین و پیشگیری از کم خونی مادر پیشگیری از زایمان زودرس و جلوگیری از پوکی استخوان مادر کاهش احتمال اضطراب و افسردگی مادر پس از زایمان کمک به تکامل سیستم اعصاب مرکزی جنین و نوزاد در چهار طعم موزی، کاکائویی، توت ..
155,000 تومان
نمايش 1 تا 16 از 42 (3 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات