منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قطره گیاهی شیر افزا گل دارو 30 میلی | کمک به افزایش شیر مادر

قطره گیاهی شیر افزا گل دارو 30 میلی
-2 %
قطره گیاهی شیر افزا گل دارو 30 میلی | کمک به افزایش شیر مادر
  • موجودی: موجود
  • مدل: Goldaru Shirafza Herbal Drop - 30ml
  • SKU: 00000231
77,200 تومان
78,800 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

 

قطره شیر افزای گل دارو:

 

قطره شیر افزای گل دارو با ترکیبات گیاهی و موثر خود باعث افزایش شیر مادران می شود. قطره شیرافزای گل دارو حاوی عصاره رازیانه، شوید، زیره سبز، شنبلیله می‎باشد. مواد موثره گیاهان موجود در فرمولاسیون این محصول ترشح شیر را تحریک می‎نمایند.

 

 

اثر فارماکولوژی قطره شیرافزا:

مواد موثره گياهان موجود در فرمولاسيون شيرافزا بطور سينرژيستيک ترشح شير را تحريک می نمايند. امروزه توصيه شده است که علاوه بر رعايت رژيم غذائی در مادر شيرده گياهانی مانند رازيانه، زيره سبز، شنبليله وشويد به رژيم غذائی مادر اضافه شود. گزارش شده است که شنبليله يک گياه محرک اشتها بوده که مي تواند 2 عمل را در فرآورده شيرافزا انجام دهد. ترشح شير را زياد مي کند و اشتهای مادر را برای تامين احتياجات تغذيه‌ای افزايش مي دهد.

 

گزارشات متعددی نيز اثر افزايش دهنده شير رازيانه، شنبليله، زيره سبز و شويد را به اثبات رسانيده‌اند . آنتول موجود در گياه رازيانه دارای خاصيت استروژنی است که موجب تحريک ترشح شير شده  و همچنين خروج شير را نيز تسهيل می کند. ثابت شده است که آنتول موجود در گياه رازيانه ميزان کلی ترشح شير را افزايش مي‌دهد.

 

نحوه اثرآن بدين ترتيب است که به علت شباهت ساختاری آنتول با کاتکولامين, بادوپامين که يک کاتکولامين است رقابت مي کند. دوپامين ترشح پرولاکتين يعنی هورمون محرک ترشح شير را مهار مي کند و رقابت آنتول با دوپامين موجب از بين رفتن اثر وقفه‌ای دوپامين روی ترشح شير مي شود و در نتيجه ميزان ترشح شير را بمقـــدار قابل ملاحظــه ای افزايش مي دهد. مواد موثره گياه شنبليله مـانند فـلاونوئيـد ها (فيتـو استـروژن ها) که در تنظيـم توليـد هورمون‌ها مؤثرند دارای خاصيـت محرک ترشح شـير بوده و اين اثر به علت ترشح پرولاکتين مي باشد. علاوه بر مواد فوق الذکر، زيره سبز دارای خاصيت محرک ترشح شير است و مصرف آن در زنان شيرده موجب افزايش ترشح شير مي شود. فرآورده های شيرافزا دارای خاصيت ضد نفخ نيز می‌باشند که اين اثر مربوط به آلکالوئيدهای موجود درآنها است.

 

از طريق شير مادر مقدار ناچيزی از اين مواد موثره وارد  دستگاه گوارش طفل  شيرخوار مي‌ شود  و نفخ ودرد معده که به علت تجمـع گاز بوجـود می آيد را برطـرف مي سـازد. مطالعـات بالينـی نيز به اثبـات رسانيده‌اند که فرآورده شيـر افزا ترشـح شيـر را افزايـش مي‌دهد (منبع: وبسایت گل دارو)

 

 


 

مشخصات قطره شیرافزای گل دارو:

  • افزایش دهنده ترشح شیر در مادران شیرده
  • محرک ترشح شیر مادر
  • حاوی ترکیبات گیاهی

 

 


 

نحوه مصرف قطره گیاهی شیرافزا گل دارو:

روزانه 3 نوبت، هرنوبت 20-30 قطره در یک فنجان آب سرد با کمی قند بعد از غذا میل شود.

 

 


 

ترکیبات قطره شیرافزا گل دارو (در 30 میلی لیتر):

هر30 ميلی ليتر قطره شيرافزا محتوی عصاره هيدروالکليک مخلوط گياهان زيراست:

عصاره رازيانه (Foeniculum vulgare) %50

عصاره زيره سبز (Cuminum cyminum) %20

عصاره شنبليله (Trigonella foenum-graecum) %20

عصاره شويد (Anethum graveolens) %10

 

 


 

توصیه و هشدار و عوارض شیر افزای گل دارو مصرف:

  • افراد حساس نسبت به گیاهان نباید مصرف کنند
  • به دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارقطره: 30 میلی لیتر
سن مصرفبزرگسالان
جنسیت مصرفبانوان
کشور سازندهایران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات