منو
سبد خرید شما

قطره مولتی ویتامین پدیابست | حاوی انواع ویتامین مورد نیاز برای نوزادان

قطره مولتی ویتامین پدیابست
قطره مولتی ویتامین پدیابست
قطره مولتی ویتامین پدیابست
-3 %
قطره مولتی ویتامین پدیابست
قطره مولتی ویتامین پدیابست
قطره مولتی ویتامین پدیابست
قطره مولتی ویتامین پدیابست | حاوی انواع ویتامین مورد نیاز برای نوزادان
  • موجودی: موجود
  • مدل: Pedia Best Multivitamin Orange Flavor 30 ml
  • SKU: 1479
  • بارکد: 626965960004
110,900 تومان
114,400 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

قطره مولتی ویتامین پدیا بست:

قطره مولتی ویتامین پدیابست برای تامین ویتامین های مورد نیاز نوزادان تازه به دنیا آمده تا دو سالگی طراحی و تولید شده است. این مولتی ویتامین حاوی ویتامین ها آ، ویتامین د۳، ویتامین ای، ویتامین ب۱، ب۲، ب۳، ب۵، ب۶،‌ ویتامین ب ۱۲ و اسید فولیک و ویتامین سی می باشد. تمام ویتامین های مورد استفاده در این محصول با دقت به نیاز این رده سنی انتخاب و عرضه شده است. با استفاده از سرنگ مدرج قطره مولتی ویتامین پدیابست، روزانه 1 میلی لیتر از این قطره را برای تامین ویتامین ها، به کودک بدهید. این محصول با طعم پرتقال و سرنگ مخصوص بلع را برای نوزادان آسانتر کرده است.

 

خرید قطره مولتی ویتامین پدیا بست برای کودکان در داروکالا

 


 

اهمیت مولتی ویتامین در کودکان:

اگر به رشد کودک خود اهمیت می دهید و می خواهید فرزند سالمی داشته باشید ویتامین ها را فراموش نکنید. البته منظور از این جمله استفاده از غذاهای طبیعی برای دریافت ویتامین ها و مواد معدنی است مگر در مواردی که به تشخیص پزشک، کودک نیاز به مصرف مکمل ها داشته باشد.

 

یکی از راهکارهای عمده برای پیشگیری و کنترل کمبود ریزمغذیها درکودکان ، مکمل یاری است. متخصصان کودک مصرف مولتی ویتامین های روزانه و مکمل های معدنی را برای کودکانی که در عادات خود به دسته های غذایی زیر تقسیم شده اند توصیه می کنند.

  •  کودکانی که به طور مرتب و برنامه ریزی شده از وعده های غذایی که در آنها مواد تازه استفاده شده نمی خورند.
  •  کودکان بد غذا که لب به هر غذایی نمی زنند.
  •   کودکانی که با بیماری های مزمن مانند آسم یا مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند. به خصوص اگر این کودکان دارو مصرف می کنند و تحت درمان هستند. در این شرایط قبل از استفاده از داروهای خوراکی مکمل با پزشک معالجش مشورت کنید.
  •  کودکانی که در باشگاه ها ورزش می کنند.
  •   کودکانی که عاشق فست فود هستند و از این نوع غذاها زیاد می خورند.
  •   کودکانی که تحت نظر پزشک رژیم دارند. به طور مثال این کودکان اگر تنها سبزیجات مصرف می کنند باید از مکمل های آهن استفاده کنند و اگر لبنیات از وعده های غذاییشان حذف شده باید مکمل کلسیم در روز مصرف کنند.
  •  کودکانی که نوشیدنی های حاوی کربنات مانند نوشابه زیاد مصرف می کنند. فراموش نکنید این قبیل نوشیدنی ها باعث می شود ویتامین ها و املاح معدنی از بدن دفع شوند.

 


ویتامین های ضروری برای کودکان:

ویتامین A :  این ویتامین در رشد و تکامل کودک تاثیر زیادی دارد و همچنین در ترمیم استخوان ها، بافت های پیوندی پوست، بینایی و سیستم ایمنی بدن نقش به سزایی بازی می کند. این ویتامین در شیر، پنیر، تخم مرغ و سبزیجاتی که زرد و نارنجی رنگ هستند مانند هویج، سیب زمینی و کدو حلوایی وجود دارد.


زینک : زینک یا روی یکی از املاح معدنی در بدن است که پس از آهن فراوان ترین ریزمغذی است. این ماده مهم در ساخت و ساز سلول ها و ترمیم بافت ها نقش دارد و به همین دلیل یکی از نقش های اصلی آن تقویت سیستم ایمنی است. علاوه بر آن روی در ترمیم بافت های پوستی نیز دخیل است و استفاده از ان موجب شادابی پوست می شود. کمبود روی بر ریزش مو اثر گذاشته و آن را بیشتر می کند بنابراین باید برای درمان ریزش مو میزان روی در بدن را به حد متعادل رساند. علاوه بر این روی در افزایش اشتها نیز موثر است و برای کودکانی که تمایلی به خوردن غذا ندارند می توان از مکمل آن استفاده کرد. یکی دیگر از اثرات روی افزایش قد در سنین رشد است.


ویتامین B: اعضای خانواده ویتامین B  ویتامین های ب2، ب3، ب6 و ب 12 هستند که تمامی آنها در سوخت و ساز مناسب بدن، تولید انرژی، گردش خون و سیستم عصبی تاثیر مناسبی دارند. بهترین منابع غذایی برای این دسته ویتامین ها گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، پنیر، لوبیاها، سویا و دانه های آجیل مانند پسته هستند.


ویتامین C: این ویتامین برای داشتن ماهیچه های قوی و سالم، بافت های عضلانی و پوست ضروری است. این ویتامین را می توان در خانواده مرکبات، توت فرنگی، کیوی، گوجه فرنگی و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی پیدا کرد.


ویتامین D : این ویتامین برای قوی کردن استخوان ها و دندان ها و کمک به بدن برای جذب کلسیم بسیار مناسب است. شیر و دیگر لبنیات ها، زرده تخم مرغ و روغن ماهی منابع خوبی برای این ویتامین هستند اما بهترین منبع برای ویتامین D نور آفتاب است.


کلسیم:  برای داشتن استخوان های قوی و کمک به رشد کودک کلسیم بسیار مهم است. شیر، پنیر، ماست وآب پرتغال بهترین منابع برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن هستند.

 

ویتامین E: یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند. ویتامین ای سیستم ایمنی را تقویت کرده و بدن را در مقابله با میکروب‌ها یاری می‌رساند.


آهن: برای داشتن ماهیچه های قوی و سالم و گلبول های قرمز خون باید آهن مورد نیاز بدن تامین شود. مصرف آهن نه تنها برای کودکان بلکه بزرگسالان به خصوص در زمان عادت ماهیانه در دختران و زنان نیز توصیه می شود. آهن در گوشت گاو و دیگر گوشت های قرمز، بوقلمون، اسفناج، آلو بخارا و  لوبیا ها وجود دارد.

 


 

مشخصات قطره مولتی ویتامین پدیا بست:

  • رشد و شکل گیری و نگهداری استخوان ها
  • تقویت قدرت جسمانی
  • حاوی ویتامین های ضروروی برای کودکان
  • تقویت سیستم ایمنی به واسطه وجود ویتامین ث
  • رفع کمبود ویتامین های مورد نیاز در رده سنی کمتر از دو سال

 


 

نحوه مصرف مولتی ویتامین پدیابست:

اطفال زیر 2 سال: روزانه 1 میلی لیتر

قبل از استفاده، قطره را به خوبی تکان دهید.

 


 

ترکیبات قطره مولتی ویتامین پدیا بست (در هر 1 میلی لیتر):

عنوان

مقدار

Vitamin A

1500 IU

Vitamin D3

400 IU

Vitamin E

5 IU

Vitamin B1

0.5 mg

Vitamin B2

0.6 mg

Vitamin B3

8 mg

Vitamin B5

1.7 mg

Vitamin B6

0.4 mg

Vitamin B12

1.5 mcg

Folic Acid

65 mcg

Vitamin C

35 mg

 


 

توصیه و هشدار مصرف قطره مولتی ویتامین پدیابست:

  • این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نیست.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی توسط پزشک متخصص تجویز شود.
  • فرآورده را حداکثر تا یک ماه پس از باز شدن در آن مصرف نمایید.
  • پس از باز کردن محصول در یخچال نگهداری شود.
  • محصول را درون جعبه و دور از نور و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. از یخ زدگی محافظت شود.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • در صورت استفاده از سایر داروها و یا سایر مکمل های رژیمی – غذایی با پزشک مشورت شود
  • در صورت وجود هر گونه حساسیت نسبت به فرآورده و اجزاء آن از مصرف محصول خودداری شود.
مشخصات کلی
مقدارقطره: 30 میلی لیتر
سن مصرفمناسب برای اطفال کمتر از 2 سال
کد بهداشتی8106107622838799
کشور سازندهایران (تحت لیسانس پرتغال)
بارکد6269659600045
سایر توضیحاتبا طعم پرتقال همراه با سرنگ مخصوص مدرج

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات