منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی | 30 عدد | تقویت مفاصل و استخوان

قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی | 30 عدد | تقویت مفاصل و استخوان
-18 %
قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی | 30 عدد | تقویت مفاصل و استخوان
  • موجودی: موجود
  • مدل: Natures Only Supracal D Tablet
  • SKU: 3076
141,900 تومان
172,500 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

پوکی استخوان یک مشکل جدی در سلامت عمومی است که می تواند منجر به عوارض قابل توجهی شود. برای جلوگیری از شکستگی و شکنندگی ، تشخیص و درمان این بیماری در مراحل اولیه ضروری است زیرا می تواند باعث ناتوانی شدید و کاهش کیفیت زندگی شود. چندین مطالعه بالینی نشان داده اند که مکمل های کلسیم ، ویتامین D ، منیزیم و روی علاوه بر کاهش گردش استخوان ، باعث بهبود معنی داری در استخوان می شوند. بنابراین ، مصرف این مکمل ها نقش مهمی در پیشگیری و درمان پوکی استخوان دارد.

 

ویژگی های قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

 

حاوی کلسیم سیترات، روی، منیزیم، ویتامین D3

مناسب برای مردان و زنان در هر گروه سنی

کمک به درمان پوکی استخوان، مکمل تغذیه ای در بارداری و شیردهی

 

نحوه مصرف قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

روزانه یک قرص همراه غذا و یک لیوان آب میل شود. قرص را به طور کامل بلعیده و از جویدن آن خودداری کنید. از مصرف بیش از مقدار تجویز شده توسط پزشک اجتناب کنید.

 

ترکیبات قرص سوپراکل نیچرز اونلی:

 

نام

مقدار

نیاز روزانه

Calcium Citrate
1000 mg

*

equivalent to elemental Calcium
210.76 mg
21 %
Vitamin D3
400 IU
100 %
Magnesium Hydroxide equivalent to elemental Magnesium
100 mg
25 %
Zinc Sulfate Monohydrate equivalent to elemental Zinc
4 mg
27 %
 
× سایر ترکیبات: کراس کارملوز سدیم،پوویدون، منیزیم استثارات نشاسته ذرت، متیل پارابن، پروبیل پارابن، میکروکریستالین سلولز.
 

موارد منع مصرف قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

بیماران با هایپر کلسمی (افزایش بیش از حد کلسیم)، هایپر کلسیوری (میزان بالای کلسیم در ادرار) یا هیپوفسفاتمی (کمبود شدید فسفات)، سنگ کلیه، افزایش بیش از حد ویتامین دی.

 


 

موارد احتیاط قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

در افراد آکلور هیدریا (کمبود ترشح اسید معده) با احتیاط مصرف شود.
در بیماران با هیپوپاراتیروئید که تحت درمان ویتامین دی با دوز بالا هستند افزایش ریسک هایپر کلسمی و در افرادی که سنگ های کلیوی حاوی کلسیم دارند عموما توصیه می شود که مکمل کلسیم مصرف نکنند. ولی به هر صورت نظر به حلالیت بالای این محصول در آب خطر تشکیل سنگ های کلیوی از بقیه نمک های کلسیم بسیار کمتر است. در میاستنی گروایس از مصرف فرآورده کلسیم باید پرهیز شود.

مصرف همزمان مکمل های دیگر حاوی کلسیم به همراه سوپراکل دی ضروری نمی باشد.

این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بی ماری نمی باشد.

 


 

تداخلات دارویی قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

مصرف همزمان کلسیم با تتراسایکلین ها، کینولون ها و بی فسفاتهای خوراکی ممکن است جذب را کاهش دهد. مصرف توام کلسیم با مدرن های تیازیدی ریسک ابتلا به هایپر کلسمی و آلکالوئیدوز متابولیک را می افزاید.
مصرف کلسیم و آلندرونیت برای درمان پوکی استخوان ممکن است تداخل ایجاد کند. استفاده همزمان کلسیم با آنتی اسیدهای حاوی آلومینیوم مقادیر جذب شده آلومینیوم به داخل خون را به میزان چشمگیری می افزاید.
مدرهایی نظیر فوروزماید و بومتانید می تواند سطح کلسیم در بدن را کاهش دهند. مصرف توام کلسیم با جنتامایسین ممکن است خطر سمیت کلیوی را بیافزاید.


 

عوارض جانبی قرص سوپراکل دی نیچرز اونلی:

یبوست خفیف و گذرا، تهوع، درد شکم، هایپر کلسمی (افزایش بیش از حد کلسیم)، سردرد، ضعف عضلانی، اختلال گوارشی در موارد نادر مشاهده می شود.

 

تعداد در بسته: 30 عدد قرص

کشور سازنده: ایران

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات