منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون

قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون
قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون
ناموجود
قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون
قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون
قرص دیالول والمارک 60 عددی | کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Walmark Dialevel - 60 tablets
  • بارکد: 859602401132
205,000 تومان
اشتراک گذاری در :

 

قرص دیالول والمارک:

 

قرص دیالول Dialevel والمارک، قیمت دیالول،خرید دیالول والمارک،قرص دیالول برای لاغری،موارد مصرف قرص دیالول و دیگر مزایای مکمل دیالول والمارک را در این مقاله شرح خواهیم داد. قرص دیالول والمارک 60 عددی از برند مطرح والمارک جمهوری چک می باشد.


این محصول با کیفیت بالا به همراه ترکیبات منحصر به فرد از عصاره دارچین،‌ کرومیوم و آلفا لیپولتیک اسید است که سطح طبیعی قند خون را حفظ می کند. این محصول در بیماران مبتلا به دیابت، پری دیابت که با اقدامات پیشگیرانه نظیر رژیم غذایی و ورزش سطح قند خون خود را متعادل نگاه می دارند،‌ مناسب است. همچنین این محصول برای افراد مبتلا به عدم تحمل گلوکز و بیماران مبتلا به اضافه وزن نیز مناسب است. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

 

قرص دیالول والمارک محصول شرکت والمارک از جمهوری چک ، یکی از بهترین مکمل های درمان دیابت می باشد که برای تنظیم سطح طبیعی قند خون و دیابت در افراد دیابتی طراحی و تولید شده است.مکمل دیالول بدون هیچ نگهدارنده و شکر و گلوتن ولاکتولوز است. قرص دیالول والمارک با استفاده از عناصر طبیعی و گیاهی نظیر عصاره دارچین یا سینامون،‌ کرومیوم و آلفا لیپوئیک اسید توانسته محصولی منحصر به فرد برای تنظیم قند خون بدن برای افراد مبتلا به دیابت و یا افرادی که قصد پیشگیری از این بیماری را دارند تولید و عرضه کند. 

 

در ادامه مبحث به بررسی هر یک از این عناصر و تاثیر مصرف قرص دیالول والمارک در قند خون و بهترین مکمل درمان دیابت،پیشگیری از دیابت،قیمت دیالول، بهترین داروی تنظیم قند خون مخصوص افراد دیابتی واینکه تغذیه افراد دیابتی چگونه باید باشد و رژیم غذایی برای بیماران دیابتی و افراد دیابتی چیست، خواهیم پرداخت.

 

 

 قرص دیالول والمارک در داروخانه آنلاین داروکالا


 

ترکیبات قرص دیالول والمارک:

تاثیر عصاره دارچین (Cinnamon Extract) موجود در دیالول:

دارچین یک ادویه مفید برای سلامتی است که در سراسر جهان مورد استفاده دارویی و خوراکی قرار می گیرد. دارچین، نام رایج و متداول پودری است که از چندین گونه مختلف گیاهی با عنوان Cinnamomum گرفته می شود و به عنوان پر مصرف ترین ادویه در دنیا شناخته می شود. با این حال بسیاری از مردم متوجه این نکته نمی شوند که می توانند از دارچین علاوه بر پاشیدن آن بر روی غذا، به شکل قرص  های دارچین یا روغن اسانس دارچین  و یا حتی دمنوش دارچین نیز استفاده کنند.

 

یکی از چندین فواید دارچین تاثیر این ادویه بر روی قند خون است. تعدادی از مطالعات نشان  داده اند که دارچین موجود در قرص دیالول والمارک، اثرات مفید و مثبتی بر میزان سطح قند خون و حساسیت به انسولین دارد، به این معنی که قادر است برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2، سندرم  متابولیک و یا مقاومت به انسولین مفید باشد.

 

شواهدی نیز وجود دارد مبنی بر این که دارچین به چندین روش باعث  بهبود سلامت متابولیکی بدن می شود از جمله کمک به افزایش سنتز گلیکوژن در کبد و افزایش جذب گلوکز در عضلات اسکلتی. به نظر می رسد که ترکیبات موجود در پودر دارچین به نام پلیمرهای متیل هیدروکسی کلکون (MHCPs)، در مقاومت به انسولین نقش دارد.

 

 

فواید دارچین برای دیابت را در داروکالا بخوانید

 

 


 

تاثیر آلفا لیپوئیک اسید (Alfa Lipoic Acid)‌ موجود در قرص دیالول والمارک:

آلفا لیپوئیک اسید ( ALA ) ترکیبی است که در غذاهای گیاهی وجود دارد که رادیکال های آزاد و التهابات بدن را از بین می برد و روند پیری را کاهش می دهد. اما مهم ترین کاربرد آلفا لیپوئیک اسید ، درمان دیابت می باشد.

لیپوئیک اسید هم در بدن انسان وجود دارد و هم توسط گیاهان و حیوانات سنتز می شود. ALA در هر سلول بدن انسان وجود دارد و به تبدیل گلوکز به سوخت برای ایجاد انرژی لازم کمک می کند. گرچه بدن ما قادر به تولید آلفا لیپوئیک اسید به مقدار کم است ، اما توصیه می شود مکمل های آلفا لیپوئیک اسید را به منظور افزایش میزان گردش آن در بدن استفاده نمایید ، تا از مزایای بالقوه آن بهره مند گردید.

 

از آنجا که آلفا لیپوئیک اسید موجود در قرص دیالول والمارک می تواند از سلول ها و نورون های تولید هورمون محافظت کند ، یکی از مزایای آن محافظت در مقابل دیابت می باشد. ALA یک داروی موثر در درمان نوروپاتی عضلانی دیابتی است که حدود 50 درصد افراد مبتلا به دیابت را تحت تاثیر قرار می دهد.

ALA به نظر می رسد برای کمک به بهبود حساسیت به انسولین و همچنین محافظت در برابر سندرم متابولیک کمک می کند. تحقیقات انجام شده همچنین نشان می دهد ALA منجر به کاهش سطح قند خون نیز می گردد. ALA برای کمک به تسکین عوارض و نشانه های دیابت ناشی از آسیب عصبی از جمله بی حسی در پاها و بازوها ، مشکلات قلبی عروقی ، اختلالات مرتبط با چشم ، درد و تورم استفاده می شود.

به همین دلیل باید بخشی از هر رژیم غذایی افراد دیابتی برای درمان این اختلالات باشد. یکی از مزایای اصلی مکمل های آلفا لیپوئیک اسید موجود در قرص دیالول والمارک در افراد دیابتی کاهش خطر ابتلا به نوروپاتی است که بر قلب نیز اثر می گذارد.

 

از سایر مزایای ALA می توان به حفظ سلامت چشم، تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر، محافظت از آسیب های پوستی و آنتی اکسیدان قوی اشاره کرد.

 

آلفا لیپوئیک اسید چیست را در داروخانه آنلاین داروکالا بخوانید

 


 

تاثیر کرومیوم (Chromium) موجود در قرص دیالول والمارک:‌

کروم یک ماده معدنی است که نقش اصلی آن کمک به متابولیزم و تنظیم قند می باشد، بدن ما به مقدار بسیار کمی به کروم نیاز دارد و از این جهت کروم جز مواد معدنی کمیاب محسوب می شود. کروم باعث افزایش سرعت متابولیزم و انرژی بدن می شود. بدن از کروم برای تولید اسید های چرب و کلسترول استفاده می کند که این نوع چربی ها برای فعالیت مغز و تولید بعضی از هورمون ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

 

بدون شک کروم موجود در قرص دیالول والمارک یکی ازمهمترین عناصر معدنی مورد نیاز افراد دیابتی نوع ١و ٢ است. کمبود کروم بطور واضح بروی تحمل گلوکز و اختلال در متابولیسم گلوکز تأثیر دارد. بعلاوه کمبود کروم می تواند باعث بروز عوارضی شود که بیشتر دیابتی ها از آن رنج می برند نظیر: اختلال در سیستم ایمنی، افزایش عفونت ها، بالا رفتن مقدار کلسترول و نوروپاتی محیطی یا احساس بی حسی در پاها(کف و ساق رانها)، بازوها و دست ها.

 

 

مکمل کرومیوم چیست در داروخانه آنلاین داروکالا


 

مشخصات قرص دیالول والمارک:

  • کمک به حفظ سطح خون طبیعی
  • حاوی مواد طبیعی دارچین، کرومیوم و الفا لیپولئیک اسید
  • مناسب برای بیمارن مبتلا به دیابت و پری دیابت
  • مناسب برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز
  • مناسب برای بیماران مبتلا به اضافه وزن

 

 


 

نحوه مصرف قرص دیالول والمارک:

1 تا 2 قرص در روز را همراه با میزان کافی مایعات مصرف نمایید.

 

 


 

جدول ترکیبات قرص دیالول والمارک (در هر قرص):

 

نام ترکیب

مقدار

Alpha Lipoic Acid

200 mg

(Cinnamon (Cinnamomum Cassia) extract 18:1 (equiv. 1000 mg/1tab)

55.6 mg

Chromium

60 µg

 

 


 

 

توصیه و هشدار مصرف قرص دیالول والمارک:

  • لطفا از افزایش میزان توصیه شده مجاز برای مصرف خودداری نمایید.
  • مکمل های غذایی نباید جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع استفاده شوند.
  • مصرف این محصول در کودکان و زنان باردار و شیرده توصیه نمی گردد.
  • این محصول می تواند سبب کاهش قند خون گردد به همین دلیل در بیماران دیابتی که تحت رژیم غذایی هستند بسیار مناسب است.
  • با توجه به اینکه این محصول سطح قند خون را کاهش میدهد، بهتر است در ابتدای مصرف مصرف قند خون ناشتا به طور منظم کنترل شود و در صورت نیاز مشورت با پزشک نیز توصیه می گردد.

 

 


 

سوالات:

چنانچه هر سوالی راجع به قرص دیالول والمارک,قیمت قرص دیالول,خرید دیالول،بهترین مکمل درمان دیابت,رژیم غذایی افراد دیابتی،قیمت دیالول والمارک, dialevel, بهترین داروی درمان دیابت,داروی تنظیم قند خون, مکمل برای تنظیم قند خون, قرص تنظیم قند خون, قیمت دیالول, خرید اینترنی قرص دیالول,داروی دیابت, درمان دیابت,موارد مصرف قرص دیالول،قرص دیالول داروکالا،قرص دیالول برای لاغری، بهبود دیابت, مکمل های دیابت, دیابت نوع ۱،مکمل دیانابول داشتید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین مکمل درمان دیابت چیست؟ رژیم غذایی برای افراد دیابتی چیست؟ دیابت ارثی است؟ چگونه از دیابت پیشگیری کنیم؟

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
مقدارقرص: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی154360363404214
کشور سازندهجمهوری چک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات