منو
سبد خرید شما

قرص جوشان منیزیم های هلث 20 عددی | بهبود عملکرد ماهیچه ها و سیستم عصبی

قرص جوشان منیزیم 20 عددی های هلث
-16 %
قرص جوشان منیزیم های هلث 20 عددی | بهبود عملکرد ماهیچه ها و سیستم عصبی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Hi Health Magnesium - 20 Eff
  • SKU: 2889
45,900 تومان
54,800 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

مکمل منیزیم جوشان های هلث:

قرص جوشان منیزیم های هلث Hi health Magnesium حاوی 250 میلی گرم منیزیم اکساید در هر قرص جوشان است. مزیت های زیادی برای ماده معدنی منیزیم کشف شده است اما از مهمترین آنها می توان به بهبود عملکرد ماهیچه ها و جلوگیری از گرفتگی ماهیچه اشاره کرد. همچنین از دیگر مزیت های منیزیم می توان به تقویت سیستم عصبی و جلوگیری و بهبود سردرد های میگرنی اشاره کرد.

 

 

منیزیم چهارمین ماده معدنی فراوان در بدن انسان است.چندین نقش مهم برای سلامتی بدن و مغز دارد.با این وجود، حتی اگر رژیم غذایی سالم داشته باشید، ممکن است به اندازه کافی از آن استفاده نکنید.پس نیاز به استفاده از مکمل های منیزیم در افرادی که کمبود این ماده معدنی را دارند امری ضروری می باشد.

 

منیزیم برای سلامتی

  1. - منیزیم در انجام صدها واکنش بیوشیمیایی در بدن نقش دارد.
  2. - منیزیم ماده معدنی است که در زمین، دریا، گیاهان، حیوانات و انسان یافت می شود.
  3. - حدود 60٪ منیزیم بدن در استخوان یافت می شود، در حالی که بقیه در ماهیچه ها، بافت های نرم و مایعات از جمله خون می باشد.
  4. - در حقیقت، هر سلول بدن حاوی منیزیم است و برای عملکرد صحیح خود به آن نیاز دارد.
  5. - یکی از نقش های اصلی منیزیم شرکت در واکنش های بیوشیمیایی  به عنوان یک مولکول کوفاکتور می باشد که به طور مداوم توسط آنزیم ها انجام می شود.
  6. - در حقیقت، در بیش از 600 واکنش بدن نقش دارد، از جمله:

 

   ایجاد انرژی: در تبدیل غذا به انرژی کمک می نماید.
    تشکیل پروتئین: به ایجاد پروتئین های جدید به کمک اسیدهای آمینه نقش دارد.
    نگهداری ژن: در ساخت و ترمیم DNA و RNA کمک می کند.
    حرکات عضلانی: بخشی از انقباض و انبساط عضلات را کنترل می نماید.
    تنظیم سیستم عصبی: به انتقال دهنده های عصبی که پیام هایی را به مغز و سیستم عصبی ارسال می کنند، کمک می کند.
    بهبود عملکرد ورزشی: در حین ورزش بسته به فعالیت به 10 تا 20 درصد بیشتر به منیزیم نسبت به زمان استراحت نیاز دارید. منیزیم به انتقال قند به عضلات و دفع لاکتات کمک می کند، که این امر باعث کاهش خستگی در هنگام ورزش می شود.

 

  • مطالعات نشان داده است که مصرف آن عملکرد ورزشکاران، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری مزمن را تقویت می نماید. در یک مطالعه، بازیکنان والیبال که روزانه 250 میلی گرم منیزیم مصرف می کردند، پیشرفت هایی در حرکات پرشی داشتند. در مطالعه دیگری، ورزشکارانی که به مدت چهار هفته از مکمل منیزیم استفاده نمودند، زمان دویدن، دوچرخه سواری و شنا سریعتر داشتند. آنها همچنین کاهش سطح انسولین و هورمون استرس را تجربه کردند.

 

  • کاهش افسردگی: منیزیم نقش مهمی در عملکرد و خلق و خوی مغز ایفا می کند و سطح پایین آن با خطر افزایش افسردگی ارتباط دارد. یک تجزیه و تحلیل آماری در بیش از 8،800 نفر نشان داد که افراد زیر 65 سال با کمترین میزان دریافت منیزیم، 22٪ بیشتر از افرادی که سطح منیزیم نرمالی داشتند در معرض خطر افسردگی قرار دارند. متخصصان تغذیه معتقدند که مقدار کم منیزیم در غذاهای جدید (فست فودها) باعث بروز بسیاری از موارد افسردگی و بیماری روانی شده است.

 

  • کنترل دیابت: افرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند از مصرف منیزیم سود می برند. منیزیم با دخالت در متابولیـسم کربوهیدراتها بـر روي قنـد خـون بیمـاران دیابتی موثر است. منیزیم می تواند به طـور غیـر مـستقیم در کـاهش اســترس اکــسیداتیو در بیمــاران دیــابتی از طریــق کنتــرل گلیسمی و فعالیت آنتی اکسیدانی موثر باشد. همچنین منیزیم داراي نقش پیام سان ثانویه براي انـسولین  می باشد. مطالعات نشان می دهد که حدود 48٪ از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ، میزان منیزیم کمی در خون خود دارند. منیزیم توانایی انسولین را در نگه داشتن سطح قند خون تحت کنترل قرار می دهد. علاوه بر این، نتایج تحقیقات نشان می دهد افرادی که مصرف منیزیم کمی دارند، خطر ابتلا به دیابت در آنها بیشتر است. در یک مطالعه که بیش از 4000 نفر به مدت 20 سال پیگیری کردند ، مشخص شد که افرادی که بیشترین میزان دریافت منیزیم را دارند، 47٪ احتمال ابتلا به دیابت در انها کمتر است.

 

  • کاهش فشار خون: مطالعات نشان می دهد که مصرف منیزیم می تواند فشار خون را کاهش دهد. در یک مطالعه، افرادی که روزانه 450 میلی گرم منیزیم مصرف کرده اند، کاهش چشمگیر فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را تجربه نمودند.

 

  • ضد التهاب: مصرف کم منیزیم با التهاب مزمن که یکی از عوامل محرک پیری، چاقی و بیماری مزمن می باشد، در ارتباط است. در یک مطالعه، کودکان با کمترین میزان منیزیم خون بالاترین میزان نشانگر التهابی CRP را نشان دادند.آنها همچنین قند خون، انسولین و تری گلیسیرید بالاتری داشتند. به همین دلیل، غذاهای سرشار از منیزیم مانند ماهی چرب و شکلات تلخ  می توانند التهاب را کاهش دهند.

 

  • میگرن: منیزیم به جلوگیری از میگرن کمک می نماید. سردردهای میگرنی دردناک و ناتوان کننده هستند. حالت تهوع، استفراغ و حساسیت به نور و سر و صدا از علایم آن می باشد. برخی محققان بر این باورند که افرادی که از میگرن رنج می برند بیشترین کمبود منیزیم را نسبت به سایر افراد دارند. علاوه بر این، غذاهای سرشار از منیزیم به کاهش علائم میگرن کمک می کند.

 

  • کاهش مقاومت به انسولین: مقاومت به انسولین یکی از دلایل اصلی سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 است. این بیماری با اختلال در توانایی عضلات و سلول های کبدی در جذب صحیح قند از جریان خون مشخص می شود. منیزیم در این فرایند نقش اساسی دارد و بسیاری از مبتلایان به سندرم متابولیک از کمبود آن رنج می برند. علاوه بر این، مقادیر بالای انسولین همراه با مقاومت به انسولین منجر به از دست دادن منیزیم از طریق ادرار می شود و سطح منیزیم بدن را بیشتر کاهش می دهد. خوشبختانه افزایش مصرف منیزیم می تواند این مشکل را برطرف سازد. نتایج یک مطالعه نشان داد که مصرف این ماده معدنی مقاومت به انسولین و قند خون را حتی در افرادی که سطح خون طبیعی دارند کاهش می دهد.

 

 


 

مشخصات قرص جوشان منیزیم های هلث:

  • هر قرص حاوی 250 میلی گرم منیزیم به صورت خالص
  • جذب و اثربخشی سریع نسبت به سایر اشکال دارویی
  • سادگی مصرف و عدم نیاز به بلعیدن
  • عدم بروز ناراحتی های گوارشی
  • طعم خوشایند و مطلوب
  • اثر درمانی بیشتر
  • قابل مصرف برای بیماران دیابتی

 

 


 

نحوه مصرف قرص منیزیم جوشان های هلث:

روزانه 1 قرص منیزیم های هلث را در یک لیوان آب انداخته و پس از حل شدن میل نمایید.

 

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

  • بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت شود.
  • دور از نور، رطوبت و درون تیوپ نگهداری شود.
  • دور از دسترس کودکان و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدار20 عدد قرص جوشان
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی8811550718863626
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات