منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص جوشان انرژی زا های درینک های هلث | حاوی ترکیبات انرژی زا

قرص جوشان های درینک های هلث
قرص جوشان های درینک های هلث
-18 % ناموجود
قرص جوشان های درینک های هلث
قرص جوشان های درینک های هلث
قرص جوشان انرژی زا های درینک های هلث | حاوی ترکیبات انرژی زا
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Hi Health Hi Drink Energy Booster - 10 Eff
  • SKU: 3322
  • بارکد: 626288940048
55,000 تومان
67,000 تومان
اشتراک گذاری در :

قرص جوشان های درینک:

قرص جوشان انرژی زا های درینک های هلث Hi Health Hi Drink Energy Booster یک مکمل انرژی زا و حاوی ترکیبات ویژه است که باعث افزایش انرژی در بدن می شود. قرص جوشان های درینک های هلث حاوی 10 عدد قرص جوشان انرژی زاست که در هر عدد قرص جوشان 50 میلی گرم کافئین و 1000 میلی گرم تائورین وجود دارد. مصرف کافئین اثرات بسیار مثبتی روی مغز انسان دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف کافئین به تقویت حافظه به صورت بهبود پردازش اطلاعات و افزایش دقت در فعالیت‌ها و به به تحریک در آوردن سیستم اعصاب مرکزی کمک می‌کند. برخی از آزمایش‌ها نشان داده‌اند که این ماده به سلامت پوست و مو نیز کمک می‌کند.

تائورین نیز به دفع ضایعات بدن – که از عوامل بروز خستگی و عضله سوزی هستند – کمک کرده، از عضلات بدن در برابر آسیب سلولی و استرس اکسیداتیو محافظت می کند و میزان چربی سوزی حین تمرینات ورزشی را افزایش می دهد. این عملکرد باعث حفظ انرژی در بدن می شود.

 

علاوه بر کافئین و تائورین در قرص جوشان های درینک های هلث 92 میلی گرم ویتامین سی وجود دارد. ویتامین سی نیز عملکردهای متعدد و مفیدی در بدن انسان دارد که مهمترین آن تقویت سیستم ایمنی است. زمانی که شما سیستم ایمنی سالم داشته باشید، انرژی بدن شما نیز افت نمی کند. برخی از ویتامین های گروه ب نیز برای تکمیل ترکیبات مکمل انرژی زای های درینک از جمله ویتامین ب۲،‌ویتامین ب۳، ویتامین ب۵، ب۶ و ویتامین ب ۱۲ نیز در این محصول گنجانده شده تا انرژی شما را به طور کامل تقویت کند.

 

سایر مکمل های انرژی زا را مشاهده کنید.

 

قرص جوشان انرژی زا های درینک های هلث

 


 

خواص هر کدام از ترکیبات مکمل انرژی زای های درینک:

کافئین:

برخی برای بازیابی انرژی از دست رفته خود به کافئین پناه می‌برند. در حقیقت، این محرک طبیعی یکی از رایج‌ترین مواد خوراکی مورد استفاده در جهان است. اغلب به دلیل تأثیرات منفی آن بر خواب و اضطراب، از کافئین به عنوان ماده‌ای نه چندان مفید یاد می‌شود. با این حال، برخی مطالعات ثابت کردند که این ماده می‌تواند از بعضی جهات برای سلامتی مفید باشد. کافئین یک محرک طبیعی است که بیشتر در گیاهانی نظیر چای، قهوه و کاکائو یافت می‌شود. این ماده با تحریک مغز و سیستم عصبی مرکزی، به شما کمک می‌کند تا هوشیار باشید و از بروز خستگی نیز جلوگیری می‌کند.

به دلیل توانایی تحریک سیستم عصبی مرکزی، کافئین ممکن است سوخت و ساز بدن را تا 11٪ و چربی‌سوزی را تا 13٪ افزایش دهد. از نظر عملی، مصرف 300 میلی‌گرم کافئین در روز می‌تواند به شما کمک کند تا روزانه تا 79 کالری بسوزانید.

 

کافئین چیست

 

تائورین:

تائورین یک اسید آمینه است. تائورین برای تحریک ارگانیسم و بیشتر از همه برای تحریک عملکرد مغز مناسب است. این ماده در نوشابه‌های انرژی زا وجود دارد. این ماده در ترکیب با اینوزیتول و کافئین برای افزایش هوشیاری در فعالیت‌های مغزی در بازار موجود است.

تائورین در کنار کافئین بسیار استفاده میشود و در بهترین مکمل های غذایی هم که با درصد بالایی از کافئین تولید شده اند تائورینوجود دارد ، وجود این آمینواسید با ارزش در کنار کافئین موجب میشود تا از آسیب های مغذی جلوگیری شود و از کم شدن حافظه که بر اساس مصرف زیاد کافئین بوجود می آید جلوگیری شود.

 

تائورین چیست

 

ویتامین سی:

ویتامین سی معروف به آسکوربیک اسید، یک ویتامین محلول در آب است که در برخی غذاها یافت می شود. این ویتامین در بدن همانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به حفاظت از سلول ها در برابر صدمات ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. رادیکال های آزاد ترکیباتی هستند که اندام های بدن زمانی که موادغذایی را به انرژی تبدیل می کنند می سازند. رادیکال های آزاد در محیط هایی وجود دارند که دود سیگار، آلودگی هوا و نور ماورابنفش آفتاب درآنها وجود دارد و افراد در معرض آنها قرار دارند. بدن به ویتامین سی نیاز دارد تا بتواند کلاژن-پروتئین موردنیاز برای ترمیم زخم ها و جراحات را بسازد. به علاوه ویتامین سی، جذب آهن را از غذاهای گیاهی بهبود بخشیده و به کارکرد صحیح سیستم ایمنی و حفاظت از بدن در برابر بیماری کمک می کند.

 

خواص ویتامین سی

 

ویتامین های گروه ب:

ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرآیند سوخت و ساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می کنند.  با این حال، در مجموع می‌توان گفت که این ویتامین‌ها به بدن کمک می‌کنند تا غذا را به انرژی تبدیل کرده (سوخت و ساز) و سلول‌های خونی جدید بسازد. ویتامین‌ های گروه B همچنین در حفظ سلامت سلول‌های پوست، مغز و سایر بافت‌های بدن نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

ویتامین B1 یا تیامین، ویتامین B2 یا ریبوفلاوین، ویتامین B3 یا نیاسین، ویتامین B5 یا پنتوتنیک اسید، ویتامین B6 یا پیریدوکسین، ویتامین B7 یا بیوتین، ویتامین B9 یا فولیک اسید و ویتامین B12 یا کوبالامین، انواع ویتامین ب را تشکیل می‌دهند. به مجموع این ویتامین‌ها با یک دیگر ویتامین ب کمپلکس  (به انگلیسی vitamin B complex) گفته می‌شود.

 

فواید ویتامین های گروه ب

 


 

مشخصات قرص جوشان های درینک های هلث:

  • کمک به افزایش انرژی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه وجود ویتامین ث
  • حاوی ویتامین های گروه ب
  • حاوی ۵۰ میلی گرم کافئین در هر قرص جوشان
  • حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم تائورین برای افزایش قدرت بدن
  • کاهش خستگی
  • بهبود سطح هوشیاری و افزایش تمرکز

 

 


 

نحوه مصرف قرص جوشان انرژی زا های درینک:

روزانه یک عدد قرص در یک لیوان آب حل و میل نمایید. در صورت نیاز به مصرف دوز بیشتر از مقدار توصیه شده، حتما با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.

 

 


 

ترکیبات مکمل انرژی زا های درینک های هلث (در هر قرص جوشان)

نام ترکیب

مقدار

B2 (Riboflavin)

880 mcg

B3 (Niacin)

15 mg

B5 (Pantothenic acid)

7 mg

B6 (Pyridoxine)

2 mg

B12 (Cyanocobalamin)

3.7 mcg

Ascorbic Acid

92 mg

Caffeine

50 mg

Taurine

1000 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف های درینک های هلث:

  • این فرآورده برای کودکان و زنان باردار و شیرده مناسب نمی باشد.
  • در صورت مشاهده هر گونه علایم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورت ابتلا به بیماری مزمن مانند مشکلات قلبی و عروقی، کبدی و کلیوی پیش از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید.
  • این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی باشد.
  • دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  • پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید.

 

مشخصات کلی
مقدارقرص جوشان: 10 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی153920104410668
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6262889400485
سایر توضیحاتبا طعم کولا

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات