منو
سبد خرید شما

قرص ایمیونیس ویتابیوتیکس 30 عددی | تقویت سیستم ایمنی بدن

قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
ناموجود
قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس
شما میتوانید محصول قرص ایمیون پرو گلد مولتی نرمال 45 عددی | تقویت سیستم ایمنی را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
قرص ایمیونیس ویتابیوتیکس 30 عددی | تقویت سیستم ایمنی بدن
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Vitabiotics Immunace - 30Tabs
  • SKU: 2000
228,900 تومان
اشتراک گذاری در :

قرص ایمونیس ویتابیوتیکس Vitabiotics Immunace Tablets از محصولات با سابقه از برند مطرح و معروف ویتابیوتیکس است که می تواند سلامت سیستم ایمنی ما را ارتقا دهد. قرص ایمیونیس اورجینال ویتابیوتیکس در واقع یک مولتی ویتامین است که به طور تخصصی از ترکیباتی استفاده کرده است که این ترکیبات به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. 

علاوه بر این ترکیبات قرص ایمونیس مخلوطی از ترکیبات مختلف از جمله ویتامین ها، مواد معدنی آنتی اکسیدان ها و همچنین آمینو اسیدهاست. در واقع شما با خرید قرص ایمونیس دیگر نیازی به مصرف مولتی ویتامین نیز ندارید با این تفاوت نسبت به مولتی ویتامین که قرص ایمیونس دارای ترکیبات با دوزهای مناسب برای سلامت سیستم ایمنی بدن است.

حال این مولتی ویتامین یعنی قرص ایمونیس اورجینال می تواند ترکیبات ضروری و مورد نیاز بدن شما را نیز تامین کند. یعنی با مصرف قرص ایمیونیس به عنوان یک مولتی ویتامین به خصوص در فصول سرد سال، می توانید از ابتلا به بیماری های ویروسی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری کرده و علاوه بر آن، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را به بدن خود برسانید. 

 

از دیگر نکات مثبت در قرص ایمونیس اورجینال ویتابیوتکس می توان به عدم وجود ترکیبات حساسیت زا در ترکیبات سازنده این محصول اشاره کرد. ایمیونیس اورجینال ویتابیوتکس فاقد لاکتوز، نمک، مخمر و گلوتن بوده و در ساخت این محصول از هیچ گونه رنگ مصنوعی و یا مواد نگهدارنده استفاده نشده است. قرص ایمیونیس اورجینال ویتابیوتیکس حاوی 24 ترکیب فعال و مناسب برای سلامت بدن به خصوص سیستم ایمنی بدن است که می تواند نیازهای تغذیه ای یک فرد بزرگسال را به خوبی تامین کرده و سلامت عمومی بدن را ارتقا دهد. ایمیونیس اورجینال در بسته بندی 30 عددی و تحت لیسانس ویتابیوتیکس انگلستان در ایران تولید و بسته بندی شده است. 

 

جهت مشاهده و خرید دیگر انواع مولتی ویتامین مفید برای سلامتی بدن می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

شربت ایمیونیس ویتابیوتکس را مشاهده کنید. 

قرص ایمیونیس برای چیست

نحوه عملکرد ترکیبات قرص ایمیونس اورجینال:

در ایمیونیس اورجینال قرص شما یک مولتی ویتامین کامل را در اختیار دارید که می تواند از سلامت عمومی بدن شما حمایت کند. حال ترکیباتی که مختص به سلامت سیستم ایمنی در قرص ایمیونیس وجود دارد با دوزهای مناسبی استفاده شده است تا بتواند نیاز کامل روزانه یک فرد بزرگسال را تامین کند. به طور مثال ویتامین ث که یکی از اصلی ترین ویتامین ها برای سلامت سیستم دفاعی بدن است در هر قرص ایمیونس ویتابیوتیکس به میزان 150 میلی گرم وجود دارد که می تواند نیاز روزانه هر فردی را تامین کند. 

تقریبا تمام ترکیباتی که به سلامت سیستم ایمنی بدن ارتباط دارند، در قرص ایمیونس اورجینال می توانند دوزهای مناسب روزانه را تکمیل کنند. زینک نیز ترکیب دیگری است که در کنار ویتامین سی می تواند عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد. در هر قرص ایمیونیس اورجینال ویتابیوتیکس 15 میلی گرم زینک وجود دارد که این مقدار هم به طور کامل نیاز روزانه شما به زینک را تامین می کند. 

نکته دیگر در قرص ایمیونس اورجینال وجود ترکیباتی چون زینکف ال سیستین ب6، بیوتین و ویتامین سی است که می تواند قرص ایمیونس ویتابیوتیکس را به یک قرص مناسب برای جلوگیری از ریزش مو تبدیل کند. همچنین برای سلامت پوست و تحریک ساخت کلاژن نیز می تواند موثر عمل کرده و سلامت پوست را بهبود بخشد. 

 

سایر مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن را مشاهده کنید. 

قرص ایمونس اورجینال

 

وجود آهن به میزان 8 میلی گرم در هر قرص ایمیونیس نیز تاثیر بسزایی در سیستم دفاعی بدن دارد. البته کار اصلی آهن، همانطور که می دانید جلوگیری از کم خونی است، اما کم خونی دلیلی برای کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن است. چرا که آهن باعث رسیدن اکسیژن به نقاط مختلف بدن می شود. 

وجود سیتروس بیفلاونوئید و سایر ترکیبات آنتی اکسیدانی در قرص ایمیونس ویتابیوتکس باعث ورود یک جمع قوی از آنتی اکسیدان ها در بدن می شود که در درجه اول باعث افزایش سلامت سیستم ایمنی بدن می شود. سیتروس بیوفلاونوئید یا فلاونوئیدهای مرکبات با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی خواص ویتامین C را نیز افزایش می دهد. بیوفلاونوئیدهای مرکبات مجموعه ای منحصر به فرد از مواد شیمیایی گیاهی هستند - به این معنی که آنها ترکیباتی هستند که توسط گیاهان تولید می شوند. سیتروس فلاونوئیدها رادیکال های آزاد را از بین می برند، یعنی دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی هستند.

از آنجایی که قرص ایمیونس دارای ترکیبات نرمال و طبیعی است بنابراین عوارض قرص ایمیونس نیز وجود ندارد. تنها مبتلایان به صرع، اختلالات تیروئید (به دلیل وجود مقادیر ید در ترکیبات) هموکروماتوز، آلرژی به ترکیبات موجود در قرص ایمیونیس و همچنین داروهای ضد انعقادی به همراه بانوان باردار و شیرده می بایست قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند. همچنین قرص ایمیونیس برای بزرگسالان فرموله شده و کودکان بهتر است از شربت ایمیونس استفاده نمایند. 

 

ترکیبات موجود در قرص ایمیونس باعث تقویت سیستم ایمنی شده که می تواند برای موارد و بیماری هایی که نقص سیستم ایمنی باعث بروز آنها می شود و یا وجود بیماری سیستم ایمنی را تضعیف می کند، مناسب باشد. به طور مثال قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی می تواند موثر عمل کرده چرا که سیستم ایمنی بدن فرد مبتلا را بهبود داده و می تواند باعث جلوگیری از علائم وخیم تر بیماری شود. در واقع هر آنچه بتوانید به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند می تواند برای زگیل    تناسلی نیز مفید عمل کرده و روند بیماری را کندتر کند. 

 

مکمل های ضد سرماخوردگی و آلرژی را مشاهده کنید. 

قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس

 


 

مشخصات قرص ایمیونیس ویتابیوتیکس:

  • کمک به حفظ سلامت عمومی بدن
  • کمک به عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن
  • تقویت کننده سیستم عصبی بدن 
  • افزایش انرژی و کمک به کاهش خستگی
  • کمک به جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن
  • حاوی 24 ترکیب مهم و مخلوطی از ویتامین ها مواد معدنی و آمینو اسیدها
  • کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • تامین مواد ضروری و مهم برای بدن
  • کمک به حفظ سلامت مفاصل و استخوان
  • محافظت از بدن در برابر اکسیداتیو استرس ها
  • فاقد لاکتوز، نمک، مخمر و گلوتن
  • بدون هر گونه مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی

 

 


 

نحوه مصرف قرص ایمیونس ویتابیوتیکس:

روزی 1 عدد قرص همراه با وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب میل شود.

بهترین زمان مصرف قرص ایمیونس صبح ها بعد از صبحانه و یا ظهر بعد از وعده ناهار می باشد. 

 

 


 

ترکیبات قرص ایمیونیس اورجینال ویتابیوتکس (در هر قرص):

نام ترکیب

مقدار

Vitamin A

800 µg RE

Vitamin D3 ( Cholecalciferol )

10 µg

Vitamin E

40 mg

Vitamin K

70 µg

Vitamin C

150 mg

Vitamin B1 ( Thiamin )

18 mg

Vitamin B2 ( Riboflavin )

6 mg

Vitamin B3 ( Niacin )

27 mg NE

Vitamin B6 ( Pyridoxine )

10 mg

Vitamin B9 ( Folic Acid )

500 µg

Vitamin B12 ( Cyanocobalamin )

14 µg

Vitamin B5 ( Panthotenic Acid )

20 mg

Magnesium

50 mg

Iron

8 mg

Zinc

15 mg

Copper

500 ug

Manganese

4 mg

Selenium

180 µg

Chromium

100 µg

Iodine

200 µg

Betacarotene

3 mg

L-Cysteine

40 mg

L-Carnitine

30 mg

Citrus Bioflavonoids

30 mg

 

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

  • در صورت ابتلا به صرع، اختلالات تیروئید، هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت مصرف داروهای ضد انعقادی و سایر داروها و در دوران بارداری و شیردهیف قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. 
  • مصرف این فرآورده در کودکان توصیه نمی شود. 
  • از جویدن قرص خودداری نمایید.
  • بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.
  • این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی باشد.
  • در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد، در جای خشک و دور از دید و دسترس اطفال نگهداری شود

 

 


 

پیشنهادات:

از بهترین مولتی ویتامین های کامل بدن می توان به فارماژلیتان اشاره کرد. جهت مشاهده و خرید می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص ایمیونس عوارض قرص ایمیونس قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی قرص ایمیونس اورجینال برای چیست قرص ایمیونس برای ریزش مو 

مشخصات کلی
مقدارقرص: 30 عدد
سن مصرفبزرگسالان
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس انگلستان)

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات