منو
سبد خرید شما

قرص اکولایف رازک 60 عددی | تقویت و تحریک رشد مو و ناخن ها

قرص اکولایف رازک 60 عددی
ناموجود
قرص اکولایف رازک 60 عددی | تقویت و تحریک رشد مو و ناخن ها
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Razak Ekolife - 60 Tabs
  • SKU: 1224
127,500 تومان
اشتراک گذاری در :

 

قرص اکو لایف رازک:

 

قرص اکولایف رازک Razak Ekolife یک مکمل عالی برای تقویت و رشد مو و ناخن می باشد. اکو لایف با ترکیب ویتامین ها و مواد معدنی و آمینو اسید ها توانسته محصول موثر برای تقویت و رشد مو و ناخن تولید کند. قرص اکولایف رازک مناسب افرادی است که مو و ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند. انواع اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و عناصر کمیاب در این محصول وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا به تغذیه، تقویت و تحریک رشد مو و ناخن خود بپردازید.

 

افرادی که با ریزش مو مواجه هستند، با استفاده از این قرص می‌توانند پس از مدتی ریزش موهای خود را کنترل نموده و به بهبود آن کمک کنند. ناخن‌های ضعیف و شکننده نیز با مصرف این قرص، مقاوم‌تر از قبل خواهند شد. ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در این قرص سبب می‌شوند تا به طور تخصصی به درمان مشکلات مو و ناخن پرداخته شود. مصرف روزانه 2 عدد از این قرص پیشنهاد می‌شود.

 

این قرص موجب تغذیه ، تقویت و تحریک رشد مو و ناخن می شود. ریزش مو از مشکلات اساسی جوانان است و با توجه به تاثیری که مو بر زیبایی فرد دارد اهمیت ویژه ای برای افراد دارد. ریزش مو مشکلی مشترک بین مردان و زنان است و افراد زیادی از این مشکل رنج می برند.

 

بسیاری از ویتامین‌ها به ویژه ویتامین‌های گروه B برای رشد مو و ناخن ضروری هستند. اما با استفاده از برخی از اسیدهای آمینه نیز می‌توان به تقویت رشد مو و ناخن کمک نمود. البته اسیدهای آمینه اگر با ویتامین‌ها و املاح معدنی مثل روی و منیزیم ترکیب شوند، تاثیری دوچندان خواهند داشت. متیونین و سیستین از جمله اسید آمینه‌های بسیار موثر برای درمان مشکلات مو و ناخن هستند. متیونین آنتی اکسیدانی قوی است که منبعی سرشار از گوگرد به شمار می‌آید.

 

 

از دیگر انواع بهترین مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو می توان به قرص ریجن دایت و قرص پیلفود کمپلکس اشاره کرد. جهت مشاهده و خرید می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

 

 

سیستین نیز یک اسید آمینه غیر ضروری است که به درمان نازکی و ریزش مو کمک نموده و رشد مو را بهبود می‌بخشد. هر دو اسید آمینه‌ای که از آنها نام برده شد در محصول فوق موجود هستند و در ترکیب با ویتامین‌ها و مواد معدنی بهترین تاثیرگذاری را برای مو و ناخن خواهند داشت. اسپیرولینا نیز یکی از ترکیبات موجود در این قرص است که یک جلبک دریایی بوده و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به تقویت رشد مو و ناخن و داشتن پوستی شاداب نیز کمک می‌کند.

 

توجه شود که این فراورده حاوی گلوتن می باشد بنابراین افرادی که به این ماده حساسیت و یا مشکل گوارشی دارند، نباید آن را مصرف کنند.

 

 


 

مشخصات قرص اکولایف رازک:

  • کمک به تقویت و رشد مو
  • کمک به حفظ سلامت ناخن ها
  • حاوی ترکیب ویژه ای از ویتامین ها مواد معدنی و اسید آمینه ها
  • تغذیه کننده مو و ناخن

 

 


 

نحوه مصرف قرص اکولایف:

روزی 2 عدد قرص با یک لیوان بزرگ آب همراه با وعده های غذایی میل شود.

جهت بلعیدن آسان تر می توان قرص را نصف کرد.

 

 


 

ترکیبات قرص اکولایف رازک (در هر 2 قرص):

 

 

عنوان

مقدار

Hydrolysales Protein of Wheat

800 mg

L-Cystine

92 mg

Methionine

118 mg

Spirulina

13 mg

Vitamin B5

6 mg

Vitamin B6

2 mg

(Biotin (B8

0.15 mg

Vitamin PP

18 mg

Zinc

15 mg

Magnesium

20 mg

 

 


 

 

توصیه و هشدار مصرف قرص اکولایف:

  • در صورت بروز حساسیت مصرف قطع گردد.
  • در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از 30 درجه و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • این فرآورده حاوی گلوتن می باشد.
  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
مقدار60 عدد قرص
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی12580022027809
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
سایر توضیحاتاین محصول حاوی گلوتن می باشد.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات