منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص اپتی وومن گلدن لایف 60 عددی | مولتی ویتامین مخصوص بانوان

مولتی ویتامین اپتی ومن گلدن لایف
-29 %
قرص اپتی وومن گلدن لایف 60 عددی | مولتی ویتامین مخصوص بانوان
  • موجودی: موجود
  • مدل: Golden Life Opti Woman - 60 Tabs
  • SKU: 2080
  • بارکد: 626059580069
297,900 تومان
419,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

قرص اپتی وومن گلدن لایف Golden Life Opti Woman را می توان یک مولتی ویتامین کامل برای بانوان دانست چرا که اپتی وومن گلدن لایف حاوی 25 ماده و ترکیب ضروری برای بدن بانوان است. قرص اپتی وومن گلدن لایف مخصوص بانوان طراحی شده و ترکیبات مورد استفاده در آن نیز از ترکیباتی انتخاب شده که بیشتر برای بانوان مفید واقع شود. در ادامه به بررسی برخی از ترکیبات مهم اپتی وومن خواهیم پرداخت. مطالعه این بخش به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مولتی ویتامین را انتخاب و تهیه کنید.

میزان مصرف قرص اپتی وومن نیز به صورت روزانه ۱ عدد بوده و بهترین زمان مصرف اپتی وومن گلدن لایف را می توان صبح ها دانست. عموما بهتر است مولتی ویتامین ها در صبح مصرف شوند تا بتوانند انرژی و نیاز روزانه بدن را تامین کنند. این محصول در بسته بندی 60 عددی و تحت لیسانس گلدن لایف استرالیا و در ایران تولید شده است.

 

سایر مولتی ویتامین های مخصوص بانوان را مشاهده کنید.

 

قرص اپتی ومن گلدن لایف

 


 

اپتی ومن و افزایش انرژی:

از جمله ترکیبات مهم مولتی ویتامین اپتی وومن گلدن لایف می توان به وجود گروه کامل ویتامین های ب یا ب کمپلکس اشاره کرد. اپتی وومن حاوی تمام ویتامین های گروه ب است. این گروه ویتامین عملکردهای مختلف و مفیدی را در بدن ایفا می کنند. بیوتین و فولیک اسید شاید بیشتر از سایر ویتامین های این گروه برای بانوان مفید باشد. بیوتین برای حفظ استحکام پوست مفید است و فولیک اسید نیز باعث تقویت قدرت باروری در زنان می شود. سایر ویتامین های گروه ب نیز باعث افزایش انرژی و کاهش خستگی در بدن می شود.

 

سایر مکمل های مختص بانوان را مشاهده کنید.

افزایش انرژی با قرص اپتی ومن

 

اپتی ومن و تقویت سیستم ایمنی و خواص آنتی اکسیدانی:

ویتامین سی و ویتامین ای نیز در اپتی وومن گلدن لایف مولتی ویتامین مخصوص بانوان دیده می شود. ویتامین سی به میزان مناسب 100 میلی گرم است که می تواند نیاز روزانه شما را به این ویتامین مهم تامین کند. همچنین ویتامین سی در کنار ویتامین ای دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند که در مقابل رادیکال های آزاد از بدن بانوان محافظت می کند. ویتامین ای نیز به میزان 50 واحد در هر قرص اپتی وومن دیده می شود.

 

تقویت سیستم ایمنی با اپتی وومن گلدن لایف

 

اپتی وومن و جلوگیری از سندرم تخمدان:

اینوزیتول ترکیب موثر و مختص بانوان است که به تقویت قدرت باروری بانوان می پردازد. اینوزیتول نقش مهمی در انتقال پیام‌های بین سلولی، متابولیسم چربی در بدن و رشد مو دارد. ترکیب اینوزیتول با اسید فولیک و یا اسیدهای چرب امگا 3 می‌تواند به درمان افسردگی و اختلالات خواب کمک کند. همچنین اینوزیتول نقش مهمی  در پیشگیری از سندرم تخمدان پلی کیستیک در زنان را دارد. در واقع در شرایط پاتوفیزیولوژیک، مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، کمبود قابل توجه میواینوزیتول در مایع فولیکولی مشاهده شده است.

 

جلوگیری از سندرم تخمدان پلی کیستیک با گلدن لایف

 

اپتی وومن و مفاصل و استخوان:

قرص اپتی وومن گلدن لایف در ترکیبات خود از ۴ ترکیب موثر در حفظ سلامت استخوان و مفاصل بانوان استفاده کرده است. ۴ ترکیب کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین د۳ در این محصول باعث افزایش استحکام استخوان و دندان و همچنین تقویت مفاصل و پیشگیری از گرفتگی مفاصل است. کلسیم منیزیم زینک د۳ همچنین از پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند. ویتامین د۳ به میزان 400 واحد، کلسیم به میزان 200 میلی گرم در فرم کربنات، زینک گلوکونات به میزان کافی 15 میلی گرم و منیزیم نیز به میزان 50 میلی گرم در مولتی ویتامین اپتی وومن وجود دارد تا نیاز شما را به صورت روزانه به این ۴ ترکیب مهم برطرف سازد.

 

استحکام استخوان ها و مفاصل با اپتی وومن

 

اپتی وومن و کم خونی:

ترکیب بعدی و مهم به خصوص در بانوان وجود آهن در اپتی وومن است. بانوان به دلیل سیکل قاعدگی و شرایط دیگر مانند بارداری و شیردهی بیشتر از آقایان به آهن نیاز دارند و آمار کم خونی ناشی از فقر آهن در بانوان بیشتر از آقایان است. اپتی وومن این مسئله مهم را فراموش نکرده و در مولتی ویتامین خود از آهن با فرم فروس فومارات به میزان 25 میلی گرم در هر قرص استفاده کرده است. این فرم آهن دارای حداقل عوارض گوارشی بوده و از بهترین فرم های آهن خوراکی است. همچنین میزان 25 میلی گرم آهن در هر قرص اپتی وومن می توان نیاز کامل روزانه شما را به این ماده معدنی مهم تامین کند.

 

کم خونی

 

اپتی وومن و تقویت قوای باروری و قوای جنسی:

هدف بعدی قرص اپتی وومن گلدن لایف از تولید این مولتی ویتامین تقویت قوای باروری و جنسی بانوان است. وجود جینسینگ، اینوزیتول، سلنیوم، زینک و کرومیوم و مس این ادعا را ثابت میکند. زینک به خودی خود مسئول بسیاری از واکنش ها در بدن است که یکی از آنها افزایش توان باروری در مردان و زنان می شود. کروم ماده معدنی می باشد که بدن در مقادیر کم جهت حفظ عملکرد طبیعی بدن مانند هضم مواد غذایی،‌ کنترل قند خون و ... مورد استفاده قرار می گیرد. سلنیوم علاوه بر تاثیر بر توان باروری،‌ باعث افزایش عملکرد سیستم ایمنی و همچنین دارای نقش کلیدی در حفظ سلامت متابولیسم بدن است. مس نیز عنصری ضروری برای بدن است که در تمام بافت های بدن یافت می شود که در ساخت گلبول های قرمز حفظ سلامت سلول های عصبی و سیستم ایمنی نقش دارد.

جینسینگ نیز نقش مهمی در افزایش انرژی و تقویت قوای جنسی در بانوان دارد. در قرص اپتی وومن 40 میلی گرم جینسینگ وجود دارد که می توان با افزایش افزایش و تقویت قوای جنسی و جسمی در خانم ها شود.

 

تقویت قوای جنسی بانوان با اپتی وومن

 

اپتی وومن تنظیم متابولیسم قند در بدن:

کرومیوم علاوه بر تاثیر بر قدرت باروری بر روی تنظیم قند خون و متابولیسم قند در بدن نیز نقش مهمی دارد. حتی کرومیوم باعث می شود تا میل به خوردن شیرینجات نیز در بدن کاهش پیدا کند.

 

اپتی وومن و سلامت پوست، مو و ناخن:

اپتی وومن این بخش مهم به خصوص برای خانم ها را فراموش نکرده است. ترکیب ویتامین سی. بیوتین و زینک می تواند به تقویت پوست و حفظ سلامت ناخن و مو کمک کند. ویتامین سی و بیوتین از ترکیبات مهم برای حفظ سلامت پوست هستند. زینک نیز علاوه بر سایر فواید خود، به تقویت و جلوگیری از ریزش مو و حفظ استحکام ناخن ها کمک می کند.

 

حفظ سلامت پوست با اپتی وومن

 

اپتی وومن و ترکیب گیاهی مناسب برای کبد:

ترکیب گیاهی ویژه ای در اپتی ومن گلدن لایف وجود دارد. گیاه خار مریم هورمون های بدن را کاهش دهد. خار مریم ممکن است به بدن کمک کند تا قرص های استروژن را تجزیه کند تا از شر آنها خلاص شود. مصرف خار مریم همراه با استروژن ممکن است اثربخشی قرص های استروژن را کاهش دهد. خار مریم حاوی ماده شیمیایی به نام سیلیمارین است.

اما مهمترین اثر گیاه خار مریم برای کبد است. سیلیمارین ترکیب موجود در گیاه خار مریم است. ترکیب موثر گیاه خار مریم سیلیمارین است که خود شامل فلاونوئیدهایی از جمله سیلیبین است. خواص این ماده در زمینه های مختلفی از جمله فعالیت آنتی اکسیدانی آن، جذب مستقیم رادیکال های آزاد، مهار تمایز میو فیبروبلاست ها در کبد و فعالیت ضد التهابی و تنظیم ایمنی به اثبات رسیده است. این گیاه به طور منظم به عنوان یک درمان مکمل توسط افرادی که به دلیل بیماری هایی مانند کبد الکلی ، بیماری کبد چرب غیر الکلی ، هپاتیت و حتی سرطان کبد دچار آسیب کبدی هستند ، استفاده می شود.

 

ترکیبات گیاهی در اپتی ومن

 

ترکیبات دیگری نیز در این محصول مانند بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین آ) وجود دارد که می تواند باعث حفظ سلامت بینایی شود. اما توضیحات بیشتر درباره تمام ترکیبات اپتی ومن در این مقاله ممکن نیست.  در نهایت می توان گفت که مولتی ویتامین اپتی وومن گلدن لایف را می توان یکی از کامل ترین مولتی ویتامین های موجود در بازار مخصوص خانم ها دانست. تمام نیاز شما به ویتامین ها و مواد معدنی و ترکیبات مهم مانند جینسینگ توسط این مولتی ویتامین تامین می شود. مولتی ویتامین اپتی ومن گلدن لایف می تواند به تقویت و حفظ سلامت عمومی بدن بانوان کمک کند. 

 

 


 

مشخصات قرص مولتی ویتامین اپتی ومن گلدن لایف:

  • تقویت سیستم ایمنی بانوان
  • مولتی ویتامین کامل حاوی ۲۵ ترکیب موثر مخصوص بانوان
  • کمک به تقویت قوای باروری
  • کمک به تقویت قوای جنسی
  • افزایش انرژی و کاهش خستگی به واسطه وجود جینسینگ و ویتامین های گروه ب
  • حفظ سلامت استخوان با ترکیب کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین د۳
  • حفظ سلامت پوست و مو و ناخن
  • محافظت از کبد به واسطه وجود گیاه خار مریم
  • حاوی جینسینگ

 

 


 

نحوه مصرف اپتی وومن گلدن لایف:

روزانه یک قرص همراه غذا مصرف شود.

 


 

ترکیبات مولتی ویتامین اپتی ومن گلدن لایف (در هر قرص):

نام ترکیب

مقدار

Beta-Caroten

50 mg

Vitamin B1

20 mg

Vitamin B2

20 mg

Vitamin B3

50 mg

Vitamin B5

30 mg

Vitamin B6

20 mg

Vitamin B12

0.05 mg

Biotin

0.05 mg

Folic Acid

0.4 mg

Vitamin C

100 mg

Vitamin E

50 IU

Vitamin D3

400 IU

CaH2PO4

100 mg

Zinc Glucanate

15 mg

Magnesium Oxide

50 mg

Inositol

25 mg

Selenomethionine

50 mcg

Calcium Carbonate

263.16 mg

Potassium Iodide

236 mcg

Manganese Sulphate

2 mg

Ferrous Fumarate

25 mg

copper Gluconate

375 mcg

Milk thistle

57.14 mg

Chromium Picollinate

30 mcg

Ginseng

40 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف اپتی ومن:

  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • در جای خشک و در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

 

مشخصات کلی
مقدارقرص: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی1510601211241126
جنسیت مصرفبانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس گلدن لایف استرالیا)
بارکد6260595800698

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات