منو
سبد خرید شما

فیر هون هلث | Fairhaven Health

محصولات بهبود توان باروری و درمان ناباروری کمپانی آمریکایی فرهیون هلث

محصولاتی که توسط کمپانی فرهیون برای مردان و زنان تولید می گردد طیف بسیار وسیعی از ویتامین ها، املاح، آمینو اسیدها، ترکیبات گیاهی موثر در بهبود باروری را شامل می شوند که به آنها برتری و مزیت های موثر و متفاوتی می بخشد:

در محصولات کمپانی فرهیون پزشک با تنوعی از محصولات با ترکیبات پر بار و کم نظیر روبرو هست که می تواند بر اساس مشکل بیمار تجویز ها و پروتکل های متفاوتی را ارائه کند. به عنوان نمونه برای مشکل آقایان سه محصول ارائه می کند که بر اساس محتویاتی که دارند می توان به بیمارانی که مشکلات حادتری دارند کمک بیشتری شود.

به عنوان نمونه علاوه بر کارکرد موثری که فرتیل اید مردان برای آقایان دارد، می شود به همراه موتیلیتی بوست و یا کانت بوست و یا هردوی آنها برای تاثیراتی بسیار بسیار بیشتر استفاده می شود. محصولات فرهیون از اقلام متنوعی از ویتامین ها، املاح، آمینو اسیدها و ترکیبات گیاهی تشکیل شده است که در مطالعات کلینیکی اثر بخش بودن ترکیب آنها و همچنین تک تک آنها بر بهبود باروری اثبات شده است.

 

تنوع و غنای ترکیبات محصولات فرهیون آن را مناسب برای تمامی گروه های جمعیتی می نماید و با توجه به امکان فقر غذایی و کمبود املاح، ویتامین ها، آمینو اسیدها در تغذیه مردم در جغرافیای متنوع کشورهایی مانند کشور ما، امکان موفقیت در بهبود و درمان ناباروری را افزایش می دهد.

 

با آنکه محصولات فرهیون از نظر محتویات دارای غنای موثر و متنوعی هستند ولی از نظر قیمت بسیار مناسبند. به عنوان نمونه فرتیل اید برای مردان و فرتیل اید بانوان که در آمریکا پر فروش ترین محصولات در حوزه بهبود باروری می باشند ولی قیمت مناسبی دارند.

محصولات کمپانی فرهیون می تواند رد چهار کاربرد یعنی بهبود توان باروری، حفظ توان باروری، بالا بردن امکان موفقیت فرآیند IUI و IVF و افزایش توان و میل جنسی به کار رود.

 

در زنان شانس وقوع حاملگی در صورت فقدان مشکلات ناباروری در سنین 29 تا 33 سال در هر سیکل ماهانه ۲ تا ۲۵ درصد می باشد. این درصد با افزایش سن زنان به 35 تا 40 سال به نصف تا یک سوم کاهش می یابد.

استفاده از مکمل طبیعی غذایی به نام اووابوست Ovaboost با داشتن ترکیباتی چون انواع ویتامین های ضروری، آنتی اکسیدان ها شامل میو اینوزیتول، ملاتونین، کوکیوتن، ویتامین ای، عصاره هسته انگور و آلفا لیپوئیک اسید موجب بهبود عملکرد تخمدان، افزایش انرژی درونی سلول تخمک و ایجاد تخمک های سالم تر برای یک باروری موفق خواهد شد.

 

استفاده از این مکمل در افراد دچار سندرم تخمدان پلی کیستیک نیز بسیار توصیه شده است.

 

همچنین استفاده از یک مکمل تغذیه ای خاص به نام فرتیل اید زنان با ترکیبی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و املاح ضروری همراه با ترکیبات گیاهی خاص و کامل، بدون هیچ عوارض جانبی، یک فرمولاسیون کامل برای بالا بردن توان بارداری می باشد. مکمل فرتیل اید زنان فرهیون موجب تقویت توانایی بارداری از طریق متعادل سازی هورمون، تنظیم تخمک گذاری، بهبود نارسائی فازلوتئال، تاثیر مثبت در بلوغ فولیکولهای تخمدان و تاثیر مثبت روی بافت آندومتر رحمی جهت آمادگی رحم برای لانه گزینی تخمک خواهد شد. بنابراین این مکمل برای افرادی که تصمیم به باردار شدن در آینده نزدیک دارند، مناسب است.

 

در مردان برای بروز یک بارداری سالم نه تنها تعداد اسپرم، بلکه تحرک و شکل اسپرم نیز حائز اهمیت است. استفاده از مکمل فرتیل اید مردان می تواند تا حدود زیادی این مشکلات را حل کند. نتایج حاصل از مطالعات کلینیکی نشان داده است که مکمل ذکر شده موجب افزایش مضاعف تعداد کل اسپرم ها و اسپرم های متحرک تا ۲۰ درصد یا خیلی بیشتر می شود و همچنین باعث بهبود شکل اسپرم خواهد شد.

 

این مکمل با داشتن ترکیباتی چون ال کارنیتین، آنتی اکسیدان های قوی مثل ویتامین آ، ای، سی و سلنیوم، عصاره هسته انگور، کوکیوتن و زینک موجب بهبود باروری در مردان خواهد شد. همچنین این مکمل دارای ترکیبات گیاهی ماکا روت می باشد که دارای لیست کاملی از اسیدهای آمینه ضروری از جمله آرژنین بوده و گیاهی موثر در بهبود توان باروری مردان می باشد.

محصولات فیرهیون هلث اکنون توسط شرکت فروغ سلامت ایران در ایران بسته بندی و تولید می شود. 

 

مشخصات روان کننده باروری بیبی دنس :بدون اثرات منفی بر روی حرکت اسپرم بدون اثرات منفی بر روی DNA اسپرم مناسب برای نفوذ اسپرم در مخاط سرویکس مناسب برای لقاح تخمک محافظ اسپرم مناسب برای زوج هایی که تصمیم به باروری دارند مناسب بانوانی که به هر دلیلی دچار خشکی واژن هستند فاقد اپلیکات..
729,800 تومان 739,400 تومان
کپسول اوابوست فرهیون هلث fairhaven Health Ovaboost نامی آشنا در داروکالا و مکمل های درمان ناباروری زنان از برند فرهیون هلث است. اوابوست فرهیون هلث این بار در تولید جدید خود، مکمل اووبوست 60 عددی را تولید کرده است تا برای افرادی که به تعداد کمتری از این محصول نیاز دارند، مناسب باشد.   ..
826,000 تومان 827,000 تومان
کپسول اووبوست فرهیون هلث 120 عددی (اوابوست) OvaBoost | کمک به درمان ناباروری بانوان کپسول اووبوست فرهیون هلث 120 عددی (اوابوست) OvaBoost | کمک به درمان ناباروری بانوان
ارسال رایگان -2 %
مشخصات کپسول اووبوست (اوابوست) :قرص اووبوست،قرص اوابوست،قیمت اووبوست،قیمت اوابوست،عوارض قرص اووبوست،عوارض قرص اوابوست،داروی اووبوست،داروی اوابوست،خرید اینترنتی اووبوست،خرید اینترنتی اوابوست جستجوهای شما هستند.افزایش اثربخش کیفیت تخمک فرموله شده جهت بهبود کیفیت تخمک و عملکرد مناسب تخمدان..
1,539,500 تومان 1,571,200 تومان
کپسول فرتیل اید آقایان فرهیون هلث Fertil Aid for Men یک مکمل برای تقویت قوای باروری مردان است. داروخانه نازایی داروکالا همواره پیشرو در مکمل های درمان ناباوری بوده است. کپسول فرتیل اید مردانه حاوی ۲۴ ترکیب موثر و مورد نیاز بدن آقایان و برای تقویت قدرت باروری و درمان ناباروری در مردان است. بسیاری از ..
1,350,495 تومان 1,378,350 تومان
در این مقاله راجع به  کپسول فرتیل اید زنان، قیمت فرتیل اید زنان، خرید فرتیل اید زنان، بهترین مکمل باروری بانوان، انواع مکمل ناباروری زنان، قیمت فرتیل اید بانوان، خرید فرتیل اید بانوان اطلاعاتی خواهیم داد. زمانی که در مورد افزایش باروری زن و مرد صحبت می کنیم، به اشتباه خیلی از زن و ..
1,230,750 تومان 1,295,505 تومان
فرتیل سی ام فرهیون هلث FertileCM for Women برای کمک به باروری زنان و درمان ناباروی زنان است. فرتیل سی ام یک مکمل غذایی است که برای حمایت از تولید سالم مخاط بارور دهانه رحم طراحی شده است. مایعی که به طور طبیعی هنگام نزدیک شدن به تخمک گذاری تولید می شود.  مواد تشکیل دهنده در فرتیل سی ام فرهیون هل..
979,100 تومان 999,400 تومان
موتیلیتی بوست مکملی است جهت بهبود تحریک اسپرم در مواقعی که آنالیز اسپرم، تحرک ناکافی اسپرم را گزارش دهد. این محصول به تنهایی مصرف نمیشود و حتماً باید با FertilAid for Men مصرف شود. کپسول کانت بوست مناسب برای آقایانی است که تعداد اسپرم های آنها برای باوری کم است. مردان بر اساس دلایلی مختلف از جمله سی..
884,600 تومان 911,000 تومان
هدف Fairhaven Health در مورد اثربخشی و کیفیت محصول است. این یکی دیگر از راه های گفتن ما برای مشتریان و مسافران ویژه آنها است. ما بهترین از هر دو جهان را ادغام می کنیم، با ترکیب طب سنتی غرب (آلوپاتی) با تحقیقات بالینی در زمینه های گیاهی / هومیوپاتی. تمام محصولات مکمل ما مبتنی بر علم بالینی هستند و تم..
884,700 تومان 902,800 تومان
قرص پرگ ایز فرهیون هلث 120 عددی |  کنترل تهوع و استفراغ ناشی از بارداری
ناموجود
علت تهوع در دوران بارداری: تهوع یکی از برجسته‌ترین نشانه‌های بارداری است که بسیاری از شما آن را در خانم‌های فامیل یا سریال‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شوند دیده‌اید. همه خانم‌ها تهوع در بارداری را دوران بسیار رنج‌آوری می‌دانند و در این مورد با هم ..
265,000 تومان
کپسول اف اچ پرو زنان فرهیون هلث | کمک به سلامت سیستم باروری زنان کپسول اف اچ پرو زنان فرهیون هلث | کمک به سلامت سیستم باروری زنان
ناموجود
کپسول اف اچ پرو بانوان فرهیون هلث Fairhaven Health FH PRO for Women مکملی برای تقویت قوای باروری بانوان است که توسط برند فرهیون هلث طراحی و فرموله شده است. اف اچ پرو برای زنان حاوی بیش از 30 ترکیب ضروری و مورد نیاز بدن بانوان برای افزایش سلامت باروری و کمک به درمان نازایی زنان است.   ..
3,124,500 تومان
کپسول اف اچ پرو مردان فرهیون هلث | بهبود کیفیت اسپرم و افزایش سلامت باروری کپسول اف اچ پرو مردان فرهیون هلث | بهبود کیفیت اسپرم و افزایش سلامت باروری
ناموجود
کپسول اف اچ پرو مردان فرهیون هلث Fairhaven Health FH Pro for Men محصول جدیدی برای افزایش قدرت باروری مردان از محصولات فرهیون هلث است. کپسول اف اچ پرو فرهیون هلث برای مردان یک مکمل کامل برای افزایش کیفیت اسپرم و همچنین سلامت باروری در مردان و کمک به درمان ناباروی در مردان است.  اف ا..
3,523,400 تومان
کپسول بالانس بلند فیرهیون هلث 90 عددی | بهبود علائم یائسگی بانوان کپسول بالانس بلند فیرهیون هلث 90 عددی | بهبود علائم یائسگی بانوان
ناموجود
کپسول بالانس بلند فرهیون هلث:مکمل بالانس بلند از برند فرهیون هلث آمریکا Faiehaven Health Balance Blend، یک مولتی ویتامین کامل شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در دوران یائسگی است. علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این محصول، بالانس بلند حاوی ترکیبات گیاهی خاص برای بهبود ع..
298,000 تومان
کپسول مایو اینوزیتول فرهیون هلث | کمک به تقویت قوای باروری زنان و مردان کپسول مایو اینوزیتول فرهیون هلث | کمک به تقویت قوای باروری زنان و مردان
-2 % ناموجود
مایو اینوزیتول فیرهیون هلث Fairhaben Health Myo-Inositol یک ماده مغذی کلیدی برای باروری زنان و همچنین برای مردان است! مایو اینوزیتول یک ماده ویتامین مانند طبیعی است که اغلب برای حمایت از باروری و سلامت باروری در زنان سالم استفاده می شود. مکمل مایو اینوزیتول فرهیون هلث روزانه 2 گرم میو-اینوزیتول برای..
962,900 تومان 983,800 تومان
کپسول نارسینگ بلند فیرهیون هلث | مولتی ویتامین بارداری و شیردهی
ناموجود
مشخصات نارسینگ بلند (مکمل شیر افزا مناسب دوران شیردهی) :افزایش تولید شیر بهبود کیفیت شیر تامین کننده کامل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادران در دوران شیردهی 90 عدد کپسول ساخت آمریکااین مکمل تنها مکمل غذایی دنیاست که ترکیبی از ویتامین ها و املاح مورد نیاز برای مادر شیرده ..
298,000 تومان
نمايش 1 تا 14 از 14 (1 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات