منو
سبد خرید شما

شیر دوش کلاسیک وی کر | تحریک غدد پستان جهت افزایش بهینه‌ی میزان شیر مادر

شیر دوش کلاسیک وی کر
شیر دوش کلاسیک وی کر
شیر دوش کلاسیک وی کر
-5 %
شیر دوش کلاسیک وی کر
شیر دوش کلاسیک وی کر
شیر دوش کلاسیک وی کر
شیر دوش کلاسیک وی کر | تحریک غدد پستان جهت افزایش بهینه‌ی میزان شیر مادر
  • موجودی: موجود
  • مدل: Wee Care Breast Pump 902
  • SKU: 731
  • بارکد: 869079710902
122,500 تومان
129,000 تومان
اشتراک گذاری در :

شیردوش کلاسیک وی کر:

وقتی موضوع به غذا دادن به نوزاد می‌رسد، شیر مادر استاندارد طلایی است و انجمن پزشکان اطفال آمریکا توصیه می‌کنند که به نوزاد باید حداقل یکسال شیر داد. شیر دوش کلاسیک وی کر wee care یکی از محصولات شرکت wee می باشد که جهت راحتی مادران در امر شیردهی به نوزاد تولید و روانه بازار گردیده است.

تخلیه کامل شیر از سینه مادر ضمن تحریک سینه به ساخت شیر بیشتر، از التهاب آن نیز جلوگیری می کند. شیر دوش کلاسیک وی بیبی وسیله ای مطمئن برای این امر می باشد. از آنجاییکه پس از شیر دادن کودک مقداری شیر در قسمت انتهایی سینه باقی می ماند، می توان با کمک شیر دوش کلاسیک وی بیبی از تخلیه کامل شیر مطمئن شد. این شیردوش با طراحی ویژه ای که دارد شیر اضافی را از سینه خارج نموده و در محفظه فنجانی شکل خود جمع می نماید.

شیردوش کلاسیک وی Wee با عمل مکش خود موجب تحریک غدد شیر گشته و راندمان شیردهی مادر را افزایش خواهد داد. عملکرد این شیردوش بسیار ساده بوده وکافیست فقط پمپ سیلیکونی آن را با دست فشار دهید تا شیر دوشیده شود. از این رو خیلی از مادر ها از شیردوش هایی مانند شیردوش کلاسیک وی کر Wee care استقبال می کنند، چون مکش آن توسط خود شخص قابل تنظیم است.

شیردوش کلاسیک وی کر Wee care همچنین قابلیت استفاده برای سر پستان های صاف یا فرو رفته را دارد. این شیردوش از جنس پلاستیک بی ضرر و فاقد BPA است و از بابت سلامت آن می توانید کاملا اطمینان خاطر داشته باشید.

ابعاد شیردوش کلاسیک وی کر Wee care حدود 6.5*15 سانتی متر بوده و بسیار سبک وزن می باشد.

 


 

اهمیت استفاده از شیر دوش:

استفاده از شیردوش برای مادران شاغل تقریبا اجتناب‌ناپذیر است؛ به‌خصوص در ماه‌ های اول تولد که توصیه‌ های اکیدی برای تغذیه صرفا با شیر مادر شده است. همچنین شیردهی نوزادان دوقلو بدون داشتن شیردوش کار بسیار سختی خواهد بود. برخی مادران نیز با وجود اینکه وقت کافی را در کنار نوزاد خود دارند، ترجیح می‌ دهند شیر خود را با شیشه به فرزندشان بدهند.

اگر شما بعد از زایمان به شغل قبلی خود باز می‌گردید و یا می‌خواهید همسر یا مادرتان در هنگام استراحت به نوزاد شیر دهند، استفاده از شیردوش باعث می‌شود که نوزاد، حتی در غیاب شما نیز از مزایای شیر مادر بهره‌مند شود.
چه مستقیما شیر بدهید یا شیر دوشیده شده را به نوزاد بدهید یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید، او مواد مغذی لازم برای رشد مناسب را دریافت خواهد کرد.


همه این موارد شیردوش را به یکی از مهم‌ ترین و پرکاربردترین لوازم سیسمونی تبدیل کرده است. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که در یک طبقه‌ بندی کلی می‌توان آن ها را در دو گروه دستی و برقی جای داد. محصول پیش رو  که در سایت داروکالا قرار گرفته، دربردارنده یکی از انواع شیردوش دستی است که تولید شرکت وی کر Wee care بوده و با توجه به کم بودن حجم و وزن آن، یکی از مناسب ترین شیردوش های دستی به خصوص برای مواقع خارج از خانه محسوب می شود.

 

 

خرید و قیمت شیردوش کلاسیک وی بیبی کد 902 در داروخانه آنلاین دارو کالا

 

 

 


 

مشخصات شیر دوش کلاسیک وی کر:

 

  • دارای مخذن ساخته شده از پلی‌پروپیلن
  • دارای پمپ از جنس سیلیکون
  • فاقد BPA و هرگونه ماده‌ی مضر
  • تحریک غدد پستان جهت افزایش بهینه‌ی میزان شیر مادر
  • با گنجایش 150 میلی لیتر و ابعاد 6*14*6 سانتی‌متر
  • امکان تنظیم مکش توسط خود شخص

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
کد بهداشتی8526099940541247
کشور سازندهترکیه
سایر توضیحاتگنجایش: 150 میلی لیتر اندازه: حدود 6.5*15

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
برچسب ها: شیر دوش , وی , وی کر

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات