منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

شربت کاف استاپ باریج 60 میلی | شربت گیاهی ضد سرفه

شربت گیاهی ضد سرفه باریج
شربت گیاهی ضد سرفه باریج
-9 %
شربت گیاهی ضد سرفه باریج
شربت گیاهی ضد سرفه باریج
شربت کاف استاپ باریج 60 میلی | شربت گیاهی ضد سرفه
  • موجودی: موجود
  • مدل: Barij Coughstop Syrup - 60 ml
  • SKU: 2300
  • بارکد: 626008471647
38,200 تومان
42,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

شربت ضد سرفه کودک کاف استاپ باریج اسانس Barij Coughstop Syrup شربت گیاهی ضد سرفه مخصوص کودکان و بزرگسالان است که از گیاه آویشن باغی و عشقه تشکیل شده است. شربت کاف استاپ باریج اسانس یک شربت اکسپکتورانت و ضد سرفه گیاهی است که می تواند سرفه و تحریک گلو را کاهش داده و آن را بهبود بخشد.

 

محصولات مرتبط با سرماخوردگی و آلرژی را مشاهده کنید.

شربت گیاهی ضد سرفه کاف استاپ باریج  مناسب برای کودکان بیشتر از ۱ سال بوده که می تواند راه  تنفسی را به صورت طبیعی پاکسازی کند.  اسانس آویشن نه تنها خلط آور است بلکه یک ضد سرفه گیاهی بسیار قوی است. اثرات آویشن سال هاست که برای تسکین سرفه در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است. از خواص دیگر آویشن نقش آنتی بیوتیکی طبیعی آن است که به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی در بدن عمل می کند.   عصاره برگ عشقه نیز به عنوان یک ترکیب خلط آور شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره برگ گیاه عشقه دارای تاثیرات رقیق کننده خلط و گشادسازی راه های هوایی تنفسی است. این تاثیرات حتی می تواند به کودکانی که دچار آسم خفیف هستند کمک کند.

 

سایر محصولات و شربت ضد سرفه کودکان را مشاهده کنید.

 

شربت گیاهی ضدسرفه باریج برای کودکان

 


 

خواص آویشن برای سرفه چیست؟

آویشن گیاهی از خانواده نعناع است که احتمالا آن را از مجموعه ادویه خود می شناسید. اما این بسیار بیشتر از یک گیاه معمولی است.  دامنه استفاده از آن قابل توجه است و بیش از 400 زیرگونه دارد. مصریان باستان از آن برای مومیایی کردن خود استفاده می کردند، در حالی که یونانیان باستان از آن به عنوان بخور جهت تسکین سرفه استفاده می کردند.  آویشن به دلیل طعم متمایزش تا به امروز به عنوان یک ادویه اصلی در آشپزی باقی مانده است. اما آویشن همچنین به دلیل خواص دارویی خود، مانند توانایی آن در کمک به درمان سرفه و فشار خون بالا، به سرعت شهرت پیدا می کند. 

اسانس آویشن، که از برگ های آن به دست می آید، اغلب به عنوان یک درمان طبیعی سرفه استفاده می شود. در یک مطالعه، ترکیبی از آویشن و برگ پیچک به کاهش سرفه و سایر علائم برونشیت حاد کمک کرد. دریافت تمام ویتامین های مورد نیاز بدن شما در روز می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، آویشن مملو از ویتامین C است و همچنین منبع خوبی از ویتامین A است. اگر احساس می‌کنید سرماخوردگی در راه است، آویشن می‌تواند به شما کمک کند تا سلامتی خود را بازگردانید.  یکی دیگر از مزایای سلامتی آویشن: منبع خوبی از مس، فیبر، آهن و منگنز است.

آویشن به مبارزه با عفونت های تنفسی کمک می کند و یک خلط آور طبیعی است که به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند و به دفع مخاط کمک می کند. همچنین برای تسکین سرفه و مبارزه با گرفتگی بینی مفید است.

 

تسکین سرفه با آویشن

 

گیاه عشقه:

گیاه عشقه یک گزینه درمانی برای درمان علائم اولیه عفونت های دستگاه تنفسی باشد. بهترین اثربخشی آماده سازی این گیاه برای سرفه، به عنوان خلط آور و کاهش دفعات و شدت سرفه ثابت شده است.  ترکیبات گیاه عشقه (عصاره‌های برگ پیچک) در سراسر جهان برای درمان بیماری‌های مختلف دستگاه تنفسی به بازار عرضه می‌شوند و باعث بهبود مجاری تنفسی می‌شوند. درمان علامتی بیماری های التهابی مزمن مانند برونش؛ و التهابات حاد مجاری تنفسی همراه با سرفه از این گیاه استفاده می شود.

ساپونین موجود در برگ پیچک می تواند به تسکین علائم سرفه کمک کند و به رقیق شدن قوام مخاط در راه های هوایی کمک کند، مخاط را از سینه شل کند تا با این کار و آسان کردن سرفه کردن مخاط پاک سازی شود.

 

گیاه پیچک یا عشقه

 


 

مشخصات شربت کاف استاپ باریج:

  • شربت گیاهی ضد سرفه
  • مناسب برای کودکان بیشتر از ۱ سال
  • خلط آور و تسکین دهنده
  • حاوی ترکیبات گیاهی عصاره آویشن و برگ گیاه عشقه
  • دارای خواص ضد التهابی
  • قابل استفاده برای بزرگسالان
  • استاندارد شده بر اساس وجود 0/13 میلی گرم تیمول و کارواکرول در هر میلی لیتر شربت

 

 


 

نحوه مصرف شربت کاف استاپ؛

کودکان سنین 1 تا 5 سال: روزانه 3 مرتبه، هر مرتبه 3/2 میلی‌لیتر
کودکان سنین 6 تا 11 سال: روزانه 3 مرتبه، هر مرتبه 4/3 میلی‌لیتر
افراد بالای 12 سال و بزرگسالان: روزانه 3 مرتبه، هر مرتبه 5 میلی‌لیتر

 

 


 

ترکیبات شربت کاف استاپ باریج اسانس :

آویشن باغی (Thymus Vulgaris)،  عشقه (Hedera helix)،  مواد مؤثره: تيمول، هدراکوزید C

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف شربت کاف استاپ:

  • در صورت بروز عوارض زیر، مصرف شربت را متوقف و در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید. پزشک می تواند شدت عارضه و هر اقدام دیگری که لازم باشد را تعیین نماید.
  • به طور ناشایع: شکایات گوارشی مانند دل پیچه، تهوع، استفراغ ممکن است رخ دهد.
  • به طور نادر: ممکن است واکنش های حساسیتی (آلرژیک) همراه با بثورات پوستی رخ دهد واکنش های حساسیتی شامل تنگی نفس، کهیر و تورم صورت ، دهان و یا حلق نیز ممکن است رخ دهد با بروز اولین علائم واکنش های حساسیتی، نباید مجدداً از شربت استفاده نمود.

موارد منع مصرف:

  • وجود سابقه حساسیت نسبت به گیاه عشقه، آویشن، نعنائیان و ... یا هر یک از اجزاء دیگر کاف استاپ
  • دوران بارداری و شیردهی (به علت کافی نمودن مطالعات انجام شده)
  • سنین زیر یک سال

 

مشخصات کلی
مقدارشربت: 60 میلی لیتر
سن مصرفبیشتر از ۱ سال
کد بهداشتی2695074620990918
جنسیت مصرفعمومی
کشور سازندهایران
بارکد6260084716479

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات