منو
سبد خرید شما

شربت زینک پلاس یوروویتال 200 میلی | حاوی روی، ویتامین های گروه ب و ویتامین سی

شربت زینک پلاس یوروویتال 200 میلی
ارسال فقط در تهران -26 %
شربت زینک پلاس یوروویتال 200 میلی | حاوی روی، ویتامین های گروه ب و ویتامین سی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Eurho Vital Zinc plus Juice with B complex and Vitamin C
  • SKU: 330
112,900 تومان
152,600 تومان

تاریخ انقضا : بیش از 6 ماه

اشتراک گذاری در :

 

 

روی (زینک):

 

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است. بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد. حدود 10 درصد از میزان روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

 


 

 کمبود روی:

 

کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. عوارض کمبود روی می توانند شامل کاهش قوه بینایی و چشایی، ابتلا به انواع عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد.

 

 

مکمل روی یا زینک در داروخانه آنلاین داروکالا


 

نقش روی در سلامت انسان:

- جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن:

روی بطور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی بویژه در دوران نوجوانانی و بلوغ، نقش مهمی ایفا می کند. همچنین روی در ترمیم سریع زخم ها نیز موثر است.
کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود. همچنین  روی  در درمان آکنه و اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر میباشد.  بیمارانی که این اختلالات را داشتند بعد از مصرف مکمل های روی،  تا حدود زیادی بهبودی حاصل کرده اند.


- در بهبود سریع زخم ها:

نقش روی در بهبود سریع زخم ها، بویژه به هنگام جراحت های ناشی از سوختگی و یا زخم هایی که در اثر عمل جراحی در بدن ایجاد می گردند، بسیار اهمیت پیدا می کند.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به عفونت:

زینک یا همان روی برای رشد و عملکرد طبیعی بسیاری از سلول های ایمنی بدن، لازم و ضروری است. به علت نقش حیاتی که بر سیستم ایمنی بدن دارد، حتی کمبود خفیف آن، می تواند عملکرد ایمنی را مختل کند و خطر ابتلا به عفونت باکتریایی، ویروسی و انگلی را افزایش دهد. در بیماری های مرتبط با کمبود قدرت سیستم ایمنی بدن (به عنوان مثال، بیماری کم خونی داسی شکل، عفونت ویروس اچ آی وی (HIV)، سندرم داون و در افراد مسن) قرص زینک می تواند فعالیت سلول های کشنده ی طبیعی، تولید لنفوسیت و مقاومت در برابر عفونت را ترمیم کند.

 

زینک برای کمک به تقویت استخوان ها:

مطالعات نشان داده‎اند که روی با افزایش استخوان‎سازی و جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان می تواند باعث افزایش تراکم و قدرت استخوان شود همچنین با عملکرد مثبت بر استخوان در سنین رشد نیز باعث افزایش رشد جسمی می شود.


- در سلامت دستگاه تولید مثلی:

روی از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی تاثیر می گذارد. در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد. مصرف روی در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز موثر بوده است. تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه نشان می دهد که روی تا حدود زیادی در جلوگیری از ناباروری بویژه در مردان نقش دارد. کمبود روی در مردان می تواند منجر به کاهش عملکرد ترشحی بیضه ها، کاهش قدرت و میل جنسی و نیز بزرگ شدگی غده پروستات گردد.

 


 

ویتامینهای گروه B:

دسته ای از ویتامین های محلول در آب به شمار می روند که از مهمترین ویتامین ها در تقویت سیستم عصبی و سلامت پوست، مو و ناخن هستند. همچنین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین ها و تبدیل آنها به انرژی نقش موثری دارند.

 

ویتامین B1:

تیامین تیامین برای تولید ATP ( آدنوزین تری فسفات ) ضروری است، ATP واحد اصلی انرژی برای بدن است. ATP برای سوخت و ساز مواردی مانند کربوهیدرات، چربی و پروتئین استفاده می شود. همچنین نقش مهمی در عملکرد مغز دارد چون برای ساخت انتقال دهنده های عصبی مورد استفاده قرار می گیرد. کمبود تیامین زیاد شایع نیست اما می تواند روی سیستم عصبی و سیستم قلبی عروقی تاثیر بگذارد.

 

ویتامین B2:

ریبوفلاوین ریبوفلاوین نقش های مختلفی در سوخت و ساز عادی ایفا می کند. بسیاری از واکنش های شیمیایی برای کار کردن روی آنزیم ها تکیه دارند و ریبوفلاوین ها با ارائه موارد مورد نیاز به آنها کمک می کنند. مانند یک گذرنامه VIP به آن نگاه کنید، آنزیم ها در صف ایستاده اند تا بتوانند نهایتا به آنجا برسند و ریبوفلاوین ها اطمینان حاصل می کنند که چنین اتفاقی خواهد افتاد. کمبود ریبوفلاوین می تواند موجب بروز علائمی در دهان، چشم ها و پوست شود و همچنین در کودکان موجب توقف رشد شود.

 

ویتامین B3: نیاسین

مانند ویتامین های B1 و B2، B3 نیز برای پشتیبانی از عملکرد سوخت و ساز عادی و تولید انرژی بدن اهمیت دارد. نیاسین در بسیاری از واکنش های شیمیایی هم شکل شرکت می کنند مانند فرآیند هایی که DNA نیز در آنها مشترک است. کمبود این ماده مغذی می تواند منجر به سردرد، خستگی، کم خونی و زخمی شدن پوست یا دهان شود

 

ویتامین B5: اسید پانتوتنیک

به عنوان زندگی با پایه کربن، حرکت دادن اتم های کربن در اطراف بدن بسیار ضروری است و این جایی است که ویتامین B5 به میان می آید. B5 همچنین با آنزیم ها و سوخت و ساز کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها نیز مشارکت دارد. کمبود این ماده مغذی می تواند علائم مختلفی در پی داشته باشد، اما می تواند شامل خستگی تحریک پذیری یا مشکل در خواب یا ناتوانی در استراحت شود.

 

ویتامین B6: پیریدوکسین، پیریدوکسال یا پیریدوکسامین

ویتامین B6 در واقع به گروهی از مواد مغذی گفته می شود، آنها بسیار شبیه به هم کار می کنند. در سوخت و ساز کربوهیدرات، چربی و پروتئین نقش دارند. آنها همچنین به سلول های قرمزان کمک می کنند اکسیژن را به نقاط مختلف بدن ببرند. کمبود B6 می تواند موجب کم خونی شود و همچنین می تواند باعث ایجاد زخم روی دهان و زبان، التهاب و گیجی شود.

 

ویتامین B7: بیوتین

بیوتین از رشد سلولی حمایت می کند و به سوخت و ساز چربی و پروتئین ها کمک می کند. همچنین این ویتامین یکی از عوامل تاثیر گذار در حرکت کربن دی اکسید اطراف بدن است. کمبود این ویتامین بسیار نادر است چون بدن خود در روده بزرگ بیوتین تولید می کند.

 

ویتامین B9: اسید فولیک یا فولات

این یکی نام های بسیاری دارد اما معمولا با نام های اسید فولیک یا فولات از آن نام برده می شود. این ویتامین برای فرآیندهای DNA مهم است و در بسیاری از واکنش های بدن نقش کمکی را دارد. خانم ها و به خصوص آنهایی که باردار هستند به این ماده مغذی نیاز دارند تا از نقص هنگام تولد پیشگیری کنند و خود نیز در طول بارداری دچار کم خونی نشوند. دیگر علائم کمبود این ماده مغذی عبارت است از سردرد، تحریک پذیری، فراموشکاری و گیجی.

 

ویتامین B12: متیل کوبالامین یا سیانکوبالامین

ویتامین B12نیز برای سوخت و ساز کربوهیدرات، پروتئین و چربی وهمچنین عملکرد DNA مفید است. همچنین این ویتامین به تولید گیرنده های عصبی در مغز نیز کمک می کند. کمبود این ماده مغذی می تواند منجر به کم خونی، از بین رفتن نخاع یا افسردگی در بعضی افراد شود. سعی کنید مکملی پیدا کنید که در آن متیل کوبالامین باشد.

 

 کمبود ویتامین های گروه B:

ضعف و خستگی عمومی بدن، کاهش اشتها، یبوست، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، کم خونی مگالوبلاستیک و بیماری بری بری از عوارض کمبود ویتامین های گروه B است.


گروه هایی که عمدتا در معرض کمبود روی و ویتامین های گروه B قرار دارند و و نیاز بیشتری به مصرف مکمل زینک پلاس دارند:

- نوجوانان
- خانم های باردار و شیرده
- سالمندان
- افراد الکلیسم
- افراد دچار بی اشتهایی عصبی

 

فواید ویتامین ب کمپلکس در زینک پلاس یوروویتال در داروخانه اینترنتی دارو کالا

 


 

ویتامین c:

 آنتی اکسیدان قوی است و بدن را در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند. یکی از اثرات مهم این ویتامین کمک به پوست است. این ویتامین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود.

ویتامین C ویتامینی محلول در آب است که نقش مهمی در حفظ سلامتی بدن برعهده دارد و مانند یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند. شما باید به‌طور روزانه غذاهای حاوی ویتامین سی مصرف کنید تا از این طریق این ویتامین موردنیاز بدن‌تان را تأمین کنید.

ویتامین C یا آسکوربیک اسید یک ویتامین محلول در آب است که در بدن انسان ساخته نمی شود و لذا یک ماده غذایی ضروری برای بدن به حساب می آید. میزان مورد نیاز روزانه آن بسته به سن افراد از ۴۰ تا ۱۲۰ میلی گرم متفاوت است و این نیاز در زمان حاملگی و شیردهی افزایش می یابد. افراد سیگاری به روزانه ۳۵ میلی گرم ویتامین C بیشتر از افراد معمولی نیاز دارند.

یکی از مزایای دیگر ویتامین ث افزایش جذب کلسیم است. همراه با مکمل کلسیم، از قرص ویتامین C یا مواد غذایی غنی از ویتامین C مثل پرتقال استفاده کنید. ویتامین C، جذب کلسیم را افزایش می‏دهد.

 

 


 

مشخصات شربت زینک پلاس یوروویتال:

  • کمک به حفظ سلامت پوست، مو، ناخن
  • تقویت رشد ذهنی و جسمی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت و جلوگیری از ریزش مو
  • فرم گرفتن و سفتی ناخن ها
  • سلامت پوست
  • افزایش قد در سنین رشد
  • کمک به ترمیم زخم ها
  • ترمیم ترک لب ها
  • طعم بسیار مطلوب

شربت زینک پلاس یوروویتال در داروخانه آنلاین دارو کالا

تمام محصولات یورو ویتال را مشاهده کنید.

 


 

نحوه مصرف زینک پلاس جویس یورو ویتال:

کودکان ۱ تا ۷ سال:

روزانه ۱ قاشق مرباخوری (۵ میلی لیتر)


کودکان ۷ تا ۱۳ سال:

1 قاشق مرباخوری (5 میلی لیتر) 2 بار در روز


افراد بالای 13 سال و بزرگسالان:

افراد 13 سال به بالا: 1 قاشق مرباخوری (5 میلی لیتر) 3 بار در روز

قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود.

 


 

 ترکیبات شربت زینک پلاس یورو ویتال (در هر 5 میلی لیتر):

نام ترکیب

مقدار

Vitamin C

40 mg

Zink

5 mg

Niacin

4 mg

Pantothenic acid

2 mg

Vitamin B2

0.65 mg

Vitamin B6

0.65 mg

Vitamin B1

0.6 mg

Folic acid

200 µg

Biotin

20 µg

Vitamin B12

2 µg

 


 

شرایط نگهداری شربت زینک پلاس یورو ویتال 200 میلی:

در مکان خشک و خنک، دور از نور و دسترس کودکان نگه داری شود،

پس از باز نمودن درب بطری حتما داخل یخچال نگهداری شود و طی مدت یک ماه مصرف شود.

 


 

توصیه و هشدار شربت زینک پلاس یورو ویتال 200 میلی:

زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک مصرف نمایند.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

مشخصات کلی
سن مصرفبالای یکسال
کد بهداشتی3836965032063779
کشور سازندهایران(تحت لیسانس آلمان)
بارکد4260120220405

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات