منو
سبد خرید شما

شامپو ملایم روزانه فولیکا 200 میلی لیتر | مناسب موهای حساس و شکننده

شامپو ملایم روزانه فولیکا 200 میلی
-5 %
شامپو ملایم روزانه فولیکا 200 میلی لیتر | مناسب موهای حساس و شکننده
  • موجودی: موجود
  • مدل: Fulica Gentle Shampoo 200 ml
  • SKU: 583
57,300 تومان
60,400 تومان
اشتراک گذاری در :

شامپو ملایم روزانه فولیکا مناسب موهای حساس و شکننده

شامپو ملایم روزانه فولیکا مناسب موهای حساس و شکننده است که سرشار از پرو ویتامین B5، عصاره سبوس برنج و روغن جوانه گندم می باشد و با محافظت از ساقه موها و افزایش مقاومت و استحکام آن ها، آثار مخرب ناشی از اشعه ماورای بنفش و آلودگی های محیطی را بر موی سر خنثی می نماید.

 

 با مصرف مداوم شامپو ملایم فولیکا موها درخشندگی، براقیت، نرمی و لطافت ابریشم گونه خود را حفظ خواهند نمود. فرمولاسیون ملایم و pH متعادل این محصول با ساختار طبیعی موها سازگاری کامل داشته و امکان بروز واکنش های آلرژیک را به حداقل می رساند.

 

مشخصات و ویژگی های شامپو ملایم فولیکا :

 

  •     امکان استفاده روزانه به دلیل وجود ترکیبات ملایم

  •     جلوگیری از خشکی و تخریب لایه خارجی موها

  •     محافظت از ساقه موها و حفظ رطوبت آن

  •     pH متعادل با ساختار طبیعی موها

  •     مناسب موهای حساس و شکننده

  •     افزایش مقاومت و استحکام موها

  •     طراوت و نرمی موها

 

 

شامپو ملایم فولیکا چگونه بر روی موهای ما تاثیر می گذارد ؟

 

ظاهر موی سالم، براق، صاف و مانند ابریشم نرم می باشد. لایه خارجی مو مانند یک محافظ عمل کرده که مانع از دفع رطوبت از لایه داخلی آن می گردد. شستشوی مکرر با شامپوهای معمولی یا غیر استاندارد، باعث تخریب لایه خارجی مو شده و آن ها را به تدریج خشک و شکننده می گرداند.

 

شامپو ملایم فولیکا برای موهای حساس و شکننده با بهره گیری از فرمولاسیون منحصر به فرد و pH متعادل، سرشار از پرو ویتامین B5، روغن جوانه گندم و عصاره سبوس برنج، با محافظت از ساقه موها سبب حفظ رطوبت آن ها و افزایش مقاومت و استحکام طبیعی موها گردیده و آثار مخرب ناشی از اشعه ماورای بنفش و آلودگی های محیطی بر روی موی سر را خنثی می نماید.


 

مواد موثر بکار رفته در شامپو ملایم فولیکا :


پاک کننده های ملایم و پرو ویتامین B5

این مواد جهت جلوگیری از خشکی و تخریب لایه خارجی موها بکار رفته اند. پرو ویتامین B5 با نفوذ به ساقه مو باعث تقویت و افزایش استحکام آن شده و رطوبت لازم را به آن می بخشد.


روغن جوانه گندم (Wheat Germ Oil)

روغن جوانه گندم (Wheat Germ Oil) با داشتن ویتامین ها، پروتئین و املاح فراوان باعث طراوت و نرمی موها شده و از تخریب لایه خارجی مو جلوگیری می نماید.


عصاره سبوس برنج (Rice Bran Extract)

عصاره سبوس برنج موجود در شامپو ملایم فولیکا حاوی اسیدهای چرب متعدد بوده که از لایه خارجی موها محافظت کرده و حالت دهندگی مناسبی به آن ها می بخشد.

 


ترکیبات شامپو ملایم روزانه فولیکا :

 

کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، کوکو گلوکوزاید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پی ای جی -7 گلیسریل کوکوات، کوکامید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، گلیسرین، پلی کواترنیوم -7، پی ای جی 40- هیدروژنیتد کاستر اویل، اسید سیتریک، پرو ویتامین B5، متوکسی پی ای جی/ پی پی جی03/07 آمینو پروپیل دایمتیکون، اتیل هگزین متوکسی سینامات، سدیم متیل پارابن، سدیم پروپیل پارابن، مخلوط متیل کلروایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، دی سدیم ا.د.ت.آ، عصاره سبوس برنج، روغن جوانه گندم، CI47005، CI42090، اسانس، آب دیونیزه

 

 

نحوه مصرف شامپو ملایم روزانه فولیکا :

 

ابتدا به مقدار کافی از شامپو ملایم فولیکا بر روی موهای خیس شده مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی پوست سر نگه داشته سپس خوب آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار نمایید. از شامپو ملایم فولیکا می توانید به هر تعداد دفعه در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.
 


 

توصیه و هشدار مصرف شامپو ملایم روزانه فولیکا :

 

  • در صورت تماس، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.
  • از تماس شامپو با چشم ها جدا خودداری نمایید.
مشخصات کلی
مقدار200 میلی لیتر
کد بهداشتی38/10639
کشور سازندهایران
بارکد6260147701374

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
برچسب ها: شامپو روزانه

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات