منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم 250 میلی لیتر

شامپو متعادل کننده چربی سر S+ پریم
-5 %
شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم 250 میلی لیتر
  • موجودی: موجود
  • مدل: PRIME MaidenHair S+ Sebum Control Shampoo 250ml
  • SKU: 2025
137,200 تومان
144,500 تومان
اشتراک گذاری در :

شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم 250 میلی لیتر

شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم حاوی کمپلکسی از عصاره‌های گیاهی پر سیاوشان، گزنه و ترتیزک آبی، جهت کنترل ترشح چربی پوست سر است. به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و بعد از آن استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم توصیه می‌شود. این محصول PH متناسب با پوست سر دارد و سورفکتانت‌های موجود در این شامپو، به شکل مؤثر و بدون تحریک غدد سباسه پوست سر به تولید مجدد چربی، مو پوست سر را از آلودگی و چربی‌ها پاک نموده و شادابی و حجم طبیعی به موها می‌ بخشد.

 

مشخصات و ویژگی های شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم :

 

  •     حاوی عصاره پرسیاوشان، عصاره گزنه، عصاره علف چشمه (ترتیزک آبی)
  •     تنظیم فعالیت غدد سباسه و پاکسازی پوست سر از چربی
  •     حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها
  •     بهبود خون رسانی به پوست سر
  •     شاداب کننده و حجم دهنده مو
  •     حذف بوی بد و رفع خارش
  •     مناسب پوست سر چرب
  •     فاقد پارابن و سیلیکون

 

 

ترکیبات شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم :

 

آب، سدیم لورت سولفات، سدیم لوروئیل سارکوزینات، پروتئین گندم هیدرولیز شده پتاسیم آندسیلنوئیل، سدیم کوکوآمفو استات، کوکوگلوکوزید، پی ای جی-120 متیل گلوکز دی اولئات، پروپیلن گلیکول، گلیسریل اولئات، پیروکتون اولامین، پلی کواترنیم-6، عصاره‌های علف چشمه، پرسیاوشان و گزنه، سدیم کلرید، اسانس، زینک پی سی آ، بنزوفنون-4، بنزایزوتیازولینون، لاکتیک اسید، دی سدیم ا.د.ت.ا، متیل ایزوتیازولینون، رنگ شماره  (C.I.42053)

 


پرسیاوشان :

گیاه پرسیاوشان دارای خواص دارویی بسیاری است و در ایران پراکندگی وسیعی دارد. این گیاه دارای شاخه‌های سیاه، سخت، باریک و براق به در ازای تقریبا ۲۰ سانتی‌متر و برگ‌های کوچکی مانند برگ‌های گشنیز، به صورت بریده بریده دارد. ساقه و گل و میوه و دانه ندارد. ریشه‌اش از لحاظ دارویی بی‌ارزش است. گیاه پرسیاوشان را بیشتر می‌توانید کنار جوی و چاه‌های قدیمی که در نواحی مرطوب و سایه‌ دار قرار دارند پیدا کنید. پرسیاوشان از نظر طب قدیم ایران، معتدل است. در طب گذشته از گیاه پرسیاوشان در درمان سرفه و علائم سرماخوردگی و ریزش منطقه‌ای مو استفاده می‌شده است. به جهت خواص ضد ریزش مو که در پرسیاوشان قرار دارد در این محصول به کار رفته است.


گزنه :

گزنه، مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند، حتی در بعضی از موارد موی سر دوباره می‌روید، همچنین از این گیاه در ترکیبات بیشتر شامپوهای مخصوص موهای چرب استفاده می‌شود.


 


 

نحوه مصرف شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم :

 

موها و پوست سر مرطوب را با مقدار کافی از شامپو متعادل کننده چربی پریم ماساژ دهید تا کف کند. سپس آن را آبکشی نموده و این عمل را تکرار کنید. اجازه دهید کف به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی سر باقی بماند و مجددا به خوبی آبکشی نمایید. از این شامپو دو بار در هفته و به مدت حداقل یک ماه و نیم استفاده نمایید. به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و بعد از آن استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم توصیه می‌شود.
 


 

توصیه و هشدار مصرف شامپو متعادل کننده چربی سر مدل S+ پریم :

 

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مشخصات کلی
مقدار250 میلی لیتر
کد بهداشتی9073025974
کشور سازندهایران
بارکد6260156001861

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات