منو
سبد خرید شما

شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس
-37 % ناموجود
شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس ۲۰۰ میلی لیتر
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Irox Sebarox anti dandruff Shampoo For Dry Scalps 200 ml
  • SKU: 1188
33,400 تومان
53,100 تومان
اشتراک گذاری در :

شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس

pشامپو ایروکس سباروکس مناسب برای شوره های خشک و مقاوم می باشد. این شامپو حاوی عصاره های گیاهی التیام بخش از جمه عصاره بید کانادایی، همیشه بهار و آلوئه ورا می باشد و برای از بین بردن شوره های خشک و مقاوم بسیار موثر می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده شامپو سباروکس حاوی پیروکتون اولامین یا اکتوپیروکس به میزان 1% (حداکثر مقدار مجاز) است که تنها ماده ضد شوره غیرسمی با طیف اثر وسیع ضد باکتری و ضد قارچی می باشد و قدرت ضد شوره و ضد قارچ آن بالاتر از پیریتیون زینک است.

 

 

مشخصات و ویژگی های شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس :

 

  •   حاوی کلیمبازول، پیروکتون اولامین، عصاره های گیاهی التیام بخش  
  •     مناسب برای شوره های خشک و مقاوم
  •     ضد شوره

 

 


ترکیبات موجود در شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس :

 


پیروکتون اولامین

پیروکتون اولامین یا همان اکتو پیروکس تنها ماده ضدشوره غیر سمی با طیف اثرگذاری وسیع می باشد. اکتوپیروکس دارای اثرات ضد باکتریایی و ضد قارچی می باشد و قدرت آن به مراتب بالاتر از پیریتون زینک است. پیروکتون اولامین تنها ماده ضدشوره ای است که برای خانم های باردار و کودکان منع مصرف ندارد و مصرف طولانی مدت آن مشکلی ایجاد نمی کند. علاوه بر اثرات گفته شده، پیروکتون اولامین ضد خارش قوی بوده و همراه با آلانتویین در تسکین التهاب و خارش اسکالپ اثر ارزشمندی ایفا می کند.حداکثر مقدار مجاز پیروکتون اولامین یا همان اکتو پیروکس به میزان 1% می باشد.


د- پانتنول

د پانتنول ترکیبات نرم کننده، مرطوب کننده، ضد التهاب و ضد خارش شامپو را تشکیل می دهند.


عصاره بید کانادایی

عصاره بید کانادایی اثر ضدالتهاب و ضدخارش داشته و باعث ترمیم موهای شکننده می شود. عصاره بید کانادایی موجود در این شامپو نیـز اثرات ضد شوره شامپو را تشدید می کند.

 


ترکیبات شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس :

 

آب دیونیزه، سدیم لورت سولفوسوکسینات، عصاره پروپیلن گلیکولی همیشه بهار، عصاره پروپیلن گلیکولی بابونه، کواترنیوم-18 و تری دست-6، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، عصاره بید کانادایی، سدیم لوریل اتر سولفات، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سدیم کلراید، عصاره آلوئه ورا، بخش غیر صابونی شوینده روغن زیتون، کلیمبازول، اسانس، آلانتوئین، اسید سیتریک، پیروکتون اولامین، ایزوتیازولین 5/1%
 

 


 

نحوه مصرف شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس :

 

هفته ای 1 الی 2 بار به مدت 4 الی 6 هفته استفاده شود. پس از طی دوره درمان، به مدت 4 هفته دیگر برای ابقا درمان از شامپو ضد شوره ایروکس حاوی اکتوپیروکس استفاده شود.

 



توصیه و هشدار مصرف شامپو ضد شوره خشک سباروکس ایروکس :

 

از تماس شامپو با چشم ها جدا خودداری نمایید. در صورت تماس، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.

مشخصات کلی
مقدار200 گرم
کد بهداشتی56/15225
کشور سازندهایران
بارکد6261124004334

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات