منو
سبد خرید شما

شامپو تقویت کننده مو حاوی بیوتین هلث تئوری 385 میلی | شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو

شامپو تقویت کننده مو حاوی بیوتین هلث تئوری
-21 % ناموجود
شامپو تقویت کننده مو حاوی بیوتین هلث تئوری 385 میلی | شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Health theory Biotin Fortifying Shompoo - 385 ml
  • SKU: 1746
  • بارکد: 626367170196
260,700 تومان
330,000 تومان
اشتراک گذاری در :

شامپو تقویت کننده هلث تئوری حاوی بیوتین:

شامپو تقویت کننده مو حاوی بیوتین هلث تئوری Health theory Biotin Fortifying Shompoo یک شامپو تقویتی مو با خاصیت ضد ریزش مو از محصولات برند هلث تئوری است. ترکیبات این شامپو ترکیبات خاصی است که باعث تقویت فولیکول موها و پوست سر می شود. شامپو بیوتین هلث تئوری حاوی بیوتین است. علاوه بر بیوتین شامپو بیوتین هلث تئوری حاوی عصاره ریشه جنسینگ و بورداک است که باعث تقویت ساقه موها شده و با کمک آمینو اسید آرژنین گردش خون در کف سر بیشتر می شود و خونرسانی به فولیکول های مو آسان تر می شود.

 

پروتئین نیز یکی از ارکان مهم در حفظ سلامت موها است. شامپو تقویت کننده بیوتین هلث تئوری، حاوی پروتئین هیدرولیز شده سویا است. در کنار پروتئین سویا ، زینک گلوکونات وجود دارد تا ترکیبات این شامپو را کامل تر کند. شامپو تقویت کننده بیوتین هلث تئوری با رساندن عوامل تقویت کننده مو به کمک ترکیبی از سورفاکتانت ها با ایجاد شبکه ای از کف ملایم و در عین حال قدرتمند در پاکسازی مو و پوست سر باعث تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها می شود.

شامپوی تقویت کننده بیوتین هلث تئوری در اندازه 385 میلی لیتری و در ایران تولید شده است.

 

سایر محصولات و شامپو های ضد ریزش را مشاهده کنید.

 

شامپو تقویت کننده مو حاوی بیوتین هلث تئوری

 


 

تاثیر بیوتین بر موها:

بیوتین یک مکمل معروف ویتامین است که اغلب به دلیل توانایی افرایش رشد مو و بهبود سلامت پوست و ناخن سالم، به بازار عرضه می‌شود. با این حال، تحقیقات محدودی در مورد ارتباط بین بیوتین و مو وجود دارد. مطالعات محدود، بیشتر نشان می‌دهند که فقط در صورت کمبود بیوتین، مصرف آن باعث ضخیم شدن و بلند شدن مو می‌شود.

بیوتین، با نام مستعار B۷ یا ویتامین H، یک ماده مغذی ضروری برای تامین ویتامین B است که به طور طبیعی در برخی از غذا‌ها یافت می‌شود و یا به عنوان مکمل غذایی مصرف می‌شود.

به تولید کراتین کمک می‌کند، که به سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند. کراتین یک پروتئین اساسی است که مو، پوست و ناخن‌های شما را تشکیل می‌دهد. واضح است که بیوتین زیرساخت‌های کراتین بدن شما را بهبود می‌بخشد. کمبود بیوتین میتواند به نازک شدن، شکنندگی و دوشاخه شدن موها و همچنین ریزش آنها منجر شود. با توجه به اینکه بیوتین در گروه ویتامینهای B قرار دارد، به حفظ سلامت موها کمک میکند. این درحالی است که اگر موها سلامت مطلوبی نداشته نباشند، به راحتی حالت شکننده پیدا میکنند و بیشتر از میزان عادی میریزند. بعضی خانمها در دوران بارداری یا پس از زایمان با ریزش موها مواجه میشوند، اما نمیدانند بیوتین میتواند به کاهش این نوع ریزش مو کمک کند.

 

دریافت بیوتین از طریق مکملها یا حتی استفاده از شامپوهای حاوی بیوتین میتواند به از بین بردن خشکی موها و پوسته پوسته شدن پوست سر کمک کند و درنتیجه مانع ریزش موها شود. توجه داشته باشید وقتی فولیکولهای موها به واسطه پوسته های سر مسدود میشوند، روند رشد موها نیز مختل میشود. بنابراین، مطمئن شدن از اینکه پوست سرتان از سلامت لازم برخوردار است، واقعا برای سلامت موهایتان اهمیت زیادی دارد. علاوه بر اینها، بیوتین به افزایش حجم موها نیز کمک میکند.

 

 


 

مشخصات شامپو بیوتن هلس تئوری:

  • تقویت کننده ساقه مو و فولیکول و پوست سر
  • جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی ماده موثر بیوتین ، عصاره ریشه جنسینگ و بورداک
  • حاوی نیاسین آمید و پانتنول، آرژینین و تیروزین
  • حاوی پروتئینهای هیدرولیز شده سویا و زینک گلوکونات
  • رساندن عوامل تقویت کننده مو به کمک ترکیبی از سورفاکتانت ها
  • پاک کننده و شوینده مو

 

 


 

نحوه مصرف شامپوی تقویت کننده موی هلث تئوری حاوی بیوتین:

مقداری از شامپو هلث تئوری را بر روی موهای خیس بریزید، سپس ماساژ دهید و به خوبی آبکشی نمایید.

 

 


 

ترکیبات موثر شامپو بیوتین هلث تئوری:

عصاره ریشه پاناکس جینسینگ، بیوتین، آرژنین، استیل تیروزین، عصاره ریشه آرکتیوم ماژس، پروتئین هیدرولیز شده سویا،  زینک گلوکونات، کلسیم پانتوتنات، نیاسین آمید، اورنیتین هیدروکلراید.

 

مشخصات کلی
مقدارشامپو: 385 میلی لیتر
کد بهداشتی 9127/ظ/56
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6263671701964

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات