منو
سبد خرید شما

سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون | 60 عددی | ترکیب کامل از ویتامین ها و مواد معدنی

سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون
سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون
-22 %
سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون
سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون
سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون | 60 عددی | ترکیب کامل از ویتامین ها و مواد معدنی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Vitally Tone Multi Complex - 60 Softgels
  • SKU: 1264
290,900 تومان
371,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون Vitally tone Multi Complex یک مکمل مولتی ویتامین مینرال از محصولات ویتالی تون است. کپسول مولتی کمپلکس ویتالی تون حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است تا بتواند این ترکیبات مهم و ضروری برای را برای بدن تامین کند. 

 

قرص مولتی کامپلکس ویتالی تون به طور کلی حاوی 23 ترکیب مختلف است. افرادی که قصد دارند به صورت روزانه تمام ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن خود برسانند، مولتی کمپلکس ویتالی تون می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. چرا که هر 13 ویتامین موجود در بدن انسان، در مولتی کمپلکس استفاده شده است. همین قضیه درباره مواد معدنی نیز صدق می کند و مولتی کمپلکس حاوی 10 ماده معدنی مهم برای بدن انسان است. در واقع می توان گفت که سافت ژل مولتی کمپلکس می تواند به خوبی نقص ها و کاستی های تغذیه ای را پوشش داده و ضروری ترین مواد مورد نیاز بدن را تامین کند. هیچ ترکیب اضافه دیگری در این محصول وجود نداشته و مولتی کمپلکس تنها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است. 

وجود تمام ویتامین ها و مواد معدنی در مولتی کمپلکس ویتالی تون، مزایایی را نیز برای سلامتی کلی بدن به همراه خواهد داشت. این محصول به طور کلی می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش سلامت سیستم عصبی، کمک به سلامت پوست و مو و همچنین کمک به سلامت بینایی می شود. علاوه بر این مولتی کمپلکس ویتالی تون می تواند باعث افزایش سلامت استخوان و مفاصل، تامین آهن مورد نیاز برای جلوگیری از کم خونی و همچنین کمک به حفظ سطح طبیعی قند خون شود. 

 

سایر محصولات مولتی ویتامین را مشاهده کنید.

قرص مولتی کمپلکس ویتالی تون

ویتامین ها در مولتی کمپلکس ویتالی تون:

13 ویتامین ضروری وجود دارد هر 13 ویتامین در مولتی کمپلکس وجود دارد که بدن شما برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد. ویتامین ها مواد مغذی هستند که بدن شما برای عملکرد طبیعی، رشد و تکامل سلولی به آنها نیاز دارد. آنها را می توان بر اساس نحوه عملکرد آنها در بدن شما به دو دسته اصلی دسته بندی کرد.

ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین‌های A، D، E و K در بافت چربی بدن ذخیره می‌شوند، جایی که به راحتی جذب می‌شوند. ویتامین های محلول در آب مانند ویتامین های B و C بلافاصله پس از ورود به بدن استفاده می شوند. ویتامین های غیر ضروری محلول در آب از طریق ادرار از بدن دفع می شوند. تنها استثنا ویتامین B12 است که می تواند سال ها در کبد شما ذخیره شود.

  •      ویتامین A که به شکل گیری و حفظ دندان ها، استخوان ها، بافت نرم، غشاهای مخاطی و پوست کمک می کند
  •      ویتامین C (اسید اسکوربیک) که باعث سلامت دندان ها و لثه ها، بهبود زخم ها و جذب آهن توسط بدن می شود.
  •      ویتامین D که به جذب و حفظ سطوح مناسب فسفر و کلسیم خون، مواد معدنی مورد نیاز برای رشد و سلامت دندان‌ها و استخوان‌ها کمک می‌کند.
  •      ویتامین E که به تشکیل گلبول های قرمز خون و استفاده از ویتامین K کمک می کند
  •      ویتامین B1 (تیامین) که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند و برای قلب و سلول های عصبی مهم است.
  •      ویتامین B2 (ریبوفلاوین) که به رشد بدن و تولید گلبول های قرمز کمک می کند
  •      ویتامین B3 (نیاسین)، که به حفظ سلامت پوست و اعصاب کمک می کند و می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد
  •      ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) که برای متابولیسم غذا لازم است و به تولید هورمون ها و کلسترول کمک می کند.
  •      بیوتین (B7) که برای متابولیسم پروتئین ها و کربوهیدرات ها و تولید هورمون ها و کلسترول لازم است.
  •      ویتامین B6 که به تشکیل گلبول های قرمز خون کمک می کند، به حفظ عملکرد مغز کمک می کند و از سنتز پروتئین حمایت می کند
  •      ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) که به متابولیسم، تولید خون قرمز و حفظ سیستم عصبی مرکزی کمک می کند.
  •      فولات (اسید فولیک و B9)، که به تشکیل گلبول های قرمز خون کمک می کند و برای تولید DNA مورد نیاز است، که رشد بافت و عملکرد سلول را کنترل می کند.
  •      ویتامین K که برای لخته شدن خون ضروری است

 

 

 

مکمل ویتامین را مشاهده کنید

مولتی کمپلکس ویتالی تون

مواد معدنی و مولتی کمپلکس ویتالی تون:

مواد معدنی آن دسته از عناصر روی زمین و مواد غذایی هستند که بدن ما برای توسعه و عملکرد طبیعی به آنها نیاز دارد. موارد ضروری برای سلامتی شامل کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، کلرید، منیزیم، آهن، روی، ید، کروم، مس، فلوراید، مولیبدن، منگنز و سلنیوم است. 10 ماده معدنی از این مواد معدنی ذکر شده در مولتی کمپلکس ویتالی تون وجود دارد که به مزایای هر کدام اشاره خواهیم کرد. 

کلسیم:

کلسیم یک ماده معدنی است که در بسیاری از غذاها یافت می شود. تقریباً تمام کلسیم در استخوان‌ها و دندان‌ها ذخیره می‌شود تا به تقویت و استحکام آن‌ها کمک کند. بدن شما برای کمک به انقباض و انبساط عضلات و عروق خونی و ارسال پیام از طریق سیستم عصبی به کلسیم نیاز دارد. کلسیم همچنین برای کمک به ترشح هورمون ها و آنزیم هایی استفاده می شود که تقریباً بر هر عملکردی در بدن انسان تأثیر می گذارد.

ید:

ید یک ماده معدنی است که در برخی غذاها یافت می شود. بدن شما برای ساخت هورمون های تیروئید به ید نیاز دارد. این هورمون ها متابولیسم بدن و سایر عملکردها را کنترل می کنند. آنها همچنین برای رشد استخوان و مغز در دوران بارداری و نوزادی مهم هستند.

اهن:

آهن یک ماده معدنی است. همچنین به برخی از محصولات غذایی اضافه می شود و به عنوان یک مکمل غذایی در دسترس است. آهن بخشی از هموگلوبین است، پروتئینی که اکسیژن را از ریه ها به بافت ها منتقل می کند. به تامین اکسیژن ماهیچه ها کمک می کند. آهن برای رشد، تکامل سلولی و عملکرد طبیعی بدن مهم است. آهن همچنین به بدن در ساخت برخی هورمون ها و بافت همبند کمک می کند.

منیزیم:

منیزیم یک ماده معدنی است که به طور طبیعی در بسیاری از غذاها وجود دارد و به سایر محصولات غذایی اضافه می شود. همچنین به عنوان یک مکمل غذایی موجود است و در برخی داروها وجود دارد. این به بدن شما کمک می کند تا عملکرد عضلانی و عصبی، سطح قند خون و فشار خون را تنظیم کند. همچنین به بدن شما در ساخت پروتئین، استخوان و DNA کمک می کند.

فسفر:

فسفر یک ماده معدنی است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند. همچنین به کارکرد رگ های خونی و ماهیچه ها کمک می کند. فسفر به طور طبیعی در غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت، مرغ، ماهی، آجیل، لوبیا و محصولات لبنی یافت می شود. فسفر نیز به بسیاری از غذاهای فرآوری شده اضافه می شود.

پتاسیم:

پتاسیم یک ماده معدنی است که سلول ها، اعصاب و ماهیچه های شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارند. این به بدن شما کمک می کند تا فشار خون، ریتم قلب و محتوای آب موجود در سلول ها را تنظیم کند. همچنین به هضم غذا کمک می کند. اکثر مردم تمام پتاسیم مورد نیاز خود را از آنچه می خورند و می نوشند دریافت می کنند. همچنین به عنوان مکمل غذایی موجود است.

سلنیوم:

سلنیوم یک ماده معدنی است که بدن برای سالم ماندن به آن نیاز دارد. برای تولید مثل، عملکرد تیروئید و تولید DNA مهم است. همچنین به محافظت از بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد (اتم ها یا مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول ها آسیب برسانند) و عفونت ها کمک می کند. سلنیوم در بسیاری از غذاها وجود دارد و گاهی اوقات به مواد غذایی دیگر اضافه می شود. همچنین به عنوان مکمل غذایی موجود است.

سدیم:

نمک سفره از عناصر سدیم و کلر تشکیل شده است - نام فنی نمک کلرید سدیم است. بدن شما برای عملکرد صحیح به مقداری سدیم نیاز دارد. به عملکرد اعصاب و ماهیچه ها کمک می کند. همچنین به حفظ تعادل مناسب مایعات در بدن کمک می کند.

فلز روی:

روی، یک ماده معدنی که افراد برای سالم ماندن به آن نیاز دارند، در سلول های سراسر بدن یافت می شود. این به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با باکتری ها و ویروس های مهاجم مبارزه کند. بدن همچنین برای ساخت پروتئین ها و DNA، ماده ژنتیکی در همه سلول ها، به روی نیاز دارد. در دوران بارداری، نوزادی و کودکی، بدن برای رشد و تکامل مناسب به روی نیاز دارد. روی همچنین به بهبود زخم ها کمک می کند و برای توانایی چشایی و بویایی ما مهم است. روی در طیف گسترده ای از غذاها یافت می شود و در اکثر مکمل های مولتی ویتامین/معدنی یافت می شود.

 

مکمل های مواد معدنی را مشاهده کنید. 

مولتی کمپلکس 60 عددی

 


 

مشخصات مولتی کمپلکس ویتالی تون:

  • کمک به تأمین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن
  • کمک به حفظ سلامت و استحکام استخوان ها و دندان ها
  • تقویت سیستم ایمنی
  • حفظ سلامت پوست و مو و ناخن
  • کمک به سلامت سیستم عصبی بدن
  • کمک به افزایش انرژی و کاهش خستگی
  • بلع آسان به دلیل فرم سافت ژل
  • حاوی 23 ویتامین و ماده معدنی ضروری 

 

 


 

نحوه مصرف کپسول ژلاتینی مولتی کمپلکس:

روزانه 2 سافت ژل همراه با غذا میل شود.

 

 


 

ترکیبات مولتی کمپلکس ویتالی تون (در هر 2 سافت ژل):

ترکیبات

مقدار

ویتامین آ

2000 واحد بین‌المللی

ویتامین د 3

400 واحد بین‌المللی

ویتامین ای

34 میلی گرم

ویتامین سی

90 میلی‌گرم

ویتامین کا

90 میکروگرم

ویتامین ب 1

2 میلی‌گرم

ویتامین ب 2

2.4 میلی‌گرم

ویتامین ب 6

2 میلی‌گرم

ویتامین ب 12

2.5 میکروگرم

پانتوتنیک اسید

5 میلی‌گرم

نیاسینامید

12 میلی‌گرم

فولیک اسید

400 میکروگرم

بیوتین

30 میکروگرم

آهن

9 میلی‌گرم

منگنز

1.8 میلی‌گرم

منیزیم

100 میلی‌گرم

مس

900 میکروگرم

ید

150 میکروگرم

کلسیم

120 میلی‌گرم

مولیبدنوم

45 میکروگرم

سلنیوم

55 میکروگرم

کروم

25 میکروگرم

روی

11 میلی‌گرم

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف قرص مولتی کمپلکس:

  • در صورت بارداری، شیردهی، مصرف همزمان داروهای دیگر و سابقه آلرژی به هر یک از اجزای فرآورده، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • فرآورده حاوی آهن می باشد که در صورت مصرف بیش از حد تصادفی ممکن است برای کودکان مضر باشد.
  • ویتامین K2 می تواند با داروی های ضد انعقاد تداخل داشته باشد، لذا در صورت مصرف داروهای ضد انعقاد، قبل از مصرف قرص مولتی کمپلکس با پزشک مشورت کنید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد.
  • در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد، در محل خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارسافت ژل:‌60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس ویتافارمد سوئیس)

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات