منو
سبد خرید شما

سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ 60 عددی | حفظ سلامت مفاصل و کاهش درد و التهاب

قیمت سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ
-7 % ناموجود
شما میتوانید محصول سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ 30 عددی | ترکیب کامل برای سلامت مفاصل را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ 60 عددی | حفظ سلامت مفاصل و کاهش درد و التهاب
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Antiaging Flexx Softgels - 60 Softgels
  • SKU: 434
  • بارکد: 626183960008
256,600 تومان
274,700 تومان
اشتراک گذاری در :

کپسول فلکس آنتی ایجینگ Antiaging Flexx Softgels یک مکمل فوق العاده برای تقویت مفاصل و حاوی گلکوزامین، کندروتین و شارک کارتیلج یا غضروف کوسه ماهی است. سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ یکی از مکمل های عالی در حفظ سلامت غضروف ها و تقویت مفاصل است. کپسول فلکس آنتی ایجینگ در هر ۲ کپسول ژلاتینی، حاوی 500 میلی گرم گلوکزامین، 100 میلی گرم کندروئتین و 100 میلی گرم غضروف کوسه ماهی است. علاوه بر این ترکیبات، مواد موثر گیاهی دیگری نیز در این محصول وجود دارد که بیش از پیش باعث حفاظت از مفاصل و غضروف ها و کاهش التهاب در آنها شود.

 

فلکس آنتی ایجینگ حاوی عصاره بوسولیا یا کندر، بروملین که یک ضد التهاب قوی است، عصاره گیاه پنجه گربه، عصاره یوکا و عصاره پوست درخت بید سفید به همراه عصاره گیاه مینا می باشد. این عصاره های گیاهی حاوی خواص فراوانی از جمله خواص آنتی اکسیدانی بالا و همچنین دارای خواص ضد درد طبیعی و ضد التهابی برای مفاصل و غضروف ها هستند. با داروکالا همراه باشید تا خواص هر کدام از ترکیبات کپسول فلکس آنتی ای جینگ را بررسی کنیم.

 

سایر مکمل های مربوط به مفاصل و استخوان را مشاهده کنید.

 

سافت ژل فلکس آنتی ایجینگ

 


 

گلوکوزامین:

یک ماده طبیعی است که در مایع اطراف مفاصل یافت می‌شود. این ماده به طور طبیعی در استخوان حیوانات، مغز استخوان، صدف و قارچ موجود است. گلوکوزامین نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز غضروف‌ها بازی می‌کند و معمولا به عنوان یک مکمل برای افرادی به کار می‌رود که از آرتریت ، به خصوص آرتروز رنج می‌برند. گلوکوزامین به خصوص گلوکوزامین سولفات، از پوسته سخت‌پوستان برداشته می‌شود و در مکمل‌های غذایی قرار می‌گیرد.

این مکمل علائم بیماری را بهبود می بخشد و پیشرفت ساختاری در آرتروز را کاهش می دهد. چندین آزمایش بالینی، کاهش علائم و تغییر و محدود کردن فضای بین مفاصل در بیماران را نشان داده ‌اند. در یک مطالعه، به بیماران مبتلا به آرتروز به مدت ۶ ماه ترکیبی از هیدروکلرید گلوکزامین و سولفات گلوکزامین داده شد و کاهش در درد، انقباض، محدودیت عملکردی و تورم مفاصل مشاهده شد. گلوکوزامین تولید واسطه های التهاب زا مانند سیتوکین ها را مهار می کند. هیدروکلرید گلوکزامین توان تضعیف رادیکال های هیدروکسید/ سوپراکسید را دارد که با این کار از سلول ها در برابر اکسید شدن محافظت می کند. در واقع این ماده دارای اثرات آنتی اکسیدانی است.

 

گلوکوزامین چیست

 

کندروئتین:

کندرویتین سولفات ماده شیمیایی است که به صورت نرمال در ساختار غضروف  اطراف مفاصل در بدن پیدا می شود. این ماده هم چنین به صورت خوراکی برای ایدز، بیماری های قلبی، حمله قلبی، ضعف استخوان (پوکی استخوان)، درد مفاصل حاصل از مصرف دارو برای درمان سرطان سینه،رفلاکس معده، کلسترول بالا،سختی ماهیچه بعد از ورزش،مشکلات مثانه مانند کیست درون شبکه ای، بیماری استخوان مانند بیماری کاشین_بک و پسوریازیس استفاده می شود. کندرویتین سولفات هم چنین همراه با آهن برای درمان کم خونی کمبود آهن کاربرد دارد.

 به طور کلی، شواهد نشان می دهد که برخی از افراد مبتلا به آرتروز زانو یا دست ممکن است بعد از مصرف کندرویتین سولفات به مدت 3 تا 6 ماه رهایی از درد را تجربه کنند. دیگر شواهد نشان می دهند که استفاده از کندرویتین سولفات  به مدت 2سال ممکن است  از پیشرفت آرتروز جلوگیری کند.

برخی تحقیقات  اثر کندرویتین سولفات را وقتی به صورت خوراکی همراه با گلوکز آمین سولفات یا گلوکز آمین هیدروکلرید مصرف شود ارزیابی کرده اند .بیشتر تحقیقات نشان داده اند که استفاده از این ترکیب به مدت 3 تا 4 ماه درد را کاهش می دهد.

کوندروتین سولفات تركیب طبیعی در غضروف است كه باعث مهار و بلوكه شدن آنزیم های كه در تخریب بافت غضروف نقش دارند می شود و همچنین باعث افزایش نگهداری آب و نگهداری حالت الاستیكی در غضروف مفاصل می شود به این دلیل كوندروتین سولفات بعنوان یك مكمل غذایی جهت درمان آرتروز استخوانها معروفیت دارد كوندروتین معمولاً در تركیب با گلوكز آمین كه یك تركیب دیگر موجود در شكل گیری غضروف می باشد فروخته می شود. یافته های جدید دلالت بر این می كند كه كوندروتین سولفات به خانواده هتروپلی ساكارید كه به گلوكز آمینوگلی كان ها معروف هستند GAGS می باشد .

 

کندروتین یا کندروئتین چیست

 

شارک کارتیلیج یا غضروف کوسه ماهی:

غضروف كوسه یك منبع عالی و موثر از مولكول های فعال بیولوژیكی است. زیرا كوسه ها دارای اسكلت داخلی غضروفی وسیع می باشند. برعكس پستانداران مثل گاو و پرندگان و جوجه كه دارای درصد كمی از غضروف می باشند. مواد ساختمانی عمده غضروف كوسه شامل چند نوع پروتئین كلاژن و چند نوع گلیكوزا مینوگلیكان كه همه پلی ساكارید هستند. یكی از اینها كوندروتین سولفات كه یك گلیكوزا مینوگلیكان موجود در غضروف می باشد. كوندروتین سولفات دارای انواع AوBوC است و آنچه مد نظر ما است كوندروتین سولفات نوع C است كه در غضروف كوسه یافت می شود . كوندروتین سولفات C ، اغلب كوندروتین سولفات ۶ نیز نامیده می شود و عملكرد این اگر بصورت خوراكی مصرف شود باعث نگهداری ساختار و عملكرد غضروف و كاهش درد مفاصل در بیماری آرتروز استخوان و كاهش التهاب می‌باشد.

غضروف كوسه به ضد سرطان بودن، ضد التهاب آنتی اكسیدان و ضد تصلب شرائین معروف است. امروز از غضروف كوسه مستقیماً در درمان سرطانهای پیشرفته در انواع مختلف فاز IوII استفاده می شود. اینها منبع مطمئن قابل جذب با اثرات جانبی كم می باشد.

 

خرید مکمل شارک کارتیلیج یا غضروف کوسه درداروکالا

 

عصاره کندر:

روغن کندر ماهیچه ها را در برابر سرماخوردگی محافظت می کند و برای دردهای مفاصل و روماتیسم و آرتریت بسیار موثر است. کندر باعث افزایش گردش خون در قسمت های آسیب دیده میشود و دردهای عظلانی را تسکین میدهد. کندر برای افراد مبتلا به رماتیسم فوق العاده است. استفاده از روغن کندر به صورت موضعی و یا مصرف کپسول آن می تواند در کاهش التهاب بسیار تاثیرگذار باشد. این گیاه یک درمان موثر برای کاهش و یا جلوگیری از پوکی استخوان می باشد.

 

گیاه کندر در کپسول فلکس آنتی ایجینگ

 

بروملین:

روملین ترکیبی آنزیمی است که از میوه آناناس استخراج می شود و مردم از آن به عنوان درمانی طبیعی برای بسیاری از مسائل سلامت استفاده می کنند. افراد بسیاری برای بهبود علائم استئوآرتریت از مکمل های بروملین استفاده می کنند. نتایج یک بررسی در سال 2004 نشان داد که بروملین درمانی مفید برای استئوآرتریت است که آثار ضد التهابی این ماده احتمالا در این زمینه نقش اصلی را ایفا می کند. افزون بر کاهش التهاب بینی در سینوزیت، بروملین ممکن است به کاهش التهاب در نقاط دیگر بدن انسان نیز کمک کند

 

خواص بروملین در بدن

 

عصاره یوکا:

گل یوکا یک گیاه چند ساله و گلدار می باشد. گل یوکا، خواص و فواید فراوانی  دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. مقدار بسیار بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان موجود در گل یوکا، باعث افزایش بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و سلامتی می شود. یوکا همچنین در درمان بیماری هایی همچون؛ آرتروز، کولیت، فشار خون و سردردهای میگرنی بسیار مفید است.

 

خواص عصاره یوکا

 

گیاه پنجه گربه:

این گیاه بومی آمریکای لاتین به دلیل مهار کردن فاکتورهای التهابی، اثر ضد التهابی و محافظتی بر روی استرس اکسیداتیو در سلول ها دارد. پنجه گربه یک ضد اکسایش قوی است، که بنیان های آزاد را از بین میبرد و به عنوان یک ضدالتهاب عمل میکند. همچنین از این گیاه برای کاهش ورم مفاصل نیز استفاده می شود.

 

فواید گیاه پنجه گربه

 

گیاه گل مینا:

گل مینا ، گیاه علفی، چند ساله می باشد. این گیاه به ارتفاع ۱۰ سانتی متر و عموما” در مزارع،دشت ها و نواحی بدون درخت نواحی جنگل های وسیع اروپا و آسیا مشاهده میگردد. این گیاه برای رهایی از گرفتگی عضلات و دردهای موضعی، مصرف کمپرس داغ جوشانده گلهای مینا توصیه میگردد.خاصیت ضدتشنج، ضدعفونی کننده و ضداسهال از دیگرخواص گل مینا میباشد.

اگر برگهای این گیاه را له نمایید و بر روی زخم و التهاب پوستی قرار دهید موجب بهبود و از بین بردن درد آنها می گردد. از مهم ترین خواص گل مینا می توان به معالجه بیماری های رحمی و قولنج های عصبی، درمان ترشحات مهبلی و هیستری اشاره نمود. دمکرده گل مینا جهت تصفیه خون و از بین بردن گرفتگی عضلات و دردهای موضعی موثر می باشد.

 

گل مینا و خواص آن

 

عصاره پوست درخت بید سفید:

گیاه بید سفید حاوی سالیسین است که در بدن به اسید سالیسیلیک تبدیل می شود و دارای اثرات ضددرد، ضدالتهاب و ضدتب می باشد. همچنین باعث حلوگیری از تجمع پلاکت ها و مانع ایجاد لخته خونی در عروق می شود.

 

پوست درخت بید سفید چیست

 


 

مشخصات کپسول فلکس آنتی ایجینگ:

  • حاوی گلوکوزامین کندروئتین و غضروف کوسه
  • کمک به سلامت مفاصل
  • کاهش التهاب مفاصل
  • کاهش درد و مسکن طبیعی
  • کمک به بهبود آرتروز
  • حاوی ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی

 

کپسول فلکس آنتی ایجینگ flexx antiaging

 


 

نحوه مصرف کپسول فلکس آنتی اجینگ:

روزانه یک الی دو عدد با معده پر مصرف شود. یا طبق نظر پزشک مصرف شود.

 

 


 

ترکیبات کپسول ژلاتینی Flexx آنتی ایجینگ (در هر ۲ سافت ژل):

نام ترکیب

مقدار

Glucosamine Sulfate

500 mg

Chondroitin Sulfate

100 mg

Shark Cartilage

100 mg

Boswellia Extract

100 mg

Bromelain

100 mg

Cats Claw Extract

200 mg

Yucca Extract

100 mg

Feverfew Extract

100 mg

White Willow Bark Extract

50 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف کپسول فلکس:

  • مصرف کپسول فلکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
  • بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید.
  • در صورت حساسیت به اجزای فرآورده قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • در جای خشک و خنک (30 - 15 درجه سانتی گراد) و دور از دسترس اطفال و نور خورشید نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارسافت ژل: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی150360106984167
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6261839600081

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات