منو
سبد خرید شما

سافت ژل امگا 3 1000 نکستایل ویتامینز 60 عددی | حفظ سلامت قلب و سیستم عصبی

خرید سافت ژل امگا 3 1000 نکستایل ویتامینز
-17 %
سافت ژل امگا 3 1000 نکستایل ویتامینز 60 عددی | حفظ سلامت قلب و سیستم عصبی
  • موجودی: موجود
  • مدل: Nextyle Vitamins Omega 3 1000 mg - 60 Softgels
  • SKU: 1832
  • بارکد: 626742950003
200,000 تومان
242,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کپسول امگا 3 1000 نکستایل ویتامینز Nextyle Vitamins Omega 3 1000 mg در هر کپسول ژلاتینی حاوی 1000 میلی گرم روغن ماهی است که این مقدار حاوی 180 میلی گرم EPA و 120 میلی گرم DHA است. این دو ترکیب، ترکیباتی هستند که در بدن انسان مورد نیاز است و روند تبدیل روغن ماهی امگا ۳ به این دو ترکیب در بدن به کندی انجام می شود.

بنابراین در صورتی که مکملی با وجود این دو ترکیب مصرف کنیم بهتر وسریع تر به نتیجه لازم خواهیم رسید.

 

از خواص امگا ۳ در بدن می توان به حفظ سلامت قلب و عروق، کمک به کاهش کلسترول خون و همچنین کمک به کاهش التهاب در بدن اشاره کرد. امگا ۳ همچنین باعث تقویت سیستم عصبی می شود. همواره به مادران باردار توصیه می شود برای تقویت سیستم عصبی جنین، از مکمل امگا ۳ و یا مواد غذایی حاوی امگا ۳ استفاده کنند. چرا که امگا ۳ باعث تقویت و شکل گیری سیستم عصبی جنین و موثر در هوش کودک است. با داروکالا همراه باشید تا در ادامه به برخی از فواید امگا ۳ در بدن اشاره کنیم.

 

برای مشاهده سایر محصولات و خرید امگا ۳ بر روی آن کلیک کنید.

 

سافت ژل امگا ۳ ۱۰۰۰ میلی گرم نکستایل ویتامینز

 

تقویت بینایی:

DHA، که یک نوع امگا ۳ است، ترکیب اصلی شبکیه‌ی چشم محسوب می‌شود. اگر به اندازه‌ی کافی DHA مصرف نکنید، ممکن است دچار مشکلات بینایی شوید. دریافت کافی اسیدهای چرب امگا ۳ با کاهش خطر ابتلا به بیماری تباهی لکه‌ی زرد در ارتباط است که علت اصلی آسیب چشم و نابینایی دائمی به شمار می‌رود.

 

سلامت مغز جنین:

اسیدهای چرب امگا ۳ برای رشد مغز و رشد نوزادان ضروری هستند. DHA ۴۰ درصد از اسیدهای چرب چند غیراشباع موجود در مغز و ۶۰ درصد اسید چند غیراشباع شبکیه‌ی چشم را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل تعجبی ندارد که نوزدانی که DHA مصرف کنند، بینایی بهتری دارند. دریافت امگا ۳ کافی در دوران بارداری فواید زیادی برای جنین دارد.

 

حفظ سلامت قلب:

محققان به این نتیجه رسیده‌اند که افرادی که ماهی می‌خورند، کمتر دچار بیماری قلبی و سکته می‌شوند. علت این موضوع وجود امگا ۳ در ماهی است.

امگا ۳ این توانایی را دارد که سطح کلسترول خوب یا همان HDL را بالا ببرد.امگا ۳ از جمع شدن پلاکت‌های خون جلوگیری می‌کند که این موضوع در پیشگیری از تشکیل لخته‌های خون مضر مفید است. امگا ۳ می‌تواند منجر به کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا شود.

خرید مکمل امگا ۳

 

کاهنده التهاب بدن:

التهاب برای بدن ضروری است؛ با این حال گاهی اوقات حتی بدون اینکه بدن دچار عفونت یا جراحت شود، برای مدت زیادی باقی می‌ماند که به آن التهاب مزمن یا طولانی‌ مدت می‌گویند. التهاب طولانی‌مدت می‌تواند منجر به تقربیا همه‌ی بیماری‌های مزمن از جمله بیماری قلبی و سرطان شود.

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند تولید مولکول‌ها و ترکیبات مرتبط با التهاب را کاهش دهند. مطالعات بین مصرف بیشتر اسیدهای چرب امگا ۳ و کاهش التهاب ارتباط برقرار کرده‌اند.

 

بهبود اختلالات ذهنی

مطالعات نشان داده که سطح امگا ۳ در بیماران مبتلا به اختلالات روانی پایین است‌. مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند تکرر تغییر خلق‌وخو را در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی و اختلال دوقطبی کاهش دهند. همچنین مصرف مکمل‌های اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است رفتارهای خشن را کاهش دهد.

 

کاهش علائم ADHD در کودکان

ADHD یک اختلال رفتاری است که علائم اصلی آن کاهش توجه و بیش فعالی می‌باشد. معمولا این کودکان دارای سطح سرمی کمتری از اسید چرب امگا-3 هستند و همچنین مصرف این نوع اسید چرب می‌تواند علائم این اختلال را کاهش دهد. در واقع روغن ماهی یکی از درمان‌های امیدوار کننده‌ی ADHD است که اخیرا مورد توجه واقع شده است.

 

مقابله با زوال مغزی و آلزایمر

یکی از پیش آمد‌های غیر قابل اجتناب بالا رفتن سن، کاهش سطح فعالیت مغز است اما می‌توان این مشکل را به تعویق انداخت. در مطالعات مشخص شده که مصرف امگا-3 می‌تواند از بروز آلزایمر جلوگیری کند. همچنین زمانی که علائم اولیه آلزایمر ظاهر شده است می توان با مصرف کافی امگا-3 از شدت علائم کاست و یا افزایش این بیماری را به تاخیر انداخت.

 

امگا ۳ چیست

 


 

مشخصات کپسول امگا ۳ ۱۰۰۰ میلی گرم نکستایل:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش کلسترول خون
  • تقویت سیستم عصبی
  • حفظ سلامت قلب و عروق
  • کمک به کاهش التهاب بدن

 

 


 

نحوه مصرف سافت ژل امگا ۳ نکستایل ویتامینز:

روزانه ۱ الی ۲ کپسول ژلاتینی امگا ۳ بعد از غذا مصرف شود.

 

کپسول امگا ۳ نسکتایل ویتامینز

 


 

ترکیبات امگا ۳ نکستایل ویتامینز (در هر سافت ژل):

نام ترکیب

مقدار

Fish Oil

1000 mg

EPA (Eicosapentaenoic acid)

180 mg

DHA (Docosahexaenoic acid)

120 mg

 

 


 

توصیه، هشدار و عوارض مصرف امگا ۳ نکستایل:

  • در صورت بارداری، شیردهی، سابقه بیماری و یا استفاده از سایر داروها، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی باشد.
  • مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.
  • در افراد مبتلا به اختلالات کبدی و افرادی که تحت درمان با داروهای ضد انعقاد خون هستند، احتیاط دارند، منع مصرف دارد.
  • ممکن است منجر به اسهال، یبوست، اختلالات گوارشی، تهوع و استفراغ شود.
مشخصات کلی
مقدارسافت ژل: 60 عدد
سن مصرفبزرگسالان
کد بهداشتی2526200021993020
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6267429500038

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات