منو
سبد خرید شما

محصولات با تاریخ نزدیک

محصولات با تاریخ نزدیک

محصولات تاریخ نزدیک ، محصولاتی کاملا سالم و اصل هستند و دلیل تخفیف زیاد آنها، تاریخ انقضای کوتاه این محصولات است. تاریخ انقضای محصولات سایت داروکالا در بخش اطلاعات محصول، در کنار عکس آن ها قرار می گیرد. استفاده از تمامی داروها تا قبل از به پایان رسیدن تاریخ انقضای آن ها به هیچ وجه مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از طرفی شاید به صرفه تر نیز به حساب بیایند چرا که برخی از این محصولات تا بیش از 60 درصد تخفیف خواهند داشت. 

اسپری کلداماریس پروفیلاکتیک کودک (جونیور) زیگما فارم
زود مصرف -10 %
مشخصات اسپری کلداماریس جونیور زیگما فارم:پیشگیری از سرماخوردگی پیشگیری از خشکی شدید مخاط بینی رطوبت رسانی و جلوگیری از خشک شدن بینی جلوگیری از عفونت های ویروسی مجاری تنفسی پیشگیری و کمک به کاهش مشکلات ناشی از خشکی یا تحریک ۲۰ میلی لیتر مواد مؤثر اسپری کلدامار..
268,200 تومان 298,000 تومان
ساشه افرسان انرژی بهشاد دارو 15 عددی | کمک به افزایش انرژی و افزایش تمرکز ساشه افرسان انرژی بهشاد دارو 15 عددی | کمک به افزایش انرژی و افزایش تمرکز
زود مصرف -12 %
پودر جوشان افرسان انرژی زا بهشاد دارو Behshad Darou Efferson Energy Sachet یک مکمل انرژی زا بدون شکر حاوی ویتامین ها و مواد معدنی به همراه کافئین و ترکیبات ویژه ای چون 5HTP است. ساشه افرسان انرژی بهشاد دارو یک مکمل عالی برای تقویت توان و افزایش انرژی برای انجام فعالیت های روزمره است. افرسان انرژی هم..
229,900 تومان 261,600 تومان
سافت ژل مولتی سمی ویتامور | مولتی ویتامین و مینرال برای سلامت بدن سافت ژل مولتی سمی ویتامور | مولتی ویتامین و مینرال برای سلامت بدن
زود مصرف -53 %
سافت ژل مولتی سمی ویتامور Vitamore Multissemie یک مکمل مولتی ویتامین مینرال از محصولات ویتامور است. کپسول نرم مولتی سمی ویتامور، حاوی 16 ترکیب ضروری برای بدن و مخلوطی از ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش سلامت عمومی بدن و تامین ترکیبات مورد نیاز روزانه است. سافت ژل مولتی سمی ویتامور حاوی ..
69,800 تومان 147,200 تومان
شامپو موهای رنگ شده هلث تئوری 385 میلی | حاوی عصاره دانه آفتابگردان
زود مصرف -21 %
شامپوی موهای رنگ هلث تئوری حاوی عصاره آفتابگردان:شامپوی موهای رنگ شده هلس تئوری Healtheory Sunflower Color Protection Shampoo از سری محصولات هلث تئوری و مناسب موهای رنگ شده است. ترکیب اصلی این شامپو عصاره دانه آفتاب گردان است که از کاهش رنگ پریدگی موها جلوگیری کرده و موها را در برابر اشعه یو وی ..
146,100 تومان 185,000 تومان
شامپو پروتئین نخود هلث تئوری 385 میلی | مناسب برای موهای کدر و آسیب دیده
زود مصرف -21 %
شامپو موهای کدر هلث تئوری:شامپوی موهای کدر هلث تئوری Pea Protein Revitalizing Shampoo یک شامپو غنی شده از محصولات هلث تئوری با پروتئین نخود فرنگی است که باعث تقویت ساقه موها شده و از این رو موهای آسیب دیده و کدر را ترمیم می کند. نخود فرنگی منبع خوبی از ویتامین های B مانند فولات، ویتامین B6 و ویت..
146,100 تومان 185,000 تومان
شربت امگا 3 پلاس یوروویتال 200 میلی | حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی شربت امگا 3 پلاس یوروویتال 200 میلی | حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی
ارسال فقط در تهران زود مصرف -50 %
شربت امگا ۳ پلاس یوروویتال:شربت امگا ۳ پلاس یورو ویتال Eurho Vital Omega-3 Plus Cod Liver Oil Syrup حاوی روغن کبد ماهی به میزان 1200 میلی لیتر در هر 5 میلی لیتر است. مصرف امگا 3 برای حفظ عملکرد طبیعی قلب و مغز و همچنین حفظ سلامت سیستم عصبی به خصوص در کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار اس..
399,900 تومان 806,600 تومان
شربت اپتایزر استارویت 200 میلی | شربت اشتها آور برای کودکان و بزرگسالان
ارسال فقط در تهران زود مصرف -24 %
شربت اشتها آور استارویت:شربت اشتها آور استار ویت Star Vit Appetizer Juice یک مکمل کامل برای افزایش اشتها برای کودکان بالای ۳ سال و حتی بزرگسالان است. این شربت با ترکیبات خاص خود باعث افزایش اشتها در افراد می شود. از ترکیبات این محصول می توان به عصاره گیاهان تریگونلا، رزمارینوس، شیکوریوم، زینجیبر..
90,900 تومان 120,000 تومان
شربت زینک پلاس فیشر کیندر | تقویت سیستم ایمنی
زود مصرف -5 %
مشخصات شربت زینک پلاس فیشرکیندر :افزایش اشتها تقویت سیستم ایمنی سلامت پوست، مو و ناخن بهبود رشد جسمی و ذهنی پیشگیری و درمان ریزش موناشی از کمبودروی حاوی روی، ویتامین های گروه ب و ویتامین ث پیشگیری و کاهش طول مدت و شدت سرماخوردگی کمک به تقویت سیستم ایمنی، رشد جسمی و ذهنی در کودکا..
144,900 تومان 152,600 تومان
قرص آنادرم سلامت پرمون امین | ضد چروک و جوان کننده پوست
زود مصرف -19 %
مشخصات آنادرم سلامت پرمون امین :آنتی اکسیدان قوی بهبود شفافیت و تنظیم رطوبت پوست افزایش لطافت و نرمی پوست صورت و بدن پیشگیری از ایجاد چروک و کاهش خطوط ریز پوست محافظت از فیبرهای الاستین و کلاژن در برابر امواج زیان آور آفتاب 60 عدد قرص ساخت ایرانقرص آنادرم یک مکمل تخصصی مرا..
148,900 تومان 184,500 تومان
قرص آندروویت کیوفارما | مولتی ویتامین برای افزایش سلامت و توان فیزیکی در مردان قرص آندروویت کیوفارما | مولتی ویتامین برای افزایش سلامت و توان فیزیکی در مردان
زود مصرف -8 %
قرص آندروویت کیوفارما QPharma Androvit یک مکمل مولتی ویتامین برای افزایش سلامت عمومی و همچنین بهبود عملکرد فیزیکی بدن در آقایان است. قرص آندروویت کیوفارما حاوی 21 ترکیب مختلف اعم از ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش سلامت عمومی بدن مردان و همچنین بهبود عملکرد بدن آنهاست.  قرص آند..
195,900 تومان 213,900 تومان
قرص آی ویتا درسا دارو | مولتی ویتامین بارداری و شیر دهی
زود مصرف -30 %
مشخصات قرص آی ویتا درسا دارو    :حاوی ۱۷ ماده مغذی ضروری برای تامین نیاز روزانه بدن پیش از بارداری، حین بارداری و شیردهی ویتامین های B12,B6, B3, B2, B1,C, D, E مواد معدنی و ریز مغذی های بیوتین، اسید فولیک، اسید پانتوتنیک، روی، ید ، مس، سلنیم، منیزیم و آهن می باشد که جهت مصرف در د..
69,000 تومان 98,100 تومان
قرص اوستی کپ ویواتون | کمک به حفظ سلامت استخوان و مفاصل قرص اوستی کپ ویواتون | کمک به حفظ سلامت استخوان و مفاصل
زود مصرف -41 %
قرص اوستی کپ ویواتون VivaTune Osticap مکملی برای کمک به سلامت استخوان ها و مفاصل از محصولات برند ویواتیون است. قرص اوستی کپ ویواتیون را می توان یک مولتی ویتامین مخصوص برای کمک به تقویت مفاصل و استخوان ها دانست. این مکمل می تواند از پوکی استخوان جلوگیری کرده و باعث افزایش سلامت و عملکرد مفاصل شود.&nb..
199,900 تومان 340,900 تومان
قرص بی سی ای ای آپوویتال | افزایش ریکاوری عضلات و رشد عضلات قرص بی سی ای ای آپوویتال | افزایش ریکاوری عضلات و رشد عضلات
زود مصرف -41 %
قرص بی سی ای ای آپوویتال Apovital BCAA مکمل بی سی دبل ای از محصولات آپوویتال است که برای ریکاوری عضلات و همچنین کمک به عضله سازی طراحی و فرموله شده است. قرص بی سی ای ای آپوویتال حاوی 3 آمینو اسید شاخه ای یا زنجیره ای است که سهم اصلی را در عضلات ما دارند. بی سی ای ای آپوویتال حاوی آمینو اسید..
449,900 تومان 766,300 تومان
قرص بیوتین 1000 نکستایل | کمک به سلامت پوست، مو و ناخن قرص بیوتین 1000 نکستایل | کمک به سلامت پوست، مو و ناخن
زود مصرف -51 %
قرص بیوتین 1000 نکستایل Nextyle Biotin 1000mcg مکمل بیوتین 1000 از محصولات نکستایل است که می تواند این ویتامین مهم را برای بدن تامین کند بیوتین 1000 نکستایل می تواند به خوبی نیاز روزانه بدن هر فرد را به ویتامین ب7 یا بیوتین تامین نماید. بیوتین نکستایل فعالیت های متفاوت و مفیدی را برای بدن ب..
54,600 تومان 111,900 تومان
قرص جوشان انرژی فیشر فلکسان | انرژی زا قرص جوشان انرژی فیشر فلکسان | انرژی زا
زود مصرف -18 %
قرص جوشان انرژی حاوی حاوی اسید آمینه تورین ، کافئین ، ویتامین های گروه B و C می باشد و مصرف آن جهت رفع خستگی و افزایش انرژی توصیه می شود. تورین : تورین یک اسید آمینه سولفونیک است که در مقادیر بالایی در مغز، شبکیه چشم، قلب و پلاکت های خون یافت می شود. تحقیقات علمی اثر بخشی تورین را در بهبود عملکرد ذه..
92,800 تومان 113,400 تومان
قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال | سلامتی پوست و مو
زود مصرف -42 %
مشخصات قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال :سلامت پوست ترمیم ترک لب ها سلامت سیستم بدنی کمک به ترمیم زخم ها افزایش قد در سنین رشد تقویت سیستم ایمنی بدن فرم گرفتن و سفتی ناخن ها تقویت و جلوگیری از ریزش مو 20 عدد قرص جوشان با طعم پرتقال ساخت آلمان  ..
44,900 تومان 77,400 تومان
نمايش 1 تا 16 از 77 (5 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات