منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

اسپری کلداماریس پروفیلاکتیک زیگما فارم

اسپری کلداماریس پروفیلاکتیک زیگما فارم
-8 %
اسپری کلداماریس پروفیلاکتیک زیگما فارم
  • موجودی: موجود
  • مدل: Sigma Coldamaris Pro
  • SKU: 90002675
261,200 تومان
284,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از 9 ماه

اشتراک گذاری در :

اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک:

اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک Sigma Coldamaris Pro برای جلوگیری از خشکی مخاط و رطوبت رسانی به مخاط بینی به کار می‌رود و دارای اثرات ضد ویروسی در برابر ویروس‌های عامل سرماخوردگی است. کلداماریس پروفیلاکتیک برای هر گروه سنی بالای یکسال به بالا مناسب است.اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک علائم اختلالات ناشی از خشکی و التهاب مخاط بینی را کاهش می‌دهد. آلودگی هوا یا توقف مکرر در مکان‌هایی با رطوبت کم هوا مانند فضاهای بسته، داخل اتوموبیل، قطار یا هواپیما باعث خشکی و تحریک مخاط بینی می‌شوند.

هر دو فاکتور، آلودگی هوا و رطوبت پایین باعث خشکی مخاط بینی شوند. عملکرد محافظتی بینی که از ورود ذرات غبار، گرده، مواد آلرژن و … به سیستم تنفسی جلوگیری می‌کند، تنها در صورت سلامت سلول‌های اپیتلیال مخاط  بینی به صورت صحیح انجام می‌شود. بینی اصلی ترین عامل ورود عوامل عفونت‌های ویروسی ایجاد کننده سرماخوردگی به بدن است. ویروس‌های سرماخوردگی پس از ورود به بدن به مخاط بینی متصل شده و در آنجا تکثیر و انتشار می‌یابند. این امر باعث بروز علائم سرماخوردگی شامل آبریزش بینی، گرفتگی بینی، گلو درد، سردرد، سرفه و غیره می‌شود.

رطوبت فیزیولوژیک مخاط بینی روش دفاعی طبیعی بدن در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها از طریق عملکرد داخلی بدن است. بعلاوه کاراژلوز® از پخش شدن و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. کلداماریس پروفیلاکتیک بیبی فاقد مواد نگهدارنده است. فیلتر استریل روی نازل اسپری باعث استریل ماندن آن حتی پس از دفعات متعدد مصرف می‌شود.

 



عملکرد کاراژلوز

هر سی سی از محلول حاوی ۲/۱ میلی‌گرم کاراژینان(کاراژلوز®) است؛ کاراژلوز یک پلیساکارید مشتق از جلب قرمز دریایی است که علیه ویروس‌های سرماخوردگی موثر است.

کاراژلوز یک ترکیب دریایی مشتق از جلبک قرمز است که با ویروس‌های  سرماخوردگی مقابله می‌کند. کاراژلوز یک لایه مرطوب روی بینی ایجاد می‌کند. این لایه یک عملکرد محافظتی فیزیکی دارد و بعنوان سدی در برابر عوامل خارجی عمل می‌کند. این لایه مرطوب مدت طولانی تری نسبت به سایر محلول‌ها روی مخاط می‌ماند، بدون آنکه به عملکرد طبیعی اپیتلیوم مخاط بینی آسیبی برساند.  بعلاوه این لایه از انتشار و تکثیر ویروس‌های سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

 


 

موارد مصرف اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک:

  •  کمک به کاهش علائم عفونت های ویروسی مجاری تنفسی. در صورتیکه این فرآورده در زمان مناسب و به میزان مناسب مصرف شود می تواند باعث جلوگیری از انتشار ویروس سرماخوردگی در مخاط بینی گردد.
  •  جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی و مرطوب نگه داشتن آن به ویژه قبل از آنکه خود فرد بخواهد وارد محیط های شلوغ و سربسته ( مهمانی ها ، جلسات ، مراکز خرید ، ... ) شود.
  •  کمک به کاهش علائم اختلالات ناشی از خشکی و التهاب مخاط بینی از جمله : رینیت حاد ، انواع سینوزیت حاد التهابی ، سندرم سیکا ( به ویژه پس از رادیو تراپی که در این حالت ، غدد ترشح کننده اشک و بزاق تخریب شده اند )، ماندن طولانی مدت در فضایی با رطوبت کم ، پوشاندن و مرطوب سازی مخاط بینی به عنوان مثال پس از جراحی.

 


 

روش مصرف اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک:

  1. با توجه به نیاز هر فرد ، این فرآورده باید چندین بار در روز در داخل هر مجرای بینی اسپری شود ( احتمال سمیت به علت تعداد دوزهای مصرف ، غیر محتمل است ). به منظور پیشگیری از سرماخوردگی بایستی 3 نوبت در روز و هر بار یک پاف در هر مجرای بینی اسپری شود. لازم به ذکر است که در صورت بروز علائم اولیه سرماخوردگی میزان مصرف ذکر شده باید افزایش یابد.
  2. در آغاز استفاده از کلداماریس ابتدا سرپوش محافظ آن را خارج نمایید و سپس چند بار خارج از بینی اسپری نمائید تا فرآورده به صورت اسپری از آن خارج شود ، در این صورت اسپری کلداماریس آماده مصرف می باشد.
  3. در زمان اسپری نمودن تا حد امکان سعی کنید اسپری را عمودی نگاه دارید. در صورتیکه پمپ فرآورده دچار اختلال گردید آنرا به صورت عمودی نگه داشته و چند بار اسپری نمایید تا مشکل آن مرتفع گردد. پس از استفاده مجدداً سرپوش محافظ را روی اسپری قرار دهید.

 


 

نگهداری اسپری کلداماریس پرو Coldamaris Pro

  1. فراورده را دور از نور و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.
  2. فراورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

 

توصیه های مهم اسپری کلداماریس پرو Coldamaris Pro

  • کلداماریس یک فرآورده کاملا ایمن می باشد و بنابراین در صورت نیاز به مصرف طولانی مدت آن، بدون مشکل قابل مصرف است.
  • کلداماریس در خلال بارداری و شیردهی قابل استفاده است.
  • توجه نمایید که کلداماریس یک فرآورده دارویی نیست.
  • در صورت ادامه علائم سرماخوردگی با پزشک مشورت نمایید.
  • به منظور رعایت موارد بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال عوامل بیماریزا به سایر افراد خانواده، هر شیشه اسپری کلداماریس باید فقط توسط یک نفر استفاده شود و برای هر فرد یک اسپری مجزا تهیه شود.
  • بدلیل وجود فیلتر خاص در اسپری کلداماریس، این فراورده پس از باز شدن و تکرر مصرف استریل باقی می ماند و تا انقضاء تاریخ مصرف قابل استفاده و نگهداری می باشد.
  • موارد منع مصرف اسپری کلداماریس پرو Coldamaris Pro
  • در صورت مشاهده بروز حساسیت به هریک از اجزای کلداماریس، از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.

 



مزایای اسپری کلداماریس پرو Coldamaris Pro

کلداماریس پروفیلاکتیک به منظور جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی و مرطوب نگه داشتن آن مورد استفاده قرار میگیرد. این فرآورده از انتشار و تکثیر ویروسهای عامل سرماخوردگی در مخاط بینی جلوگیری میکند. کلداماریس پروفیلاکتیک برای گروه های سنی بالای یکسال مناسب است. خشکی والتهاب مخاط بینی میتواند ناشی از آلاینده های روتین در هوای تنفسی و یا حضور متناوب در محلهای پر تجمع با رطوبت کم مانند ماشین، قطار، هواپیما و یا محلهای بسته گرم با دستگاه های تهویه که خود موجب خشکی هوا میگردند، باشد. دو فاکتور مذکور -آلاینده های هوا و یا رطوبت کم هوای تنفسی- میتوانند منجر به خشکی مخاط بینی شوند. اگر چه عملکرد فیلتر گونه بینی، توانایی آن در به دام انداختن ذرات معلق (غبار، آلاینده ها، آلرژن ها، …) در مجاری تنفسی، فقط در صورتی کارایی خواهد داشت که مخاط بینی سالم باشد و این عملکرد در حضور رطوبت کافی در مخاط بینی امکان پذیر خواهد بود. رطوبت فیزیولوژیک باعث تقویت توان طبیعی بدن در جلوگیری از نفوذ میکروب ها و ویروس ها بر طبق پروسه های طبیعی بدن میگردد. علاوه بر آن کاراژلوز موجود در این ترکیب مانع از انتشار و ازدیاد ویروس سرماخوردگی در سطح مخاط بینی میگردد.

 


 

توضیحات بیشتر اسپری بینی کلداماریس پروفیلاکتیک:

اسپری بینی پروفیلاکتیک کلداماریس به منظور جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی و مرطوب نگه داشتن آن مورد استفاده قرار میگیرد. این فرآورده از انتشار و تکثیر ویروس های عامل سرماخوردگی در مخاط بینی جلوگیری میکند. کلداماریس پروفیلاکتیک برای گروه های سنی بالای یک سال مناسب است. خشکی و التهاب مخاط بینی می تواند ناشی از آلاینده های روتین در هوای تنفسی و یا حضور متناوب در محل های پر تجمع با رطوبت کم مانند ماشین ، قطار ، هواپیما و یا محل های بسته گرم با دستگاه های تهویه که خود موجب خشکی هوا میگردند ، باشد.

 

دو فاکتور مذکور -آلاینده های هوا و یا رطوبت کم هوای تنفسی - می توانند منجر به خشکی مخاط بینی شوند. اگر چه عملکرد فیلتر گونه بینی ، توانایی آن در به دام انداختن ذرات معلق ( غبار ، آلاینده ها ، آلرژن ها ، ... ) در مجاری تنفسی ، فقط در صورتی کارایی خواهد داشت که مخاط بینی سالم باشد و این عملکرد در حضور رطوبت کافی در مخاط بینی امکان پذیر خواهد بود. رطوبت فیزیولوژیک باعث تقویت توان طبیعی بدن در جلوگیری از نفوذ میکروب ها و ویروس ها بر طبق پروسه های طبیعی بدن میگردد.  علاوه بر آن کاراژلوز موجود در این ترکیب مانع از انتشار و ازدیاد ویروس سرماخوردگی در سطح مخاط بینی میگردد. کلداماریس فاقد هر گونه ماده نگهدارنده می باشد.

 

پس از مرطوب شدن مخاط بینی توسط کلداماریس ، کاراژلوز باعث تشکیل یک غشاء مائی بر روی مخاط بینی میگردد. این لایه غشائی ، عملکرد حمایتی فیزیکی دارد.  یعنی این لایه غشاء بدون آنکه جذب شود مانند یک سد محافظ در برابر هر گونه عامل خارجی (گرد و غبار ، ویروس ها ، ... ) عمل می کند و غشاء مائی ماندگاری طولانی تری نسبت به رطوبت طبیعی مخاط بینی و یا آب نمک دارد، بدون آنکه به عملکرد طبیعی اپیتلیوم مخاط بینی آسیبی برساند و مانع از گسترش و انتشار ویروس سرماخوردگی در سطح مخاط می گردد.

مشخصات کلی
مقدارمقدار : 20 میلی لیتر
سن مصرفبالای یکسال و بزرگسال
کد بهداشتی1543601302302402
کشور سازندهایران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات